Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Elszakadt a kilométeróra spirálom.:(
Van csak 3hét mire megjön a japóktól.Nem tud valaki elfekvőben valahol?Hogy tartsam be igy a sebesség határokat:)
Vagy csak érzésre?De az meg nem nagyon van,igy száguldozok
Jo voltal Tibi, csak igy tovabb!
Fogadd őszinte gratulációm Tibor!
Mennyi pénzedet szippantotta el a verseny? Szabadedzés edzés mikor volt időben?
Célegyenesen volt a rajt, a megszokott helyén, na itt e két kép:
Kemény vagy Tibcsi! Te ez a rajt ez hola rákban van? Ez nem a célegyenes. Lassan leabálsz . Legközelebbi estin faszán tudunk együtt menni. Látom volt másik 7R is.
Üdv!
Na, túl vagyunk az idei első zx kupán.
Jó vót nagyon.
Sikerült gyorsulnom is, lassan utol érlek Tomika!
Eddig 16-19 között motorozgattam, most szabad edzésen már jött egy 2.15, időmérőn meg megfutottam a saját pályacsúcsomat 2.14 eleje. Jutottak mindenkinek MOL-os esernyőslányok, szóval egész verseny érzése volt az embernek.
Öreg kis 750 es ólommadár 1000 ek közé sorolva, szóval a ZX10 esekkel nem is volt nagy álmom hogy majd csatába szállok, az előttem lévő 1000 2.11 et ment, őt esélyem sem lenne még utolérni.
Sajnos versenyen már nem jöttek a 2.14 es körök, pedig időmérőn futottam 4db 14es kort is, de versenyen szinte minden köröm 15-16 volt, igaz azért mert együtt mentem egy 6 kilossal szinte a végéig, és és nem tudtam motorozni a saját tempómat, rá kellett állnom az övére.
Képek majd lesznek biztos jó sok, "lassú" pilóták sem nagyon bővelkedtek, a legrosszab is 2.20 alatt nyomta.
Szárazabb volt az idő, mint multkor. Pálya is alig volt nedves, bár a felső szakasz megint kicsit vizes volt, a 10es gyors balost rendszeresen keresztben vettem, kúszott a fara. Ennek ellenére megjavítottam pár tizeddel az időmet, 2.13-at mentem.
wazzzeeee! ha ezt tudom! mostmár mindegy...
Vazze meddig tartott volna berakni egy plusz kopott lamellát?
Eljöttél volna és bedobtuk volna és mehettél volna a ringen.
Sajna nekem is meg-meg csúszott néha szétszedés előtt már.
hát jol rábaszarintottam.. megcsináltam direkt az olajcserét h tudjak menni de a kuplung közbe szólt... csuszott idáig is de reméltem csak olaj baja lesz,de nem igy volt! 2 esben is már ugy csuszik h egy jártányi energia nincs benne,igy nem láttam értelmét menni a pályán mert csak jövő hónapban kap uj kuplungot addig meg kell meloba járni! nem tudom figyelted e mikor mentem lefele ott meghuztam a szarvát és váltásnál felpörgött, nem a váltást csesztem.. na majd legközelebb!
Voltatok kint?Milyen volt?Én nem mertem elindulni,mert folyton esett....A hátsó gumim meg kissé csúszik...
Hát te hova iszkoltál a ringről még az elején?
Hát nálam nem pénztárca függő semmi ha a kis zöldségemről van szó. Mindenből csakis a legjobb, de meg is hálája Köszi a tanácsokat, utána nézek
Íííííííí! Brutááááál!
Nekem is ez a kipurendszerem van
Ez a fejidom csodás. Elgondolkoztam,hogy csináltatnék egy ilyet. Nagyon bejön!
én megyek ki de egyenlőre itt 5 perce még esett és be is van borulva
Pajtik ma valaki kawanap ? Vagy milyen idő lesz ? eső gumim nincs
(még annyi, hogy a fékolajat, ha más nem is, a fékek vele érintkező részei szeretik... tehát, ha egy mód van, nem féktisztítóval kell megküldeni, főleg a porvédő/tömítőgumikat nem)
A hozzászólásokkal együtt olvasd át:
link
Aztán okosan, mintha az életed és motorod múlna rajta..
koszi a valaszt, hat azthiszem dugattyutisztitassal fogom inditani a napot....valami jo modszer erre?
Csak józan parasztiból való tippek (megoldást nem feltétlenül nyújtanak):
1. vedd ki a kis rugós támasztólemezeket, akkor többet mozoghat a betét egy fokkal (mellékesen zörögni fog a motor eleje, "miaakarleesni/!%/!+!%/ ?" gondolatokat eredményezve, de meg lehet szokni.
2. a dugattyúkat, ha esetleg nem tisztítottátok meg alaposan, akkor meg kellene, mert a régi betét miatt kijjebb voltak és rakódhatott/éghetett rájuk némi por ott, ahol most a vastagabb betét miatt a porvédővel, tömítéssel (ismét) érintkeznek.
hello, sziasztok...a tegnap csereltem fekbetet hatul, mert mar fem-femen szaladott ...de miota betettem ezeket az uj beteteket (sbs) ugy tunik hogy igen szoritanak...elegge kinlodnom kell hogy toljam a mocit elore vagy hatra es egy par 100 meteres korocske utan se engedett fel igazan. Lehet ez a fekpompak hibaja vagy egyszeruen csak be kell kopjanak a betetek?
(nemarraválasz: muterhoz kb. vasárnap megyek (karbiügyileg))
Olaj választásához egy misét megér a következő segédeszköz:
link

Itt gyakorlatilag az olajoskannán feltüntetett teljesítményszint(ek) összehasonlíthatók, azaz pl. az olaj mondjuk JASO MA, (ami motoros teljesítményszint; bár ettől még nem keni jobban a motort; nem szerepel az összehasonlítóban), meg mellette mondjuk API SL v. SM teljesítményszintű, ami viszont benne van.
Ezt baloldalt kijelöli az ember. Meg mellé mondjuk a merci (Daimler) legkisebb számú, tehát régi előírását és azon nyomban látja, hogy egy csak api sm nem sok helyen tündököl hozzá képest.
Egyet esetleg célszerű figyelni, hogy a "fuel economy" részen nem baj, ha 'gyenge' az olaj, ez olyan adalékra utal, ami esetleg kuplungcsúszást is okozhat.
A másik szempont, ami itt nem feltétlen található meg, ami alapján választanék, hogy az adott olaj HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb legyen.
Az L-esben is oldalt csatlakoznak a gázbowdenek, úgyhogy ez simán gyári karbi.