Rád gondoltam igen mert megjött az alkatrész és elkéne vinnem megint az RR.-t csak nincs lelki erőm kocsival elvinni ,ha elkisérnél meg visszafelé elhoznál az zsír lenne ....hozzáteszem a benzinkölcséget én állnám igyis -úgyis tankolnék autóba ....
meghát mociznánk nem utolsó sorban ...
Hát szerintem volt pörgetve az enyém órája. 2008-ban vettem és 10500-at mutatott. Nem hittem neki. Törött volt de bontott alkatrészekből majdnem tipp toppra meg lett csinálva. Ezt persze nem az eladótól tudom hanem magamtól jöttem rá.
Szóval én eddig olyan 16 000km raktam bele ebben benne van olyan 40 pályanap is. 1 vezérműlánc (nagyon fos lett pillanatok alatt), egy meghajtólánc (ez most lett cserélve), olajcsere, gumicsere dögivel. 2009-ben a Kawa expon lemérték a Big Bang szervízben: 153Le keréken. Mindig pöccre indul, olajat nem eszi érezhetően (2000-ként cserélem), benzin 5-11L között, exup szelep szarakszik benne (FI hibajelzés hibajelenség nincs).
Na most mindezek után úgy egy hónapja lemértem az Agónál is. 153Le keréken szóval pályanapokat meg sem érezte. Egy svájci pályanapon az egyik csapat 3 ilyen mocival volt. Mindegyik fossátörve (öntöttvas segédváz stb.) de a hangjuk olyan volt mint az enyimé. Szerintem baszott megbízhatóak. Inkább vennék 40k 1000-est mint 30k 600-ast. Egyszerűen még a pályán sem könnyű igazán meghajtani. Sokszor azon kapom magam, hogy nem húzok nyélgázt. És ha valamit nem hajtasz igazán nem is kopik igazán. Egy mai 600-as meg 10 000 alatt döglött.
Szerintem ugyan az érvényes rá mint bármilyen másik motorra. Nem kmszám alapján kell venni hanem állapot szerint. Ha szépen szól, nem füstöl meg húz mint ökör akkor meg lehet venni.
Szóval az enyimnek most 27 000-et mutat az órája de ha kiderülne, hogy 50 000 van benne nem lepődnék meg. Leszarom. Ugyan olyan a hangja mint amikor megvettem, ugyan olyan erős, ugyan úgy indul (6 éves gyári aksival a Hondás haverokat mindig kiröhögöm), ugyan úgy eszik. 2 év, 16 000km és 40 pályanap után mi kell még?
Persze mindez nem zárja ki, hogy holnap felrobban a blokk de ez semmivel sem valószínűbb mint bármelyik más motornál.
szvsz ( )
Motorikusan nem a km, hanem a hengerenkénti kompresszió ill. veszteségmérés fogja megmondani az állapotokat, a váltót neked kell lepróbálni, a futómű pedig addigra érdemelhet egy teljes karbantartást, vérátömlesztést, esetleg még a rugók cseréjét is, ha fáradtabbak).
A 40k annyiból jól hangzana számomra, hogy talán ez valós km, nem frissebbre cserélt műszerfal/szervizelt elektronika..
Az talán nem a 4T hibája, hogy a (nem versenyszerű használat esetén) 6 hónap v. kb. 6ekm / olajcsere periódust a tízszeresére növelted. Tehát pont azon spóroltál, ami az általad felsorolt kopóalkatrészek élettartamáról gondoskodik.
Mennyi métert raktál a 10esbe amióta nálad van és mennyit futott összesen? Miket cseréltél ezalatt és mennyire tartós gép? Szerinted 40ekm-t futottat érdemes még megvenni? Tudom hülye kérdés, csak nem tudom ezek az új gépek mennyire tartósak?
DDT-féle 10R-rel mentem, meg 2008-assal. A 04-es sokkal jobban tetszett, abban még megvolt a vadság. A 08-ast már hülyebiztosnak érzem, bár hozzáteszem az egy gyáricsöves tesztgép volt, gyári áttétellel. De azért nem jött be hogy egyesben leakasztottam a gázkart, aztán 8000-ig nem sok minden történt. 8000-nél gyertyába állt, aztán 170-ig egyesben egykeréken. Egy rövidebb áttétel meg egy nyitott rendszer biztos vaddisznót csinálna belőle, de akkoris jobban bejön a 2004-es, formára is erőre is. Meg bírnám szokni, csak anyagilag nem érem még fel sajnos.
Kissebet én sem vennék már csak a 10 es jöhet szóba ....de ha lenne új 7 es akkor az is elég lenne ....
kár hogy nem vitték tovább a 7 eseket... az lenne az arany középút
Az az igazság, hogy olyan erősek már ezek a modernebb ezresek, hogy könnyű velük lassan menni. Nincs az mint a 750-en, hogy 7-8000-től indul meg hanem már 5000-nél tol egy nagyot 7-8000-nél meg kitépi a karod. Szerintem ha valaki szert tesz egy ilyenre és nem szarik be tőle akkor soha többé nem vesz kisebb motort. Annyira megszokja, hogy a gép egyszerűen mindenhonnan tol. Nincs az az állandó nyelezési kényszer. Szerintem.
Alacsony fordulatot nem szereti mert olyan darabos a járása mint állat és úgy füstöl ,hogy öröm utánna menni....
pályára való és oda meg nagyon drága ...
szerintem nem lesz olcsó a fenntartása....
nem szeretnélek lebeszélni
Különben mennék
meghát mociznánk nem utolsó sorban ...
AZ RR NEM LESZ ELADÓ AMÍG MOTORRA TUDOK ÜLNI ,DE UTÁNNA SE!
10 ES MELLÉ FOG ÁLLNI!
hiszen elfér
http://www.indavideo.hu/video/...
Szóval én eddig olyan 16 000km raktam bele ebben benne van olyan 40 pályanap is. 1 vezérműlánc (nagyon fos lett pillanatok alatt), egy meghajtólánc (ez most lett cserélve), olajcsere, gumicsere dögivel. 2009-ben a Kawa expon lemérték a Big Bang szervízben: 153Le keréken. Mindig pöccre indul, olajat nem eszi érezhetően (2000-ként cserélem), benzin 5-11L között, exup szelep szarakszik benne (FI hibajelzés hibajelenség nincs).
Na most mindezek után úgy egy hónapja lemértem az Agónál is. 153Le keréken szóval pályanapokat meg sem érezte. Egy svájci pályanapon az egyik csapat 3 ilyen mocival volt. Mindegyik fossátörve (öntöttvas segédváz stb.) de a hangjuk olyan volt mint az enyimé. Szerintem baszott megbízhatóak. Inkább vennék 40k 1000-est mint 30k 600-ast. Egyszerűen még a pályán sem könnyű igazán meghajtani. Sokszor azon kapom magam, hogy nem húzok nyélgázt. És ha valamit nem hajtasz igazán nem is kopik igazán. Egy mai 600-as meg 10 000 alatt döglött.
Szerintem ugyan az érvényes rá mint bármilyen másik motorra. Nem kmszám alapján kell venni hanem állapot szerint. Ha szépen szól, nem füstöl meg húz mint ökör akkor meg lehet venni.
Szóval az enyimnek most 27 000-et mutat az órája de ha kiderülne, hogy 50 000 van benne nem lepődnék meg. Leszarom. Ugyan olyan a hangja mint amikor megvettem, ugyan olyan erős, ugyan úgy indul (6 éves gyári aksival a Hondás haverokat mindig kiröhögöm), ugyan úgy eszik. 2 év, 16 000km és 40 pályanap után mi kell még?
Persze mindez nem zárja ki, hogy holnap felrobban a blokk de ez semmivel sem valószínűbb mint bármelyik más motornál.
Motorikusan nem a km, hanem a hengerenkénti kompresszió ill. veszteségmérés fogja megmondani az állapotokat, a váltót neked kell lepróbálni, a futómű pedig addigra érdemelhet egy teljes karbantartást, vérátömlesztést, esetleg még a rugók cseréjét is, ha fáradtabbak).
A 40k annyiból jól hangzana számomra, hogy talán ez valós km, nem frissebbre cserélt műszerfal/szervizelt elektronika..
kár hogy nem vitték tovább a 7 eseket... az lenne az arany középút
Meggyőztél.....
pályára való és oda meg nagyon drága ...
szerintem nem lesz olcsó a fenntartása....
nem szeretnélek lebeszélni
Milyen a gép....?
Motorozható nem túl vaddisznó?
Ha húzza és benyel 15 t akkor megy is.
Tatásan elmegy az is 5tel!