Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egészségesnek nem mondanám, de nagy kárt sem okoz. Nekem egy új karbisor kéne...sajnos lejárt az ideje.
Előbb próbáld ki ezt, aztán mondd el mit tapasztalsz. Én 75 körül vagyok+ruha, de ezzel a beállítással pályán is megyek.
Faszányos!
Júni 24-27-et beszéltük Guroval, mi oda valószínű megyünk péntek szombatra biztos. Kellemes környezet, kultúrált vizesblokk, 100m a Balaton, jó a társaság, nincs tele csopperessel.
És ez káros vagy semmi baj nemlesz belőle? Olyan 2x 3x csinálja csak! neked is?
80kg ra is tudsz adni egy beállitást?
Az a karbis durranás az cefetül olyan nekem is mintha valami megakadna egy pillanatra és nagyot ütne. Nem hiszem hogy olaj miatt lenne.
Na végre jól működik a ninjám! Jól el volt állítva a karbisor.Köszönet a honda szervíznek . De most nc23 belőtte Úgy esik a fordulat ,mint még soha.Ilyet akartam mindig
Júniusban lesz zx7 tali?
de ráteszem a kezem a tankra és akkorát üt de mégis mintha puffanó hang lenne a karburátorra már én is gondoltam de mondom olaj csere volt csak na meg a karbi is szét volt szedve az igaz ki lett takarítva! De hallottam már olyat hogy a sűrű olajnál az önindítót néha elkapja mikor hideg az olaj(mert sűrű) és kurvára megsergeti! Nemtudom igaz e! Eddig castrol volt benne!
Gyári futóműbeállítás 68kg+csomagra.
Első:
magasságállítóból 6.5 gyűrű látszik
húzó/felső/: 7 klikk a teljesen betekerttől kifele
nyomó/alsó/: 6 klikk kifele
Hátsó:
előfeszítés: 13mm-t kell összeülnie a tagnak
nyomó/felső, a tartály melletti/:15 klikk a teljesen betekerttől
húzó/alsó tekerentyű/ 2-es pozíció
Nekem mar emeli az elejet, de kellett hozza a yoshimura rendszer, meg van benne valamilyen fuvoka keszlet. Azota mar csapkod is, elkonnyul az eleje
Nekem durrogni szokott néha bizonyos fordulaton, de az a porlasztó hibája.
Érezhetően dob a teljesítményen egy rendszer, ha rá is van hangolva. Ne akard hogy emelje az elejét. Nekem így hogy 2fog mínusz elöl, titán rendszer, új szelepek, elfokolt gyújtás, így emeli, de így sem mindig. Előbb tör ki a segge, ami nem baj, mert nagyobbat lehet vele nyúlni. Amúgy meg orrnehéz, és nagyon nem tesz jót a telószimmeringnek ha odavered. Én évente cserélem, pont emiatt. Néha év elején elkap a hév, azt városban nyelezem, azt szippantja az elejét, aztán februárban vagy márciusban egyszer úgy feljött gyertyába, hogy köpni nyelni nem tudtam, úgy odavertem az elejét nyomorultnak hogy 3km-re rá már fosta is az olajat.
Ok, köszönöm! Akkor még gyüjtök rá :) Am nemtudom valaki járt már úgy a géppel hogy hidegen olyan puffogó hang jön a motor felől? Vag y mintha ütne valami benne de csak 2x v. 3 x míg nem melegedik be! Lehet önindító az olaj miatt? mert olajcserém volt és azóta csinálja! Ipone 10.4-es olaj van benne!
mennyit dob a teljesitményen ha meg van a rendszer a yoshimura rs3as -hoz?
Normális ha nem emeli a 7r em az elejét? ennyire orrnehéz a vas vagy más probléma lehet?!
Én 65-ért vettem használtan az Arrowt. Ez komplett rendszer, titán. Ki kell fogni, mert ennyiért ajándék volt. Ebayen láttam már olyan leömlőket, amik kémény nélkül voltak.
Merem ajánlani a pilot powert. Nekem egykomponenses volt, de a kettő elég tartós és jól is fog, utcára legjobb. Pályán is elmegy ha nem vagy rossi.
Sziasztok! Mennyibe kerülhet egy sport leömlő a zx7-re? Van egy Leovince ovál dobom csak a rendszer még gyári! :S Am balaton kenesére lehet megyek én is, már tavaly is tervbe volt de sajnos utolsó pillanatban vissza kellett mondanom! :S
Meg amit GURO írt: a súlya miatt határozott mozdulatokat kíván, ami nem sok pluszt igényel, viszont nyugalmat eredményez azáltal, hogy a "fészkelődési" input nem zökkenti ki az ívről. Kis túlzással át lehet mászni az ívbelsős kormánycsutkára két kézzel csimpaszkodni. Egy könnyű sportgépnek idegesebb az eleje (elég a kicsi input, de annak pontosnak kell lenni), amin kormánylengés-csillapítóval lehet segíteni, de az meg, ha szoros (mint az enyém volt amikor viszkozitással kísérletezve túl sűrű olajat kapott), akkor legalább ugyanolyan erős inputot igényel, tehát ami jött a réven, oda a vámon.
Szép a motorod.
Futóműnél nagyon lényeges a hátsó előfeszítés, ill. a csillapítás, túl kemény, rossz úton gázelvéve megcsapkodtat(hat)ja a kormányt.
az enyém mondjuk 2CT Medium-soft, de engem nem zavar hogy milyen hamar kopik, csak tapadjon rendesen
hát még így is sikerül elesnem mi lenne ha a gumin spórolnék
2CT nem rossz, batyamnak volt az 1200-es Banditan. Igazabol finoman hasznalva elfogyott 1 szezon alatt, es nem sokat ment vele.
Felidonel erezhetoen vesztett a tapadasabol valamiert. Most Sportek M5 kerult ra, egyenlore lenyegesen jobb
Rendben akkor nem nyulok hozzá, Köszi
Pontosan amit leirtál, nekem is ez volt fura hogy nem akar kanyarodni...... Kis ellenkormány, test-lábdöntés és fordul rendesen , sőt....mikor hazaértem vele én lepődtem meg a legjobban hogy csak egy pici majrécsik van holott észre sem vettem hogy akkorát döntöttem volna, csak számomra szokatlan volt elösször, megnyugondtam hogy akkor a zx7r ilyen .
az közel a gyári, nekem is annyi van kint, szal nincs még lerakva az leje , ha teljesen lent van kilátszik vagy 9 csík
ha van kedved meg időd bevárni vele, akkor majd az összeröffenésen együtt leültetjük a vasakat
Tom szigorú felügyelete mellett
Megköszönöm a beálításokat mivel azt sem tudom mi a gyári meg mi az amit ti általánosságban használtok beálítás. Elől 4-csikot látok ebből én nem tudom hogy levan-e rakva. Köszi előre is.Üdv.
nekem pilot power race 2CT van fent, az fasza
ezek 5 ször fél óra után készült képek, tavaly szept 27-én közel 28 fokos melegben 45 fokos aszfaltnál
a lábtartó nem esés miatt kopott el ennyire
szerintem jó guma, de legközelebb én is racetec-et szeretnék kipróbálni