Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KAWA POWER
Alszol......!
Majd rá jössz !2t vel 15 liter + castrol tts-t nyeli befele.....
Haveromnak nsr 250 volt amikor tzr 125 tel csapattam viszont bitangul ment de nagyon pörgetni kellett ,hogy menjen,,,
meg aztán arany áron van az alkatrész.....de hát te tudod
Nekem! Gixxert vegyél!
Úgy fest veszek egy zx-10-et!
Valakinek valami tapasztalata....?
-jaffa tank lelesz doba és eredeti tank lesz
-lapos sportkormányt kap
-karbon mintás index,tükör,helyzetjelző ledekkel lesz rajta
-matt feketéről átfújom metálfeketére
-hájdanáu részer puha gumit kap

távolabbi tervek:
tartalék blokk beszerzése amit elfogok kezdeni faragni(dinamó helyett könnyebb forgó tömeggel rendelkező elektromos rendszer mondjuk valami 125 olaszé ami rárakható,kuplung könnyítés,egyedi henger vezérlési idők és a csatornák felbővítése,34es karbi,rezo kipuf legyártás,futómű keményítés)

4T ből elegem lett és egyhamar sajnos nemlesz japán 2T gépem:(
Pénteken sokáig dolgoztam,szombaton is meló volt meg hazahoztuk a ts250/1 -t amit frissen vettem:)
A gép szétszedve,mert váltóban egy csapágy kuka:(
Meg ami eddig cserés lesz 3. 5. fokozat fogaskereke,láncok,kuplung lamella meg szerintem kap új csapágyakat is a főtengely...

Sajnos a régi zxr(piors) meg egy nap alatt csapágyas lett a harmadik izmosabb gázadásra pedig üzem meleg volt.Gondolom a 6éven át benne lévő olaj pedig km nem volt sok az olajban.

Viszont ha össze is lesz rakva a 7R amint lesz pénzem eladom és 2T japán gépet veszek.
Kiszemeltek: kr1s v. tzr250(lehetőleg 3ma) esetleg rs250.
Egyenlőre most a 7R nem izgat megutáltam egy örökre a 4T gépeket!(közös olajtér váltóval, siklócsapágyazás, vezérlésben sok kopó cucc, sok gyertya és duplán szikráznak, stb)
Hali! Tavaly láttam a motorodat Jászboldog házán a motoros talin! most nem voltál! Szét van dobva a gép? Am hol laksz? Nagyon ritka erre a megyébe ez a gép!
Valami képet tolhatnál a gépről.
csum!
üdv a 7 esek között!
az olajat kitárgyaltuk egy pár oldallal ezelőtt lapozz vissza.....nekem pl repsol van benne sokan a mol-t kedvelik....
láncból szerintem did ..../kawazsolti /segít......
Segítsetek nekem legyetek szívesek! 97es zx7r be milyen olajat nyomassak? valami jófélét! és láncbol ?
Na hali. Ha érdekel még a H2-eshez a karbisor,akkor gurulj be hozzám az üzletbe! Meder út 3,tejipar hátsó bejáratnál! Cső.
Az enyém is visszament egy kicsit a szerelőhöz.Egy kis szelep-buzerálás,kuplung-kalapálás....Remélhetőleg mostmár teljesen összeáll,és csak a tankolásra kell majd figyelnem.
Ja
R1 után ugyanaz a 636 kicsit másként 6-ott... (6-ban gáz rá, majd a hatás alapján egyszerre 3-mat vissza). Bezzeg pályán inkább örülnék egy 600-as üzemmódnak, mert visz mint a szaros rongyot 10król kigyorsítva .
Én a 167 körüli centimmel 'benne' ültem a 7-esben, tehát elképzelhetőnek tartom, hogy magasabb vagy és sokkal inkább támaszkodsz a kormányon. Esetleg a blokkod jobban rezegne, de ez nagyjából kizárt. Pedig nem volt kormányvégsúlyom. Persze lehet, hogy zsibbadt rajta, de az R1-hez képest említésre se méltó, menet közben meg sose kellett szervizelni a végtagokat, nemúgy, mint..
(Az R1 e téren brutál, legalábbis túratempóval (100-130 nálam) pont a 4-5 ezres tartományban úgy vibrál a kormány - a blokktól -, hogy nem egyszer még másnap is zsibbadt, szinte érzéketlen a hüvelykujjam tőle, plusz rajta ülök inkább, úgyhogy a csuklótól kezdve a kormányzásig minden kicsit problémásabb. )
Amikor életemben először ültem CB400-on a motoros iskolában nem értettem, hogy hogyan lehet egy 600-as nyomatékszegény úgy letaglózott az ereje.
Végül is a Tizedesen világosodtam meg.
Én a 2007-es már csak 600-as 6R-rel voltam így, hogy visszaültem a 7R-re és élveztem. Bár karbis 636al mentem már, az is jócskán nyomatékosabb mint az utolsó injektoros 636. Érzésre.
Tesztnapon voltak, akik regélték a 6R teszt után, hogy milyen nyomatékos a gép... Egy mz után biztos...
Hali Leslie.
Olvastam hogy neked a 7-esen nem zsibbadt el a kezed,de nekem piszokul el szokott.Mit csinálok rosszul
Teljesen más az áttételezése. Hasonló végsebesség viszont a 636 jóval többet forog ergo nagyobb lánckerekeket lehet rárakni mert ki tudja forgatni. Ha mondjuk 1-ben mind a két moci 120-at megy de a Tied csak 12500-at forog az övé meg 14500-at akkor hátul lehet neki 4-el több fog. (Csak a hasamra ütöttem).
Valamelyik újságban volt mostanság egy teszt a GSX-R 1000 K3-5-9-ről. Abban is írnak erről, hogy miért nem érződik a K9 "nyomatékszegénysége" a K5-höz képest. Több fordulat-rövidebb végáttétel.
7r vs. 2003
7R vs 2006

Ezek itten a görbék, factory pro fékpaddal (összehasonlítható elvileg, nincs padonként xx ló különbség). Míg a 2003-as változat elvben ugyanolyan erős, ám x ezerrel később, ugyanazon áttétel mellett maximum a kevesebb kilók kihasználásával tud elmenni a 7R-nek. A cimborámmal ez volt a szitu, egyszer 'úszott' előre, de nem ment el 100-ról, egyszer meg eleve esélye sem volt. Menésre jól ment a gépe, hasonlóan mint a 7-es (mármint nem volt érezhetően gyengébb). Persze a 7-esnek sokat segített pl. a full akra és az üvegszálas idomok pl., nomeg voltam vagy 10-20 kg előnyben (6-os akra+pc).
A 2005-el kawa tesztnapon találkoztam (gyári), egyenletes volt, mint a villanymotor, de annál érezhető volt a gyengeség. Hazáig vigyorogtam a 7R-en.
Egy haver vett 05-ös 636-ot. Szombaton nem akartam hinni a szememnek, amikor 80-ról 6-ban nyomatékból gyorsultunk. Fél motorhosszt szereztem, majd elindult is otthagyott mint a szart. Mondom ez van, friss technika. Mentem vele, érzésre alul nagyon nem megy, de gondoltam olyan lineáris hogy nem érződik. Aztán nem hagytuk annyiban, délután az elkerülőn ismét 80-ról 6-ban, majd 4-ben toltuk nyomatékból. Mindenegyes alkalommal elég csunyán elhagytam, nem is ért be. Szóval nem vágom, lehet elsőre ő 4ből indult...
Amúgy nagyon jó kis gép, csak kicsi, és alul nagyon nem megy, hiába zengenek ódákat arról a +36-ról. Fent él, futómű rendben, fék tökéletes, súlya elhanyagolható.
Az mit jelent? Főtengelyes lett? 7R hogy halad?