jaja az!ráesett amugy nem vészes kicsit be van horpadva annyi baj legyen blokkja jo futómü ok. többi aproság ezt a motort már aznap megnéztem amikor behozták,még ár sem volt rajta, épp arra jártam megláttam és meglestem gyorsan, aztán rá 3 hétre kb felkeltem egy szombat reggelen és gondoltam veszek ma egy motort és ez lett az eredménye persze nézegettem már egy ideje a mocikat csak nem volt eldöntve...
régi zxr t főtengelyre húuztam :(
Viszont amig a 7R nem készül el bővültem egy mz ts250/1 gépállattal amiben etz tárcsafék van.Kakucsra,mátrába jó lesz csak sajna csopperosítva van,meg kell sportosítani.
Bevált, legalábbis részben, de faragni kell rajta apróságokat, mint 07-08 eggyel keményebb rugójú rugóstagja, ülés elöl és hátul + hátul a lábtartók is (bár még így is kétlem az utassal való használhatóságot). A 7R az késze volt, ráülni olyan volt elsőre is, mintha mindig is azt vezettem volna és 4-600 km meg se kottyant. Ugyanaz ereggyel pl. szlovákiából a határtól hazáig volt már kínok kínja, hogy leszálljak végre. Most nagy okos dolgokat olvasok az amcsi fórumon ülésügyileg, vagy a gyári alakul át, de az is lehet, hogy kis barkáccsal rámegy az R6 sokkal hetesközelibb ülése.
Menni megy az R1, nagyon is durván, pályán mondhatni én kevésnek érzem magam hozzá, a felső 4000 fordulat más dimenzió.
Szerezz egy 10/636 első futóművet, ha odajutsz és rendben lesznek a féknyergeid. Sőt, én a gixxiét is megnézném, mert lehet, hogy passzolna. Persze akkor hátra jó lenne szintén a felni és máris óriási újabb lépést tettél.
A fék nagyjából beváltotta a hozzá fűzött reményt. Utcára bőven sok ez a kombináció, pályán még nem próbáltam, majd május 21-én Hringen kiderül. Nagyon határozott, iszonyat tartalék van benne, ami főként a 19/20-nak köszönhető. Nyilván hozzájárul a hatáshoz hogy új a tárcsa, meg a betét, meg a nyergek is egyben vannak. Még mindig azt mondom, hogy a gyenge pontja a rendszernek a 6dugattyús satuk. Ha lenne rá keret, vennék adaptereket, aztán menne rá egy 4 dugattyús radiál. A videón még kezdeti státuszban volt a dolog, azóta van a főfékhengeren porvédő is, meg normális összekötőcső a tartállyal.
Ami a hangját illeti, a videó felerősíti a mechanikai zajokat, amúgy csendesebb lett a szervíz óta, határozottan villanymotorosan szép hangja van /szelep, generátorlánc, stb csere/.
Az sem volt elhanyagolható, hogy az olajpumpamegjató-lánc lánckerekéből 2 csap le volt törve a 4ből, ami valahol ott cinkalászott a kuplung alatt, amely rávilágít arra a tényre, ha elnyíródik a maradék kettő is akkor leáll az olajszivattyú.
R1 nem vált be?
Off, mert nem válasz, hanem kérdés: milyen lett a fék? (most néztem meg a feb. videód azzal a zakatolós ócskavassal ;) az r1 jobban veszi a lapod, de akkor is )
Csumi!
Nem lesz jó nekem sajnos mert maga az időszak nem megfelelő mert 2 db nagy melóba kezdek jövő héten és kb 1hónapig tart.....
Holnap talán eljutok odáig ,hogy elvigyem az RR.-t Esztergomba mert megjött a cucc hozzá...
de azért köszi az invitálást
ha a szelephézag nem jó ( túl kicsi ) akkor a nagy melegben már nem nyit a szelep oszt jóéccakát ilyenkor melegebb motorral az indítás is nehézkes, sokat kell forgatni
Na ezt nekem is csinálja.Azt hittem hogy szar az aksim és ez miatt de nem mert most vettem bele újat és így is ez a hiba.Valakinek valami ötlete hogy mitől lehet
Most hétvégén is kéne valamerre menni. Elvileg megyünk valamelyik nap egy motorért egy spanomnak, de nem tudom hogy péntek vagy szombat. Remélhetőleg péntek, aztán akkor szombaton megyünk valamerre.
szabit biztos nem tudok intézni,mert éjszakai ügyeletes leszek, szal ott kell lennem.
viszont akkor lehet reggel 8-12 ig alszok egyet meg majd ha hazaértem 17-20 ig
de addig még majd egyeztetünk, mert még mindig nem tudom, mikor indulnak az embereim koreába és az azért be tud majd kavarni
Azt mondták hogy a kawa hajlamosrá ha nagyon melege van.Mondjuk az enyém meg is van piszkálva lehet az is befolyásolja,de a mátrába húzhatom neki,nem melegszik,de a városi tötyögést nem birja.Mentek valamikor csapatostól valamerre?A következőre mennék én is.
Ne akard buzerálni a motor hőháztartását, mert ártassz neki. Így van kitalálva, így jó neki. Amúgy semmiféle kapcsoló nincs benne, ha túl meleg, nem fog "lekapcsolni" a gyújtás. Az más miatt állt le.
Viszont amig a 7R nem készül el bővültem egy mz ts250/1 gépállattal amiben etz tárcsafék van.Kakucsra,mátrába jó lesz csak sajna csopperosítva van,meg kell sportosítani.
Keresek:
-eredeti ts250/1 tankot
-lapos sportos kormányt
-4,5mm -nál vastagabb féktárcsát(sajna alávan kopva)
ts250/1
hát biztos jobb , mint ha gixxert vettél volna
Remélem nem volt rossz vásár?!
Menni megy az R1, nagyon is durván, pályán mondhatni én kevésnek érzem magam hozzá, a felső 4000 fordulat más dimenzió.
Szerezz egy 10/636 első futóművet, ha odajutsz és rendben lesznek a féknyergeid. Sőt, én a gixxiét is megnézném, mert lehet, hogy passzolna. Persze akkor hátra jó lenne szintén a felni és máris óriási újabb lépést tettél.
Ami a hangját illeti, a videó felerősíti a mechanikai zajokat, amúgy csendesebb lett a szervíz óta, határozottan villanymotorosan szép hangja van /szelep, generátorlánc, stb csere/.
Az sem volt elhanyagolható, hogy az olajpumpamegjató-lánc lánckerekéből 2 csap le volt törve a 4ből, ami valahol ott cinkalászott a kuplung alatt, amely rávilágít arra a tényre, ha elnyíródik a maradék kettő is akkor leáll az olajszivattyú.
R1 nem vált be?
Nem lesz jó nekem sajnos mert maga az időszak nem megfelelő mert 2 db nagy melóba kezdek jövő héten és kb 1hónapig tart.....
Holnap talán eljutok odáig ,hogy elvigyem az RR.-t Esztergomba mert megjött a cucc hozzá...
de azért köszi az invitálást
a repklubnál nem ismerek senkit, de van olyan munkatársam aki ismeri az ejtőernyősöket
viszont akkor lehet reggel 8-12 ig alszok egyet meg majd ha hazaértem 17-20 ig
de addig még majd egyeztetünk, mert még mindig nem tudom, mikor indulnak az embereim koreába és az azért be tud majd kavarni