Köszi, logikus de mégsem gondoltam rá, talán a bovdenes beidegződés
Mégegy kérdés, a többi motorom-hoz képest a Kawa blokja hangosabb, azt mondták többen hogy ez természetes mivel valahogy más technikai megoldást alkalmaztak, ez tényleg így van?
Nem csörgés-zörgés van benne hanem egyszerüen valahogy hangosabnak találom.
Olajat nem kell leengedni, elég ha a motort balra megdöntöd pár fokot.(picit többet mint oldaltámaszon).
Én úgy szoktam,hogy neki támasztom vastag szivacson/rongyon át széles ajtófélfának(vájog ház így elég vastag a fal).
De akár egy célszerszámot is lehet hegeszteni erre a célra.
Ismerősömnek kocsihoz van készítve oldalra billentő pad.
Sehogy mivel ez MOTOR!
Önbeálló a szerkezet.
Csúszásnak az okai következők közül egy vagy több:
-szorul a munkahenger
-kopott a lamella
-gyenge a rugó
-fellazul csavarok
A lamellák összes vastagságával állítod be a nyomaték határolást motorfék üzemre.Gyárilag ezért több méretű fém lamella rendelhető ezek ha nem görbék felesleges a cseréjük.
Kopóréteggel felrakott fém lamellából jó az után gyártott is ha forgásirányos(az kisebb nyomatékra határoláskor se csúszik meg hajtási üzemben).Ideglenesen berakhatsz a csak fém lamellákból a legvastagabb méretet úgy egy darabik a kopott lamellával is kiad elegendő vastagságot.
Ha kell tudok MSN n küldeni eredeti kawasaki szervíz leírást,benne cikkszámok és méretek.
Kb. 200mega pdf.
Kuplung fedél tömítés bőrlukasztóval vágható a méretét fejből nem tudom de elég vékony talán kb. 0,8mm.De a gyári se drága kb. 2000ft ha szerencséd van a régi nem szakad szét hogyha finoman bontod le a fém fedelet.
Kuplungnál a csavarok és távtartókat előírt nyomatékra húzd le,mert forgó helyen lévő kötő elem és az előírt rögzítő folyadék használata célszerű(jól rémlik van ott gyárilag csavar rögzítő)!
Nem feltett szándékom eladni, csak egy kis családi /anyagi/ probléma adódott, ha másképp megoldodik marad a paripa. Rajta vagyok a dolgon hogy ne a moci menjen hidd el!
Készlesz az MZ akkor egy csere Kakucson?:)
Sajna a hetes egyhamar nem lesz kész.
Amit szeretnék:
-lábtartókat hátra és fel(felhajlót japán gépről) ehez ugye váltókar, berúgókar módosítás is kell
-fémfékcső nissin főfékhenger ferodo betét 16" felni(felni megvan főfékhenger a régi zxr ről megy át már csak betét meg fémfékcső kell)
-első telót felkeményíteni
-hátra trofi telót mert szép a króm védője :)
-előre hátra puha 16" gumák kb. 80/90 - 16 méretben
-síktolattyús 36 v. 38as karbi
-rezó kipus
-mikrovezérlős gyújtás(szerintem atmega avr8 lesz leprobramozva vagy veszek készen lévőt)
-jeladós gyújtás(ugye mexakitónál nincs értelme a pontos előgyújtásoknak)
-egyedi henger farikcsálás
-forgó mágneses töltés,mert a dinamó keféje és nagy forgótömege nem előnyös de mivel közúton is fogom használni(Mátra) így kell lámpa,töltés
-cafe raceres fényezés :)
-sportkormány(már megvettem)
-gyors gázkar
Ez nem kis idő és pénz lesz de jó úton haladok :))))
Eddig már elég sok pénzt a témába öltem és még csak pár hete tart a 2T őrűlet XDDD
ne xenont vegyél hanem egy relét akár ladájét 500ft ért!
de 2db t!
Gyenge a kimenő keresztmetszet több helyen is ezért pár tized volt esést mértem.
Vastag kábellel ég és föld egy +30% fényerejű rövid élettartamú izzóval a távolsági meg tompított is!
Nem-Nem isten őrizz az enduró kormány-tól, meg a streetfighter stilus-tól...brrrrrrrrr
csak arra gondoltam hogy egy picit valahogy feljebb emelni a kormányt az sLs gyárt magasítót amit a csutkakormány helyére a telószárra raksz fel cc. 3-4 cm-et emel ha jól láttam valamelyik képen egy motoron. A Villahidra rakott magasítók-al már egyszer leszivattam magam egy előző motoromnál, kényelmes volt vele emelt kormánnyal....városban.....aztán kint az országuton meg fogtam a szelet rendesen 183 magas és 100Kg vagyok olyan voltam mint egy vitorláshajó............
A Lábtartó emelése nálam nem éppen jó ötlet, a gixerem-en magasabban volt a lábam, nem volt kényelmes viszont a hátratolás nem is rossz ötlet.
ha már végre egyszer lejutok kakucsra a MITO-val, akkor az megy vele aki akar persze csak aki bemutatja a 7-esét
én is nézegettem már ezt a lehetőséget, volt pár ember aki ment is a piros kis gépekkel, de arról nem írnak, mi van ha szarrá töröd
a MITO-n meg nincs mit törni meg amúgy is azért vettem
Sziasztok!
Nekem komplet raptor rendszer van rajta,sport légszűrő,polirozot szivósor,és idén dobták bele a dynojet kittet a karbiba.Ez rengeteget dobot a gépen,sokkal idegeseb lett.Még a kormánytelót kéne felrakni,már megvan,csak kicsit macera.Az eleje lent,a háta fent,mátrázok ugyhogy lehet döktögetni.Kikell ülni rajta,és belekell huzni a kanyarba,és az ellenkormányzást én is megfigyeltem már.Szarab utakon se pattog mint egy 170kilos motor.Iszonyat kényelmetlen,de imádom,16évesen beleszerettem,és nem is cserélném le.Nagyon elvan találva,gyönyörű,és megálja a helyét ma is.Ha lesz találkozó szeretnék megjelenni és részt venni.Széles utat,lágy gumit,olcsó benzint,és gumifákat mindenkinek
Németeknél divat, hogy endurokormányt aggatnak ilyen sportmotorokra, meg levágják a fél fejidomot, de ezek nem erre valók. Tény hogy kényelmetlen, de ez erre lett kitalálva. Próbálnád ki az enyémet, ahol a lábtartó 2cm-el feljebb és 4-el hátrébb van.
Amúgy van a csutkának pozícionáló nutja asszem.
Valaki probálta már egy kicsit feljebb emelni a kormányt? Arra gondolok hogy a csutkakormányt esetleg magasab-ra cserélte, vagy ilyesmi. Nekem egy kicsit valahogy nem jó a szöge, és nemigen lehet álítani pl. szélesebre /kifelé/ sem lehet álítani, gondolom valami ütköző van benen?
Mégegy kérdés, a többi motorom-hoz képest a Kawa blokja hangosabb, azt mondták többen hogy ez természetes mivel valahogy más technikai megoldást alkalmaztak, ez tényleg így van?
Nem csörgés-zörgés van benne hanem egyszerüen valahogy hangosabnak találom.