én sajnos legközelebb csak 19-én tudok menni, mert kiutazom most szombaton 2 hétre Koreába
ha esetleg mész egyedül is, akkor azt tudnod kell, hogy vasárnap du általában fullos a hely, és hogy van amikor rendezvény miatt nem használható, de a www.kakucsring.hu-n minden infót megtalálsz az eseménynaptár fülön
Hat forinttal csökken a benzin, és öt forinttal a gázolaj ára - a hétfői munkaszüneti nap miatt ezúttal - csütörtöktől - erősítették meg a holtankoljak.hu értesülését piaci forrásokból. Így a benzin átlagos országos ára 336,5 forintra, a gázolajé 318 forintra süllyed.
linkelhetnél,megköszönném mert nekem is ugy van még ahogy vettem aztán korántsem biztos ,h jó is az ugy.. Köszi a lánc tippet kipróbálom hátha egy fokkal jobb lesz, legalább annyira ,h 4. én csapassak vele.
A nyomásérték valóban nagyon sokat számít. Eddig 2.2-2.5 volt,most felfújtam 2.5-2.8-ra és csodás lett de lehet kipróbálom én is a 2.5-3.0 nyomást is. egyenlőre közel sem tudom kihasználni a motort,sem erőre,sem futóműre,de élvezem így is,kiba...ottul Végre most már jó gumik is vannak rajta,kezdek egyre bátrabb is lenni(talán). (Elől Metzeler Racetec--H Pirelli dragon supercorsa190/55)
nekem az jön be a 7-esnél, hogy ha elég keményen megrántom és elég rendesen "lemászok" róla, de akkor nincs az a kanyar amit ne venne be
mivel van önsúlya rendesen, nálam nem elég az, ha csak egyenesen ülve dőlök egyet.
a majrécsík fogalma ismeretlen, mondjuk a talajjal is találkoztam már párszor , de még két személlyel is kipufogóig lehet dönteni, csak tényleg erő kell hozzá
ja, és én még mindig nem eresztettem le az elejét, pedig Tommal már néztük, hogy itt lenne az ideje
a jó guma ennél a típusnál is elengedhetetlen, meg a nyomásértékek is!
Hehe, talán téves, de ismerős emléked idézel.
GPZ500-ról ültem át, és elhívott egy cimbora Visegrád felé (első kanyargás a 7R-el, futómű úgy, ahogy vettem). Ekkor adta a hetes az első leckét: ő nem kanyarodik aktív ellenkormányzás alkalmazása nélkül. Furcsa volt,hogy a magas kormányos, túrasport után nem akar fordulni egy sportgép. Addigra már önképeztem magam, ellenkormányzásilag, csak sose volt rá szükség (tudatosra), tehát a megoldás fejben felmerült és azonnal alkalmaztam, hátha. Az első ilyen módon vett kanyartól élmény lett a dolog, a gumikról el is tűntek a csíkok.
Neked főleg ott a helyed Kenesén!
Milyen a Brembo? Kötelező 2:20-as idő alatt. 3 kör alatt ismét elforrt a fék, még új tárcsával is és újabb nyergekkel, szépen megégtek a tárcsák azon részei, ami nincs színre kezelve és nem érintkezik a betétekkel. Viszont ez a Brembo enged annyi tartalékot, hogy szinte koppra kitekerve a kar, még így is használható a fék. Beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a tárcsa is jól vizsgázott, de az egész motor. A féktávjaimban még nagyon sok tartalék van, de az agyam nehezen engedi, hogy célegyenes végén 250-nél beengedjem a gépet nyélgázon a 200-as és 100-as tábla közé. 200-nál marom a féket, aztán el kell engednem mert túl hamar megállnék
Az első teleszkópokon magasságot, húzó és nyomófokozati csillapítást, a hátsó rugóstagon rugóelőfeszítést és húzó illetve nyomófokozati csillapítást lehet állítani. Az hogy H vagy S az Hard ill Soft akar lenni. A nyomófokozat a berugózás keménysége illetve sebessége, a húzó a kirugózásé. Megvannak a módszerek, ezeket hogyan kell beállítani. Vannak konkrét beállítások a gyári manualban, ami bizonyos súlyra vannak kitalálva. Az elején a rugó keménységét nem tudod állítani, csak a 7RR-en. A sima R-en magasságot állítassz. Az az ellapolt fejű henger, amin gyűrűk látszanak. Minél több gyűrűt látsz, annál lejjebb van az eleje, annál hirtelenebb a befordulás. Hátul van még lehetőség az egész segg emelésére, mivel a torony menetes. Ha gondolod linkelek be beállításokat, vagy a gyári manualból csinálok screenshotot.
Danlop sportmax gyári méret van fent elől-hátúl, majdnem vadi új épp hogy csak van rajta majrécsik tehát a gumik szerintem ok. Első telot egy kicsit puhának találom, nem tudom ez befolyásolj-e láttam lehet álítani azt ugyan nem tudom hogyan be vagy ki kell csavarni hogy feszesebb legyen? Hátúl a rugostag elég jól felvan csavarva, viszont láttam van rajta egy csavar gondolom azon a keménységet lehet még álítani ha jól láttam S H álások közt feltételezem a H a keményebb irány?
Nekem fordítva volt. Ugyanolyan CBR-em volt mint neked a 7R előtt. Annak nem volt súly az elején, feküdni kellett az elejére, hogy biztosnak érezzem. A hetes nagyon szépen és könnyedén fordul bele a kanyarba nagy súlya ellenére, persze gumi és futómű függő. Nekem most Metzeler rennsport gumik vannak fönt, jó csúcsos a profilja, plusz az eleje le van eresztve minimumra. Hátulját emelve még segíthetsz a fordulékonyságon, csak vigyázz, ne ess át a ló túloldalára. Csillapítók tekergetése nem nagyon befolyásolja a fordulékonyságot. Lehet kockásra van kopva a gumid, vagy ilyesmi. Mentem olyan motorral, amin olyan gumi volt, amivel soha nem kanyarodtak. Úgy kellett ráerőszakolni ívre, és volt egy perem, amin átbillent hirtelen, akkor meg beesett. Guminyomás sem mindegy, én utcán 2.8 elöl-3.0 hátul, így használom.
Lenne egy kérdésem hozzátok, elötte gixer600-volt, a zx7r merőben másként viselkedik kanyarban, most azt nem tudom hogy ez az én motoromnál van így vagy a zx7r sajátosabb sport stilusa erősebben érződik.
Arra gondolok hogy a gixer-en, CBR-en is simán döntöttem és kanyar bevesz kész, a Kawa-n viszont test-ill. láb kanyarivre billentése nélkül olyan mintha egyenesen akarna menni. Elösször furcsa volt, de nem zavaró sőt sportosabb érzetem van.
Csak kérdezem a tiétek is ilyen vagy esetlegesen valami beálításom, gondolok kormánymű-Lengéscsilapítok vagy valami más nem jól van beálítva vagy ez a zx7r valóban ennyire sportos?
Itt keresd Brian-t!