Hazahoztam az RR.-!
Bakker beállítva teljesen mást ad a gép!
Kapott egy Metzeler szlikket elöl-hátul +did láncszettet+szűrők olajok ledobva ,fékbetétek kicserélve gyúlytás elektonika beállítva síktolattyús szinkronizálva .....ipari lett a ződ! már alig várom ,hogy pályán baszassam neki
Köszi!
Ilyenkor veri az ember a fejét a falba,hogy mekkora m@rha....A régi mocihoz volt gomba.Nem adtam oda amikor elvitték.Később vmi aprópénzért elvitte vmi fószer,mert hirdettem.Most kéne nekem de többször annyi mint amennyiért az enyémet eladtam.... Pedig biztos fel tudtam volna tenni....
nem mentem ott már gyorsan haladtam a sorral szépen ,szerintem 50 körül mehettem kb vagy a franc se tudja mert elötte 220al jöttem kifele aztán utána a lassu sebességet már nem annyira érzed mennyi is az annyi órát meg nem nézegettem.
Mis! Bukógombát Tomtech el csináltattam: http://www.tom-tech.hu/
Olyat csinál amilyet csak akarsz, azt hiszem 12000 pénz volt, mérd meg mekkora kell, mindkét oldalon 4,5 cm-ert lóg nekem ki, úgy csináltattam.
Kawazacsi, mennyiről sikerült lassulnod és lefektetni a motort?
2/A lehajtó pestfelől dunakeszinél ,papa nyomott egy satut valamiért én meg pont a pillantót néztem mert haverom elhagytam a nulláson,felnéztem és állt már a kocsi csak nem tudom miért mert előtte nem láttam kocsit mielőtt belenéztem a tükörbe! (mármint a papa előtt nem volt) én meg satu és elrántottam a motort oldalra ne a kocsiba repüljön mert nincs jogsim rá nehogy gond legyen belőle
Valakinek az adatlapján volt,hogy bukógombát gyárt....Ki az,nem tudjátok?Esetleg engem is érdekelne........Más:http://www.kepesmotor.hu/texti... vettem egy ilyet.Sajnos piros nem volt a méretemben,ezért kék lett.Első benyomás:jó ár/érték arány,a többit használat után...
A csavarból igen, hosszabb kell talán. A gombát nem érdemes túl erősre csinálni, mert ha valami nagyon szilárd dologba akad csúszás közben.. hát, akkor az acélcsavar legyőzheti az aluváz tartófülét, netán a blokkét is.
Akinek van gombája, lemérné a méreteket(csavar, gomba...)?
Ez pontosan hova megy? A blokk felfogatásához, és akkor ki kell cserélni hosszabbra a felfogócsavart?
a bukógomba nem túl drága, és ráadásul ha van jó CNC-s ismerősöd, akkor még szerintem ingyé is megcsinálja, viszont a 7-esre csak úgy lehet feltenni, ha fúrod az idomot, ráadásul elég szar helyen kell farigcsálni.
én is ezért nem tettem rá, de azóta már asszem megbántam, mert hát most meg nincs NINJA feliratom a jobb oldalon
Sziasztok!
Lassan talán rendszám is lesz végre a zőccségen
Az a kérdésem lenne, hogy milyen bukógombát érdemes beszerezni, mert az eredeti, sértetlen idomokat sajnálnám, ha esetleg eldőlne a motor. Van-e olyan megoldás ami vmi konzolos módszerrel csatlakozik és nem kell fúrni az idomot, ill milyen olcsó megoldások léteznek (gyártó, típus,esztergás ismerős...)
Köszi!
Sziasztok!
Mivel nem hagyott nyugodni a karbi gondom,ma nekiálltam megszögelni.... Az esti próba egész jó eredményt mutat.Most 2000-es fordulaton is szépen megy a moci,valamivel jobban húz és dinamikusabbnak érzem. Semmi komoly beavatkozás nem történt,csak picit tekergettem a karbin+megkapta a dynojet tűt az eredeti nagy rugóval.(a dynojet-rugóval nem járt szépen)Pontos fogyasztást nem tudok,de 8L alatt van,és ezt városban vegyes használat mellett+az eddigi karbi problémákkal.Viszont egy hiba továbbra is fentáll,mégpedig,hogy csak gáz húzásával indítható.Hidegen-melegen egyaránt.... Valami közös gurulás a jövőben?
hello, igen..meg eddig ugy nez ki hogy jelen leszunk a pancsin...C licencel neveztem be, hatarontuliak nem valthatnak napi licencet. Orvendenek ha valtanank egy ket szot, biztos lesz erre alkalom a kozeljovoben
Laci, pancsira mész hétvégén?
A ringen C, vagy Napi licensel voltál?
Legközelebb ,majd szakítunk időt rá hogy dumáljunk, a ringen nekem ott volt család, haverok, gyerekek, szóval velük voltam elfoglalva.
Hehe, az király, mert úgy terveztem amúgy is, hogy pont 24-27ig leszek lennt balcsin, Szántódon, csak éppenséggel a CBR-el, nem a kawával.:) De gondolom ez nem kizáró tényező, hogy meglátogassam a rendezvényt.
Guro amit tett fel rajzot a jobb oldalin a 92000as számu izé
az az anya alá megy vagy a lánckerék csapágyának a távtartója és a villa közé?Remélem nem bonyolitottam agyon
Bakker beállítva teljesen mást ad a gép!
Kapott egy Metzeler szlikket elöl-hátul +did láncszettet+szűrők olajok ledobva ,fékbetétek kicserélve gyúlytás elektonika beállítva síktolattyús szinkronizálva .....ipari lett a ződ! már alig várom ,hogy pályán baszassam neki