Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
Köszöntem a képeket
Kérdés,a hátsó tengely anyája a lánckerék oldalán van,vagy a féktárcsa oldalán,mert már belekavarodtam
van egy alátét van az anya felőli oldalon,vagy a másik oldalt?
nekem van egy alátét féle,de kb 2-3mm.Az nem lehet hogy egy hézagoló?Néztem a rajzot és szerintem az a lánckerék felőli oldalnál egy hézagoló.Vettem már ki a kereket,de ugy pakoltam le a tengelyhez a részeit,ahogy volt,és ugy is vissza.
neked is csak ezt tudom mondani
a 273. oldal közepén is belinkelte Tom a teljes programot tartalmazó plakátot, de amúgy a jövő hét vége
Hát, rendszám nélkül nem szívesen közlekednék vele.:) Amúgy mikor lesz meg hol?
igen, mert ha nincs meg a kellő vastagság, akkor sajnos a nagy hőtől könnyen vetemedik és annak nincs jó vége...
ha el tudsz jönni a talira megnézzük páran és véleményezzük
Azt néztem, és ott az van, hogy 4,5mm a minimum. Szinte biztos vagyok benne, hogy kicserélték a külső részét, mert amúgy jó állapotú, csak vékonyabb, ilyen 4,0-4,2mm között van, és nem volt szabályozva, szal tuti kicserélték. De fog a fék, csak gondolom a hűtés, meg strapabírás miatt is kell a mocihoz a vastagabb tárcsa.
a gyári tárcsa min vastagsága 4.5 mm, de lehet, hogy ennek kevesebb! minden tárcsára rá van írva! a középpontja körül keresd a felfogatási részen, amihez magát a fékező tárcsát "nittelik"
Megnéztem a tárcsát. Érdekes, mert nem látszik rajta, hogy szabályozták volna, tök sima, semmi barázda nincs benne, mégis vékonyabb a kelleténél, és a már említett lötyögés. Olyan, mintha kicserélték volna a külső részt egy nem odavalóra. Más magyarázatot nem tudok.
a 273. oldal közepén is belinkelte Tom a teljes programot tartalmazó plakátot, de amúgy a jövő hét vége
Majdmeglátom..
Hun lesz és mikor?
akkor jössz amivel tudsz, csak legyen rajtad a 7-es póló
majd ráülhetsz az egyikre és csinálunk rólad képet, hogy mutogathasd
Hát, én hiába készülnék, mert a 7-esem maximum a csomagtartóban volna képes akár csak a kapuig is eljutni... Kerékre még csak rá lehetne tenni, de kormánycsutkák hiányában csak egy olajtankerrel venné fel a versenyt fordulékonyságban. (meg a 3 dl-es uncleben's üvegtank is hamar kiürül..)
készülsz már a talira?
jó lenne ha most legalább 10 fajtárs megjelenne!
mindenkit zargassunk, mert szeretném, ha a "snassz" motorosok látnának néhány csodát

Na látod, Tom, ettől kotyog a karbisorodban a tengely! Mert fordítva van benne, mint a hátsó!
most akkor fikázzuk le Tomikát, hogy fordítva rakta vissza a hátsó tengelyét

Sorry
lehet vele kezdeni, le lehet cserélni de nem érdemes, az úgy jó ahogy van, csak egy kicsit ducati-s amikor lassan gurulsz ( csörög mint az állat ), amúgy meg ezek inkább tényleg pályára valók a nagy hőigénybevétel miatt.
régebben haveromnak a SRAD-ra jóval drágább volt a laza nittes versenytárcsa mint a gyári, szal ha nem zavar a zörgése akkor ne cseréld le, persze jó lenne a hozzá legjobban megfelelő betétet megtalálnod!
Nekem is a Bal azaz a lánckerék oldalon van az anya a sasszeggel...
Na, erre varjatok gombot!
F2: a képen amit feltettél, jobb oldalon van a koronás anya + sasszeg
A service manual + a GURO-féle képen baloldalt. Melyik a kakukktojás?
Köszi a választ és az infókat! És azzal hogy "laza nittes" lehet kezdeni vele valami vagy jó az úgy? Maga a tárcsa nem kopott, tök síma a felülete, a vastagságát majd megmérem, még nem volt rá alkalmam. Egyelőre nem fogok vele nagyon közlekedni, mert külföldi papíros, előtte kéne rá magyar rendszám. De ha van kedved elgurulni erre örömmel várlak.
Üdv
találtam!

ha nem elég, akkor még keresgetek
Hi,

egyenlőre ezt találtam, remélem segít, de keresek még fényképet a gépről és ha lesz rajta számodra hasznos, akkor linkelem
Ami a féktárcsát illeti: Ha lötyüg, az nem azt jelenti, szar, hanem laza nittes. Versenyeken szokták használni a hőtágulás miatt. A vastagságát mérd meg, 4.5 a limit. A hátsó nekem is barázdás, le kell szarni, amúgy sem ér szart sem. Ami az idomot illeti, a J-jnek nincs ott semmiféle idom, tök belátni a fejidom mögé a kábelrengetegbe.
Plexit olcsón tudsz az ebayről rendelni, vagy szatunáéktól fűzfőről, bár az elég silány, ellenben olcsó. Nem vagy messze, ha arra járok, vagy erre jársz, szívesen megfigyelem a típust. Üdv klubban!
Sziasztok!
Vettem egy ZXR 750-es paripát. 91-es, ZX 750 J típus, azaz a 100lóerős változat, ha jól kiműveltem magam most este.
Lehet szükségem lesz pár alkatrészre a mocihoz, van valaki itt, akinek vannak hozzá cumói? Pl első féktárcsák, amik sztem nem teljesen 100asak, elég sokat mozognak ide-oda, ha kézzel megmozgatom, hátsó féktárcsa meg elég barázdált már.
Hiányzik néhány műanyag elem a mociról, pl az oldalidom és a váz között felül, elől belül nemtom milyen műanyagok vannak eredetileg, nekem semmilyen, olyanok sincsenek rajta. Plexije esetleg valakinek? Tiszta matt az egész. Stb stb...
Esetleg nincsi tt valaki, aki ilyen zxr 750 "specialista"? Ránézhetne a mocira valamikor, hátha tud valami okosat mondani, lát valamit stb. Budaörsön van a moci.
Üdv
Saválló közdarab kell csak, pár cm, ha rugós a dob felfogatása, annyit a rugó is kibír.