Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jah!
nekem is el van repedve, taknyolom orrba szájba, folyik alul, felül, középen, de nem tudom rendesen eltömíteni. Isaszegen van egy műanyagos, még vele teszek egy kíséretet, hátha el tudja zárni a lukakat, ha nem, akkor lehet nekem is be kell ruháznom egy újba.
Csak még ezt kéne megnézni, hogy hol kapni újat legócsóbban.
Típushiba, összes elreped, az enyémet évente kétszer taknyolom, megfogadtam ha mégegyszer elreped, veszek újat, az már valami javított verzió, kb 7-8eft. Amúgy nincs légtelenítés, ez zárt rendszer, ez csak táguló.
Nem feltétlenül, ellenben azt mindenképp nézd meg, hogy amennyiben nem fémbetétes a felfogatás, akkor csinálj vele valamit: a korábbi, nem betétes tartályok a rögzítőcsavar általi feszítés okán 'szoknak' elrepedni. (ha a motor hossztengelyével párhuzamban nézed hátulról, esetleg látod is, ahogy feszül a csavar meghúzása után)
kawasaki zxr 750 91 évjárat eladó külföldi papírokkal alkatrésznek vagy hobbi célra(forgalomba is helyezhető)

karburátor szinkron feltétlen kéne rá meg egy új fényezés ezeken kívül minden működik rajta.(A kép csal illusztráció!)


150.000ft
Skacok!
Levettem a kiegyenlítőtartályt, van rajta egy két repedés, befoltozgatom.
Ha visszarakom és újra feltöltöm, utána kell valami légtelenítést, vagy valamit csinálni?
120/70 ZR 17 - 190/50 ZR 17 Diablo Rosso igy parban 42000 ujonnan ha valakit erdekel
Szia!

Gyáriban tudok rendelni 37900ft.
Ha érdekes lehet adatlapomon megtalálsz
Az inkább 3/4-ed, mert kb amit felsoroltam, az hiányzik, nomeg a sok munkaóra összepakolni.
Telszám megy majd emilen.
Van még egy fél 7R-ed? Én legkorábban szombaton tudnék elugrani érte. Majd még konzultálunk. Előre köszi! Esetleg küldenél egy telefonszámot? f2tom@freemail.hu
Ja, olyanok, hogy tank, lábtartók pedálokkal, kuplunghidraulika komplett, kormánycsutkák, első nyergek jöhetnek, no persze nem mind és nem feltétlen 1:1, bár már fontolóra vettem azt is, hogy kiárulom a picsbe ami van, még gondolatban se legózva össze. Bár a blokkot sajnálnám, az, ha meg nem rohadt belül az állásban a cimbinél, akitől kaptam (mielőtt beindítottam, akkor patent (10ekm-es első tulajtól... :) ).
Szentendréről le Bp. felé, de még előtte lesz az M0/Megyeri-híd tábla, azon lényegében átmész, haladsz és az M2 leágazásnál letérsz, majd arról meg az első, Dunakeszi-Fót lehajtón jössz le.. (a lehajtó után az első elág. egyenes, aztán bal, aztán jobb és már a megfelelő utcába egy balos oszt ott vagy, majd emilen)
Ha sos, akkor jöhetsz elvileg ma is (úgy este 7-9 között kb.), de csak a karbisor van nálam a fotós állapotban, se alja, se egyéb; fúvókák benne. Összeszedhetem a cuccait, de utána a fel nem használt alkatrészek nekem járnak.
No comment.
majd meglatod
de nem csak inni kellene majd
Én ha jól emlékszem fémtolattyús, nem gondoltam hogy van abból műanyag. Mindenképpen elugranék akkor érte, ha jól látom Szentendrével szemben vagy nagyjából. Onnan hogy a legegyszerűbb odajutni? Mikor érnél rá egy találkára?
Fú gecó, mi lesz kenesén ha jöttök! Szeszhalmok!
Orbi,

TL-en van mar kidorrento?
meg mindig a fojtott allapotaban van?

meg szep, hogy jossz a talalkara, ha nem jonnel vinnenk magunkal eroszakkal
hejj!
Kész lesz végre a héten az RR!
TL-kihúzott a ZX mentes időszakból belevertem egy 1000km t 3 hétvége alatt . Vasárnap én is Mátráztam fent voltam a Kékesen nagyon faszányos volt ,még mocival nem voltam...
Balcsira lehet ,hogy elnézek.
Ez elvileg komplett, gyakorlatilag elkeverhettem kisebb részeit (bár ott volt egyik fiókban a tolattyú-garnitúra, másikban az úszók, stb. De nem zárja ki, hogy pont egy kis vacak hiányozna.
Ami a 2-ből egyet illeti: van műanyag és van fémtolattyús CV (=constant velocity=állandó nyomású) karbisor a 7-eshez, tehát tudni kőne, a tiéd milyen, gondolom szedted már szét. Csak azért mondom, mert a tolattyúk és a karbikupakok a két fajta között nem cserélhetők fel.

Nemigen alkoholizálok, nekem egy liter pálesz szerintem minimum 10 év alatt fogyna csak el... :) Majd meghálálod másképp /vagy nem/, ha már lesz mit (értsd: megy vele a masina).
Ha olyanod lesz, hogy jössz a huringre, vagy, ha nekem olyanom, hogy amikor kakucsozol ÉS kinézek, ott össze tudunk futni, egyébként meg amikor a megyeri híd (bp északi kerületei, dkeszi-fót, stb.) környékén jársz. Mert én fehérvár felé nemigen.
Teljesen jó, a kettőből össze lehet házasítani egy jót. Találd ki mit szeretnél cserébe érte? Pálinkát szereted? Mikor és hol tudnánk összefutni? Köszönet a segítségért előre is
Síktolattyúsat nem is kapnál, talán még kölcsön se tőlem..
Rossz állapot alatt az értendő, hogy a pucolás során vizesen hagytam és a (lassú fúvóka?) képen látható leszorító csavarok megrozsdásodtak. Ennek vagy 3 éve, azóta ez nem romlott, mint azt látom. Át kell öblíteni, kompresszorral kifújni, meg összerakni.
Szerintem elég jó az állapota, kopottság tekintetében, ha megnézed pl. a gumicsöveit. Mondom ezt azért, mert nem feltétlenül gondoltam pénzre...
Nekem sima depressziós, állandónyomású karbim van. Ez a fajta van az R-ren, az RR-en a sík, de az enyém sima. Igazából a karbi kéne az egész, és abba talán át tudnám pakolni a régi cuccait. Azt mondtad rossz állapotban van, mit értessz ez alatt? Ha nem lötyög a tengely, az fél siker. Szerintem nem a tengely van elkopva hanem maga a ház, hogy ha lötyög. Mennyit kérnél érte?
Hát a mátra alján,majdnem a faluszélén
Öreg néném is van he!
Ha a mátraházai parkolóra gondolsz akkor igen,ott készült a kép,az idei elsó gurulásnál.
A kit jó esetben "drop-in", tehát beteszik, oszt szevasz.

Te ott laksz öreg néne mellett, mátra alján, faluszélen (parkolós kép)?
A kitt nem csak egy fűvókát tartalmazot,volt abban rugó meg tű,meg mittudom én.Pék a szakmám,anyira nem vágom ezeket.
Olaj cserére is viszem,nem én csinálom