Szia!
Motorba nem ajánlott az E85.Egész más mint autóban....Ráadásul a karbis autóknál se nagyon vált be,az injektorosoknál már más a helyzet.(én is 85/95 járok az autómba,de a motorba nem tennék!)
Gyertyakulcs a legegyszerűbb...nagyáruházi,teljesen jó.(T...O-ban vettem)
A kuplung-karban van egy kis hengerszerű vas,abba megy a kuplung-munkahenger nyomórúdja.(bakker ezt annyira megfogalmaztam,hogy nagyon!)Ha kikopik,érdekes hibákat produkál.Nézd meg.
Beszéltünk nemrég egy hátsó lámpáról...
Tudsz adni vmi elérhetőséget, hogy megbeszéljük a részleteket? Hétvégén el tudnék menni érte, ha Neked is jó.
Elérhetőségem az adatlapomon.
Köszönöm szépen!
cseréltem és kuplungolajat is .10-40 fuchs van,a kuplungban meg bosch
De szerintem azért csúszik ,mert nem megy teljesen vissza a kar és érezni is,hogy rövid az útja. De nem mindig.Mitől lehet?
Nekem van egy kofferes (güde) racsnis készletem, annak is jó volt a gyertyakulcs feje, de mielőtt az meglett az autósbolti T-fogantyús testét meg kellett esztergáltatnom a cimborám kedves faterjával, hogy beférjen. A mocskot célszerű kifújni kompresszorral, mielőtt kicsavarod a gyertyákat.
Etanol: én megírtam vala. Sokat kell belőle adni. De az árát pont úgy találták ki, hogy akkor ugyanott vagy. Én használhatnám, mert az injektort nem zavarja, de olcsó húslevesért nem akarok utóbb nagy árat fizetni, mert nem hinném, hogy a kúton behajtható.
Kuplung: nekem csúszott az Elf 10w60 "motorba való" versenyolajtól. Olajcserénél megszűnt. Nem cseréltél olajat?
Szasztok!
Kipróbáltam a bioetanolt....kb 4 L benzin és 4.5L etanol volt a tankban. Hát nem hinném,hogy használni fogom még.
Városban használhatatlan.Alapjárat nuku...viszont ,ha pörög akkor mint ha erősebb lenne.
Elkezdett csúszkálni a kuplungom nem vészes,de akkor is
Olyan,hogy a kuplungkar nem mindig megy vissza teljesen...lehet nem a lamellák,de miért nem megy vissza teljesen-behúzás után.
Még vmi. Gyertya cseréjéhez mit használtok?Mert nekem a legkisebb kulcs is 2mm-rel szélesebb volt
Mivel pályagéped van (vagy közúti is?), eleve megszüntetnék a helyedben minden felesleges ágat-sallangot (pl. karbifűtés); dögmelegben termosztát ki; a ram-air bevezetésre az enyémen üvegszálas anyagból voltak a csövek: könnyebbek és semmi mélyre nyúló dolog; az örökölt blokkomon, amivel a srác pályázott, ez a tartály egy kb. 1-2 dl-es akármi, gyorskötözőkkel.
Ilyen megoldás nekem is volt, airsoft BB tartály . Ez felejtős, mert a ram airtől nem fér el, de volt egy superbike magazin, amiben volt egy ilyen pályára átalakítós story, és abban is ilyen u.gy. tartályt kötegeltek fel, de én égen földön ilyen univerzális tartályt nem látok.
Igen, ezt a tartályt már én is láttam, gondolkodtam is rajta hogy ez jó e lenne, mivel magasabban van elhelyezve mint a rendeltetési helye, azt gondoltam nem lenne jó így a hűtés cirkulálása sem.
Meg a jobb oldali levegőbeömlő vízgyűjtő tartályát is meg késze szüntetni, mert az útba van ezen a helyen.
Én a kocsink ablakmosó tartályán ügyködtem egy forrasztópákával, meg némi PE kannából hasított szeletkékkel.
Elrepedt volt egyszer az alsó felfogatás miatt, meg az üvegszálas alsó idom egyik lemezcsavarjának a hegye dolgozott magának egy likat. Azt a csavart el is vágtam.
Ez egy ZXR, amin '98/2000 R1 tartályt alkalmaztak a képen látható módon, vélhetően a 7-esen is működhet más típusok tartálya:
Egyes fiam, leülhetsz. Sőt, kettő: egy azért, mert a legszebb 10R típusod van, kettő meg, mer' jó a fék. Harmadikat is kapnál, hogy nekem 'csak' R1 jutott annyi becélzott 10-es után, de azzal nem tudlak okolni...
--
Mintha valami olyat írtál volna, hogy a féked melegen még szinte jobban is fog.
--
Adalék: a brembo rc betétek elég jól vizsgáztak R1-en (ugye anno veséztük itt a féket 7R-en meg a különféle márkék betétjeit), semmi drasztikus karakterisztika változás, amellett, hogy hidegen, utcai használatnál is jó, minimáltan több kézierővel.
Igen, nekem gyári a fék, tavaly panaszkodtam rá hogy elmelegszik, idén kapott új fékbetéteket (EBCHH) Jana bácsi szerezte.
Jelen pillanatban semmi gondom a fékkel, nem forr, nem melegszik, fogott a verseny 10. körében is mint az elsőben.
Bár mostanában próbálok rövidebbeket fékezni, talán ez is közrejátszik. kamoto szerelője Feri mondta hogyha valaki hosszúkat fékez és sokat, a legújabb ZX10 nek is elmegy a fékhatás.
Az ő féke gyári, az enyémen van nagyobb pumpa felül és kell is, mert full kitekert karral ezzel még elforrt fékkel is akkorát lehet fékezni mint a szemét. A ringen beszélgettem egy csávóval, 2006-07-es 10R-je van, ugyanúgy panaszkodott a fékelmelegedésre, mint én a 240kilómmal. Szombaton akkor lehet elnéznék feléd, majd megcsörgetlek azért még.
Hogy a volt enyém kigyógyult-e nem tudom, talán Liebing meg tudná érdeklődni, azt emlékem szerint úgy tettem fel, hogy az alsó csavar nem feszítette. Még valami olyat is olvastam, hogy az alsó csavart betekerték, de a fül csak támaszkodott hozzá.
---
Kaffer, te ápgrédelted az első fékeket? Ha igen, milyen volt a pályanapon/kupán?
---
Nekem a legjobb a 7-essel 2:14-16 között volt valahol, telefonnal mérték annakidején, mostan az R1-el 2:13,3 és 2:13,7 közötti köröket mentem ahonnan meleg volt a gumi, ameddig el nem fáradtam. Ez csak úgy jön ide, hogy egy leáttételezett 7R könnyű kipuffal, sallang nélkül és olyan jó fékkel mint az R1 (mert a 6/10R-ét nem ösmerem), netán 6/10R felnikkel és pályára való gumival még mindig bőven jobbat tudna ennél.
Ez is jó lesz(?)remélem), csak el kell jutni oda, hogy a keskeny tank, meg az előre csúsztató ülés ellen hatékony (kezdésnek strandszivacsdarabok+powertape) megoldást találjak. 15 perces menet végére bedurrant a kezem, pedig azon voltam, hogy ne a kormányt terheljem.
Mit szóltok?Durva gép,mi?