ha már itt vagyok szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha lehetséges jöjjön a Kenes-i találkozóra, hiszen most ide szeretnénk szervezni a 7-es talit ( ZXR750 is természetesen )
jó lenne minél többen egybegyűlni és együtt jól érezni magunkat akár a "szar" idő ellenére is
a kapcsolattartás végett ismét itt a számom, hívjatok és gyertek!
70/933-4053 vagy informálódjatok Tom barátunknál
GURO
Janav!Mehetünk E ringre essőmentes napon mert baszottul kíváncsi vagyok ,hogy milyen pályán a gép....
Szerelővel beszéltem és a futóművet is állította az RR en de csak a gyári beállításokra tekergette vissza ,de mindha most mégjobban ki lenne emelve a segge.....
Balcsit még nem tudom mert szívat az idő és a munkáim állnak....
Orbinak mentem a gepevel minap es az sokkal fordulekonyabb volt, meg magas a segge onnan lestem el. kiderul. ha lenne vegre egy kis jo ido a heten megyek egyet euroringre ott majd kiderul
Új lánc lett beletéve?Mennyi volt?
Vezműlánc-feszítő a sajátod maradt?
Mióta elhoztam,csörömpöl a lánc......Előtte nem sokkal lett a feszítő megspanolva és nem volt semmi hangja a láncnak .A szelep állítás nekem is kellett+kuplung felújítás.
Ja,meg amit vittem bontott lánc,állítólag nem volt jó,pedig csendes-tuti blokkból lett kibontva.(eladták a hengerfejet+főtengelyt azért lett szétbontva)
Nagyon megbízok a Horiban,csak kicsit fura.......
Úgy lesz, hogy fogjuk magunkat azt megyünk. Én csütörtökön már nem dolgozok, szóval akármikor mehetünk. Én lehet megint kibérlem az egyik kawás teherautó platóját, mer sátorozni nincs kedvem, tavaly is így volt. Ezen kívül mire vagy kíváncsi? Időjárásra? Ha esik, akkor iszunk a sörsátorban
hogy lesz ebből Kenese?
én pénteken 2 után el tudok jönni a cégtől mert a főnököm hazautazott koreába, szal 4 körül már fehérváron tudok lenni.
Van sátor ha kell
Ment is, csak a durvabbik csavarlazito kellett hozza. mivel teljesen a legalso allasban volt, igy nem is csoda, hogy az elso gumin megmaradt egy fel centi kihasznalatlanul. felig felemeltem, de ha meg kell megyunk tovabb. koszi a segitsget mindenkinek
Az R1-en ez sincs... Ráadásul aluból van a menetes akármi, de még az is kisebb átmérő, pedig bizisten, kicseréltem volna a 7-esére, ha átfért volna a váz likán.. Újfent agymenésem - bár /55 gumi van hátul, hogy megemelem kicsit a hátulját, hogy fordulékonyabb legyen, ha a béna pilótán nem tudok változtatni, hogy végezze hatékonyabban a kormányzást...
Elvileg dupla anyás: egy a vázon lévő fül alatt, egy felette. Emeléshez értelemszerűen(?) az alsót használod és a felsőt, ha kész vagy, kontraként meghúzod, sasszeggel biztosítod. Mondjuk egyszer láttam olyat is, ahol nem volt meg mindkét anya, csak alátét+felső.
Én a következőképpen csináltam:a felső anyát fellazítottam és feltekertem anynit amennyit gondoltam emelni a seggén.Utánna sztenderre terheltem a gépet,ettől az a vázrész amit közrefog a két anya az a felső anyához tolódott.Ekkor az alsó anya tehermentesül és fel lehet tekerni annyira amennyire felmozdult a vázrész,tehát a felső anyáig...
ha már itt vagyok szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha lehetséges jöjjön a Kenes-i találkozóra, hiszen most ide szeretnénk szervezni a 7-es talit ( ZXR750 is természetesen )
jó lenne minél többen egybegyűlni és együtt jól érezni magunkat akár a "szar" idő ellenére is
a kapcsolattartás végett ismét itt a számom, hívjatok és gyertek!
70/933-4053 vagy informálódjatok Tom barátunknál
GURO