Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4000 alatti hörgésre a főfúvóka cserélése nemigen alkalmas, ugyanis az a "főnyomócső".
Én tettetem bele egy fuvóka kittet.Aszt mondta a szerelő megéri,és mivel nekem nyitot az eleje vége(k&n szűrő,full kipu rendszer)
És a gyári fuvókákal nem lehet hozzáhangolni.
Igy megvettem 37800ért a kittet.Most hangolják,és 7végén kipróbálom.Köszöntem a spirál tippet,fel is ugrottam érte.Max 10 percet vártam rá.Ülés pupot nem tud senki?
A lényeg a lényeg: ami késett nem múlott, úgyhogy itt van egy sor, tengely nem lötyög. A tiédben ami van, milyen tolattyús? Vagy az egész kellene, mindenestől?
Mint azt észrevehetted, elfelejtettem vasárnap a karbit muternál. Nem annak örülsz ennyire?
Hehe
van egy ilyenem, ha eljosz erte, ingyen a tied, csak van egy apro kitort darabja a fenti reszen, amit az idom nagyreszt eltakar.
kepet csak szerdan tudok dobni
Sziasztok!

Ha van valakinek elfekvőben otthon egy zx7r hátsó lámpája akkor elboltolhatná...
Lassacskán szükségem lenne egyre, a bontóból meg irdatlan összegért kapnám csak meg.
Köszi!
most jaja csak stílust tévesztettem enduro/supermotyóra cserélem
En mar gyurok ra
ja, bakker ezeknel a hulyeknel az autopalyara nem mehet fel a motoros szal csak a varosokban meg a fo utakon hasznalhatjak, de foutbol meg alig van , mert mindenhova autopalya vezet
"Jó olcsó. Idén marad az esti motorozás, meg kakucs... közel 40 ezret nem szándékozok elcseszni egy napi motorozásért."

Ok Tom!
Maradj csak otthon, így legalább egy hellyel feljebbről indulhatok a rajtrácsról
divatmotoros
Eladod? Most vetted,nem?
nekem hálistennek patent a gép a láncot leszámitva na meg a kuplungot... ugy néz ki megválok tőle, szerintetek árban mit kostál?gondolkodok minnyire rakjam fel esztétikai hibája van sajna..
Kenesei találkozó, 7R-esek gyertek!
Nekem ugyanez a téma, nekem is rendszer van rajta, de ahhoz mérten is sokat kap alul, nem tudja eldolgozni. Egyszer kipróbálnék egy másik ilyen gondokkal küzködő 7R-t.
A kipu:leömlő gyári,(mostmár nem lukas,meg lett hegesztve);dob gyári,igaz J szériáé,szép gyári mély hangja van,nem ordít,de szól... Légszűrőm asszem jó.... de most,hogy mondod holnap megnézem és lehet kicserélem,mert van itthon új szivacs hozzá....
Szerencsére ez a karbisor jó,hihetetlenül jó vétel volt! Az előzőn a pillangószelep-tengelye az lötyögött...A benzint visszább vettem,így jobban indul és szebben veszi a gázt.2000fölött megy,4000fölött nagyon megy,de szerintem több van ebben a blokkba mint amennyit így ki tudok hozni belőle.Igaz,az új gyűrűk miatt még nem forgattam max8000-ig.Nekem nem eszik sokat,igaz tartósan még nem használtam,mert valamiért mindig visszakerült a szerelőmhöz vagy én piszkáltam.(hőgomba,AC relé,kuplung-lamella csere,szelepfedél tömítés csere,szelep állítás,...)Azt érzem,hogy az olaj lehetne vastagabb a váltónak és a kuplungnak.Most Repsol syntetic 10w40 van benne,ha jól emlékszem.....
Az enyém 4000alat csak hörög.Multkor füreden elindultam fölfelé,nem akart menni,rá kuplungoltam,kicsit meghuztam és gó.Mondjuk az enyém sokat kap,most csinálják a karbiszinkront,ami nem hülyeség mert mikor vettem akkor is odavolt kűdve neki a szósz.Vagy küldted vagy nem ment.Van a tieden sport kipufogó?Dob?Rendeszer?LÉgszűrőd milyen?
Nekem hasonló gondom van. Nekem szét vannak kopva a pillangószeleptengelyek furatai a karbiházban. Falsot szív. El van sokalltatva hogy ne omoljon össze. Ha elveszed az anyagot, nincs alapjárat stb. Így viszont alul fullad. Nekem 3500-ig dadog össze vissza, fölötte szépen megy, meg jó sokat eszik. Új karbi kell, erre nincs más megoldás...
Tapasztalt Kollégák!S.O.S!A mocim hidegen-félig melegen szépen megy,húz minden fordulaton.Melegen 2000alatt szinte el sem akar indulni-majdhogynem lefullad,mondjuk lámpától indulásnál,és ha papásan pöfögni szeretnék vele akkor is 2000alatt mintha kifogyna a benzin,szinte le akar fulladni.... Melegen,működő ventillátorral szinte lehetetlen egy normálisat gyorsulni,mert alig akar megindulni ....Városban meg csak nem indulhatok a lámpától 4000fordulattal vagy igen? Az indítás melegen egy gombnyomás,de ha elkezd lehülni(elég gyorsan)kevés gázt is kell húzni hozzá,és néha picit "játszani kell" a gázzal mire megérkezik az alapjárat. Karbi-szinkront akartam csináltatni,de a szerelőm azt mondta,hogy azt ne bántsuk...Valakinek valami ötlete?Megköszönnék minden tanácsot vagy segítséget.
Ez nem pályanap. Ez verseny. Ha sokat akarsz motorozni válaszd valamelyik külföldi szervezésű pályanapot. Én 19 kört mentem tegnap. Abból 10 volt a verseny. Van aki a szabadedzésen meg az időmérőn is ment 7-8 kört aztán meg csodálkozott, hogy a versenyen elfáradt.
Vagy beregisztrálsz 6X15 percre a roadride pályanapjára 12000-ért és reménykedsz, hogy senki nem öl meg.
Jó olcsó . Idén marad az esti motorozás, meg kakucs... közel 40 ezret nem szándékozok elcseszni egy napi motorozásért.
Reggel 9 kor kezdődött a szabadedzés, yamaha 25 perc, kawa 25perc, honda, suzuki................... , aztán időméró, 25 perc mindenkinek szép sorban, délután kettőtől meg a versenyek 10 kör minden kupában.
Piszkos anyagiak:
először nevezés: 19000
napi licens: valamivel kevesebb mint 4000
160 kilométernek megfelelő benzin (legalább is én ennyit mentem)
meg egy guma, az meg tudod mennyire fogy a kawa estekről (nekem egy használt pirelli kibírt mindent, és még lehet vele motorozni bőven.

viszont........... napi licens már nem lesz, ki kell váltani a C licenst legközelebbre.
Egy sport orvosit kell csináltatni, az szerintem meg van 2000 ből, a ringen meg váltasz ki C licenst 11000 körül.
Van még három verseny a ringen, ha kiváltod a C-t akkor sem jössz ki árban rosszabbul mint ha mindegyikre napi licenst vennél, de ha ezt előre tudom akkor már rég kiváltottam volna a C-t, és most nem buktam volna 4000 et.
Szóval gumikopás adott, egy jó erős tank benzin, meg a 19000 + ha a C licenst elosztod még a ringen lévő három versenyre, akkor 4000 Ft
köszöntem,találam én is,de oda posta fel vissza,utánvét,anyiból meg meg is járom.Meg megnézem már csodás hazánk fővárosát ha ugyis ott vagyok:)
Valami jó bontót nem tudtok,nem igazán kell hálistennek semmi,de mindig találok valami értelmes dolgot.
üléstakarója van valakinek?
Szia!
Budapest XIV.,"KAWASZATI".Minden típusú bowdent azonnal legyártanak(15perc),garanciával.A régit ha viszed,az nagyon jó,ha nem akkor kicsit tovább tart..... Az ár:kb 3e HuF.
http://kawaszati.hu/szolgaltat...