Kitartás minden 7-rtársnak!
- rögtön vége a télnek!
- indítjuk a szundító cápaképűeket!
-újra miénk lesz az uralom az utak felett!
Jó tapadást,sok kanyart,kevés trafit minden motorosnak!
Ugy gondolom, koltseghatekenysag szempontjabol a legjobban oldottad meg ezt a fek kerdest. Kivancsi leszek majd a tapasztalatokra, foleg a Hungaroringes palyazasok soran
Ennyit érnek a széria fékek...Azt hittem a hetes nehéz és ez azért van, de havernak a 2005-ös 10R-jén is nullák a tömítések, pedig utcán megy...gondolhatod hogy . Sajnos nincs 3 kilóm monoblock radiál nyergekre, de ezzel a főfékhengerrel kicsit javítok az állagán remélem.
hát én a pályázást nem mondanám normál használatnak ( amikhez a gyár irja a szervizintervallumokat) mivel én a KTM en 1 pályázás alatt lenulláztam komplett első hátsó fékrendszert
Ezek versenygépekre vonatkozó adatok, mivel az SBK-ban a 7RR ment, persze csunya átalakításokkal. Viszont hozzáteszem, az én fékemben egy szezon alatt láthatóan romlott a féknyergekben a tömítések állaga és ez kb 4 Hungaroring meg 4 Kakaucs ring.
Nézegetem a 7RR manuálját és kőkeményen leírják mit hány versenyeként kell cserélni. Szelephézag, karburátor versenyenként.
Dugattyúk, gyűrűk 3 versenyenként /1000km/. Főfékhenger és munkahenger tömítések, karmantyúk évente .
A fékhatást még sajnos nem állt módomban tesztelni, de remélhetőleg ezek az angol betétek, amiket ehhez a tárcsához találtak ki, tudják majd, amit kell
Sikerült ma nagyjából felapplikálni és légteleníteni a fékrendszert. Vannak még hiányosságok a főfékhenger táján, amik hamarosan orvoslásra kerülnek, viszont azt kell hogy mondjam, hogy még így is, hogy valószínű minimális levegő van a rendszerben, szemétmódon betonkemény a fék. Brutális ez a 19-es Brembo, hogy mennyi anyagot szállít és ami még pozitív, hogy ha sikerülne valamilyen csoda folytán koppig behúzni a kart, úgy van kitalálva az egész, hogy akkor sem tudom ráhúzni a gázkarra meg az ujjamra, szóval állat. Ja és az állítási lehetőségek olyan tág intervallumot képviselnek, hogy ha legkülső pozíciók egyikébe állítanám a kart, akkor nem érném el azt, pedig nincs rövid ujjam
A nyomáskapcsoló is működik, igaz, hogy elég durva nyomásra kapcsol be, de leszarom, lényeg hogy: HORGONY!
- rögtön vége a télnek!
- indítjuk a szundító cápaképűeket!
-újra miénk lesz az uralom az utak felett!
Jó tapadást,sok kanyart,kevés trafit minden motorosnak!
egy tuti, hülyebiztos és ha a nagy H nak ennyire bevált, akkor talán még a Kawa is használhatta
és tényleg létezik
Dugattyúk, gyűrűk 3 versenyenként /1000km/. Főfékhenger és munkahenger tömítések, karmantyúk évente .
A nyomáskapcsoló is működik, igaz, hogy elég durva nyomásra kapcsol be, de leszarom, lényeg hogy: HORGONY!