Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hallod, nagyon szép állapotban van a géped. Ilyen tiszta blokkot ritkán látni
Hát ja, indulhatnának már a cápaképűek...
:D kösz viszont, ez jól esett! mert már az összes videót, képet végignéztem amit lehet,de már a plexi mögül akarom lesni a kanyarokaaaaaaaat
Kitartás minden 7-rtársnak!
- rögtön vége a télnek!
- indítjuk a szundító cápaképűeket!
-újra miénk lesz az uralom az utak felett!
Jó tapadást,sok kanyart,kevés trafit minden motorosnak!
eladó Dainese kabátom! 54es méret full, kemény protektor és kivehető termo bélés!
Ugy gondolom, koltseghatekenysag szempontjabol a legjobban oldottad meg ezt a fek kerdest. Kivancsi leszek majd a tapasztalatokra, foleg a Hungaroringes palyazasok soran
Féklámpát kapcsol, ugyanis a PR egy verseny főfékhenger, gyárilag nincs hely rajta mikrokapcsolónak.
Ez valami überbrutálisan néz ki Az a nyomáskapcsoló milyen feladatot lát el?
én meg annyit hogy , WAZZEG
Ennyit érnek a széria fékek...Azt hittem a hetes nehéz és ez azért van, de havernak a 2005-ös 10R-jén is nullák a tömítések, pedig utcán megy...gondolhatod hogy . Sajnos nincs 3 kilóm monoblock radiál nyergekre, de ezzel a főfékhengerrel kicsit javítok az állagán remélem.
Mi számít gyorsnak? Idén ha bemegyek 2.10 alá, akkor magyarul csak annyit mondok JEEEEEEEE
én sem, de lehet
egy tuti, hülyebiztos és ha a nagy H nak ennyire bevált, akkor talán még a Kawa is használhatta
hát én a pályázást nem mondanám normál használatnak ( amikhez a gyár irja a szervizintervallumokat) mivel én a KTM en 1 pályázás alatt lenulláztam komplett első hátsó fékrendszert
Én nem gondoltam hogy 7R-ben ilyet is használtak.
mert túl gyorsan mész
Ezek versenygépekre vonatkozó adatok, mivel az SBK-ban a 7RR ment, persze csunya átalakításokkal. Viszont hozzáteszem, az én fékemben egy szezon alatt láthatóan romlott a féknyergekben a tömítések állaga és ez kb 4 Hungaroring meg 4 Kakaucs ring.
VFR750-esé
és tényleg létezik
Azt vágjátok mi ez? Kajak létezik fogaskerekes vezérmű meghajtás. Gondolom versenyeken használták...
tejóisten ennek ugye SEMMi köze a sima hetesekhez
Nézegetem a 7RR manuálját és kőkeményen leírják mit hány versenyeként kell cserélni. Szelephézag, karburátor versenyenként.
Dugattyúk, gyűrűk 3 versenyenként /1000km/. Főfékhenger és munkahenger tömítések, karmantyúk évente .
A fékhatást még sajnos nem állt módomban tesztelni, de remélhetőleg ezek az angol betétek, amiket ehhez a tárcsához találtak ki, tudják majd, amit kell
Brutále!
KEMÉNY!
Sikerült ma nagyjából felapplikálni és légteleníteni a fékrendszert. Vannak még hiányosságok a főfékhenger táján, amik hamarosan orvoslásra kerülnek, viszont azt kell hogy mondjam, hogy még így is, hogy valószínű minimális levegő van a rendszerben, szemétmódon betonkemény a fék. Brutális ez a 19-es Brembo, hogy mennyi anyagot szállít és ami még pozitív, hogy ha sikerülne valamilyen csoda folytán koppig behúzni a kart, úgy van kitalálva az egész, hogy akkor sem tudom ráhúzni a gázkarra meg az ujjamra, szóval állat. Ja és az állítási lehetőségek olyan tág intervallumot képviselnek, hogy ha legkülső pozíciók egyikébe állítanám a kart, akkor nem érném el azt, pedig nincs rövid ujjam
A nyomáskapcsoló is működik, igaz, hogy elég durva nyomásra kapcsol be, de leszarom, lényeg hogy: HORGONY!
Cső! Még mindig eladó Dainese kabátom! 54es méret full, kemény protektor és kivehető termo bélés!