Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

en is gondoltam egy osszekotore ami megemelheti a dobot, a gond az hogy titanium a rendszer, tehat a heggesztes az esik ha csak nem talalok egy titanium darabot...egyelore megprobalom a hatsoresz megemelesevel. amugy koszi a tippeket.
Keresés ebben a topikban és ennyi: "úszóház"

Ákos: csak a balról van egy ábrám, majd a többiek szolgálnak fotóval.
Annyit tehetnél, hogy levágatod a blokk alatt a rendszer végét és gyártatsz rá egy összekötőt. Az, hogy most ezt ráheggeszteted, vagy megcsinálod összecsúszósra, az részletkérdés. Az összekötőt meg úgy hajlíttatod, hogy feljebb legyen. Mondjuk ez gyári kéménnyel nem nagyon nyerő, mert azon fixen rá van pontozva a felfogatás, viszont ha valami aftermarket kéményed van, esetleg slip on, akkor sima ügy, csak másik konzolt kell hajtani hozzá. Hosszra kell ügyelni, nehogy elgyengüljön a gép. Egyik havernak megcsinálták ezt a 6R-jével, jó lett.
Szekunder levegő lett lekötve.
Nekem simán leért mindenhol. Arrow sehol nem ér le.
Hali
Lenne egy kérdésem valaki tett fel annó egy linket ahogy egy csóka a légszűrőnél kiiktatott valamit.Az a baj hogy nem nagyon emlékszem már rá hogy mi is volt de ha valakinek rémlik legyenszíves linkelje be megint
Hát nem tom, nekem a kipufogó közelébe sincs az aszfaltnak.
Hátul gyári minden, elöl 15mm leengedtem a telószárból, de a gyűrűk meg be vannak tekerve tökig. Vagyis úgy áll, mintha helyén lenne a villaszár, és a gyűrűk ki lennének csontra tekerve.
Lábtartókoptatóim nem voltak, ezért betekertem két csavart, hogyha hallom hogy karistol, már ne döntsem tovább a masinát, nehogy gond legyen.
Szóval nem tudom neked miért húzza a kipuff az aszfaltot?
sziasztok
valaki tene fel képet a zx7eséről,a hátsó kerék tengelyéről kéne mind két oldalról.Valamit nem értek,és a kép megadná a választ
Előre is köszöntem
Tudom hogy régen volt de akkor is sajnálom ezt a kawát

http://youtu.be/rYV8s8AcSi8
igen...en vagyok az
Most esik le, neked vannak a motoron a radiális nyergek az adapterrel.
Megemelni, ha pedig túl gyors lesz tőle a kormányzás, akkor elöl is valamennyit.
(A "magas" motor _kezdeti_ dőlése lassabb, mint ahogy egy hosszabb rúdé (a rövidebbhez képest): a hosszabbnak nagyobb kilengés kell, mire hat rá a gravitáció. - Mint lehetséges velejáró.)
sajna a lábtartókat is élesre csiszoltam :( ...szóval akkor probáljam megemelni a hátát ? vagy szereljem le teljesen a dobom?
Ezek tippek voltak, nem kihagyva annak lehetőségét, hogy véletlenül egyik sem.
Hátul ugye himbarendszer van, ami által a rugóstag (mondjunk egy számot) 6 cm tartományából csinál 12 cm "rugóutat". Ha rövidebb a rugóstag, centikkel ült lejjebb. Villák szintbe, hátul ~1-1,5 cm (gyárihoz képest) emelés, /55 gumi és máris ott vagy, mint felcsúsztatott villákkal, csak azokkal ellentétben nem kevesebb a hasmagasság. A dogbone is megoldás lehet, de azzal még nem volt dolgom, egyszer kellett állítani a váltókaron, mert leért a ringen.
lennebb = fennebb (bocsi)
az elsö villák 5mm-t vannak lennebb, a hátsó is igaz lennebb van de nem sokkal, mert az erdeti helyére egy zx10-es teló került be (sza max 2-3 cm lehet ott) Lágynak meg biztos nem lágyak mert testsulyom után vannak álitva. Esetleg emeljem meg a hátát az ugyn. utángyártott dogbone-ok segitségével? Nem-e fogja az befolyásolni a hatsó tapadást?
Vélhetően kevés a szabad magassága a motorodnak. Okok: felcsúsztatott első villák és/ vagy a villák magasságállítása alacsonyra van tekerve, ill. hátul sincs megemelve. Esetleg még a rugózás is lehet túl lágy.
valami ötlet hogy hogyan tudnám fennebb emelni a kipuff-ot mert annyira lecsiszoltam a ringen hogy majd kilyukadt
Sziasztok!
Nem ígérem ,hogy el tudok menni,de megpróbálom ! Sajnos a családban betegség miatt bizonytalanságok vannak.
Elvileg a hétvége jó nekünk,ha Isten is úgy akarja ünnepelhetünk is akkor.
Hello mindenkinek!

ismét itthonról, mar alig vártam, hogy ismét mehessek a vassal.
aki esetleg gondolja, 10 körül indulok Siófok szabadifürdőre
aki a találkozóra szívesen jönne, az legyen szíves jelentkezni és találjuk ki, hogy mi legyen a közös program-gurulás stb
A ZZR karbisora tök ugyanaz, mint a 7R, csak nem 38-as, hanem 40-es. Nekem a torkok és a szívócsonkok is 40-re vannak bővítve, de a lényeg nem is az hogy nagyobb legyen, hanem hogy ne szvjon falsot a kopott tengelyeknél. Nagyon szar ilyen melegben, alig bírok vele elindulni 4000 alatt.
A fék nem hülyeség, viszont nem megoldás. Nem a gyári féknyergek miatt megy el a fék, hanem a súlya miatt. 10Ren is elmegy a fék, tök mindegy milyen új.
Köszi! szerintem az a "rézszínű henger " lesz a hiba.Ma pl nem csinálta 1x sem,visszajött mindig. de van,hogy csak fél centit áll vissza a kar.
Húú ,de megbántam ezt a bioetanol tankolást. Ma este jöttem melőzni alig indult el,akkor meg ,mint egy traktor.Szerencsére kifogyott és kapott fincsi benzint,.Újra a régi hangok törtek ki belőle és a régi lendulet
Nincsen mit, főleg, ha a karbik távolsága stimmel a 7R szívócsonkjaihoz is! (azt érdekességképp majd jelezd)

Más: a road&ride napon, pl. a balusk8 albumában is látható egyik 7R-en elöl radiális nyergek voltak egy mart adapter segédletével, talán olyan kép nincs, amin látszik, én az álló motoron néztem. Nem hülyeség, mint upgrade, ha adódik valami ropiratört gépről nyereg. Vagy, tudtommal a villaszár ugyanolyan átmérő mint a mostaniak. Ha rá lehetne tenni egy radiális nyereghez készült 'papucsot' (alsó rész)...
Úgy néz ki találtak nekem egy zzr1100 karbit, úgyhogy most jegelhetjük a karbitémát, de azért mégegyszer köszönöm a lehetőséget.
Azt a kis rézszínű hengert a karban érdemes átzsírozni. Nekem az oválisra van kopva. Nem pumpál vissza a kar visszaváltásnál? Balázska haveromnak is voltak hasonló tünetei, neki a kuplungban ezek a polipszerű feszítőlemezek voltak elfáradva. Ha leveszed a kuplungfedelet, szerintem egyből feltűnik ha valami rendellenes van.