szerintem igen sokat dob! Az enyémen Dódi Sylvi van és észre vehető elég szépen! Be is akarom méretni, h szám szerint mennyivel.Na meg valóban 8-10 kg mínusz! A komplett rendszer(titán) könnyebb mint a gyári 2 db dob!
Cső!
az RR em is csinált ilyet ,nekem azt mondta a srác ,hogy túl sok üzemanyagot kap,és vissza durrog a légszűrőig....ennyit mondott (nem vágom a témát)valszeg nállad is ez lehet.
Valoban a sulymegtakaritas a legnagyobb elony, ahogy igy szemre neztem kb 8kg-al lehet konyebb. Iszonyatos milyen nehez a gyari leomlo. Valoszinuleg tipusazonos a gyar mas termekenek leomlojevel:
szerintem megértené, hogy minket választasz
1-jétől 4-éig én is a haverokkal töltöm az ünnepeket azért írtam, hogy előre is tudok inni, azaz a motoros talin
amúgy meg majd gondolok rátok is 4-én
bakker egy negyed napig nem vagyok itt, azt hogy beindult a topic
mi lesz, amíg kint leszek koreában?
a talira mindenki időben jelezze a részvételét ha lehet, mert az lenne az igazi, ha min 10-12 hetes egyszerre gördülne be
a szülinapom nekem pl júli 4 " independence day " de tudok inni előre is
rajta mindenki, kalandra fel és már most intézzétek a szabikat meg a kifogásokat a csajoknál
Nem, a karter szellőzője a karbisor mögötti csonkon lehel az airboxba (okos dolog ám, még okosabb lenne egyirányú szeleppel, olajcsapdával a kipuffba, mert a karter esetleges nyomását, ami a lefelé igyekvő dugattyút gátolja, elvezeti, vagy a másik esetben elszívná; nascarnál használnak ilyet vákuumpumpával), a szekunder meg az airbox elejére csatlakozik.
Szekunder rendszer: a nem tökéletesen elégett gázokhoz a légszűrőből a kipufogócsonkokba friss levegőt engedő, azokat ezáltal a továbbégéshez szükséges oxigénhez segítő vacak. Nem egyenlő a dízelek EGR szelepével, ami a kipuffogógázt vezeti vissza az égési hőfok és ezáltal a NOx emisszió csökkentése érdekében, azok tényleg a saját kakát eszik vissza - míg le nem húzza valaki az EGR-ről a vákuumot... :)
A szekunder membránokkal egyirányúsított, ottan nem jön vissza kipuffgáz. De jobb az ledugózva..
Én csúszó kuplunggal vettem. Első az volt, hogy kiiktattam a KBATL-t.
A lehető legvastagabb fémlamellákat kapta mindenhova, plusz erősített 9R rugó Lucas gyártmány, plusz új kopók is. Nekem ne csusztatgassa az anti hopping a jó lamelláimat
Nekem is le van kötve a szekunder levegő. A szelepfedélen le van dugózva, meg az airbox elején is a csöcs be van ragasztva. Viszont a box előtt van egy ketyere, abból egy cső megy a légszűrőbe asszem, egy meg üresen áll.
Nekem a full akra versenyrendszerrel sem emelte, de nem zavart, lévén, hogy nem tudok egykerózni. De, ha megkuplungolod, felmegy, lámpánál füstöltetett slicket akartam megtekertetni egyszer, csuklónvert csöppet. Ezt leszámítva viszont dob rajta a rendszer, a gyárihoz képest elmentem szépen. Az igazi előny a súlymegtakarítás.
---
A durrogást nem csak a karbi hangolása (alapjárati keverék szegény lehet kissé), hanem a szekunder légrendszer is okozhatja, én amikor kihagytam a vákuumos szelepét és direktbe kötöttem az airboxba (csak azt a fém "T"-t használtam), minden gázelcsukást egy b..ott nagy durranással nyugtázott, úgyhogy azt gyorsan vissza is dugóztam (autó előzésénél kb. a delikvens mellett csuktam el, ha elé szándékoztam visszasorolni).
júniusban megpróbálom úgy szervezni hogy eltudjak menni én is balatonkenesére úgy is júni 22 a szülinapom meg innánk pár sört a zx7-esekre és tulajdonosaikra! :)
R125
Itt aztán senki nem mondaná, hogy te azért vagy jobb, mert jobb a motorod
az RR em is csinált ilyet ,nekem azt mondta a srác ,hogy túl sok üzemanyagot kap,és vissza durrog a légszűrőig....ennyit mondott (nem vágom a témát)valszeg nállad is ez lehet.
1-jétől 4-éig én is a haverokkal töltöm az ünnepeket azért írtam, hogy előre is tudok inni, azaz a motoros talin
amúgy meg majd gondolok rátok is 4-én
mi lesz, amíg kint leszek koreában?
a talira mindenki időben jelezze a részvételét ha lehet, mert az lenne az igazi, ha min 10-12 hetes egyszerre gördülne be
a szülinapom nekem pl júli 4 " independence day " de tudok inni előre is
rajta mindenki, kalandra fel és már most intézzétek a szabikat meg a kifogásokat a csajoknál
A szekunder membránokkal egyirányúsított, ottan nem jön vissza kipuffgáz. De jobb az ledugózva..
A lehető legvastagabb fémlamellákat kapta mindenhova, plusz erősített 9R rugó Lucas gyártmány, plusz új kopók is. Nekem ne csusztatgassa az anti hopping a jó lamelláimat
Nekem is le van kötve a szekunder levegő. A szelepfedélen le van dugózva, meg az airbox elején is a csöcs be van ragasztva. Viszont a box előtt van egy ketyere, abból egy cső megy a légszűrőbe asszem, egy meg üresen áll.
---
A durrogást nem csak a karbi hangolása (alapjárati keverék szegény lehet kissé), hanem a szekunder légrendszer is okozhatja, én amikor kihagytam a vákuumos szelepét és direktbe kötöttem az airboxba (csak azt a fém "T"-t használtam), minden gázelcsukást egy b..ott nagy durranással nyugtázott, úgyhogy azt gyorsan vissza is dugóztam (autó előzésénél kb. a delikvens mellett csuktam el, ha elé szándékoztam visszasorolni).