Tud valaki véleményt mondani Sportszűrővel kapcsolatban?
K&N és Pipercross összehasonlítás érdekel, elvileg csak az árban van különbség , csak ez szintén olyan téma, h valaki erre valaki arra esküszik. Én Piper mellett lennék, a félár az már nyomós indok a K&N el szemben . Ki mit használ?
Nekem Shoei XR900 van, ez már a második Shoei-em és megfogadtam hogy többet nem is veszek más márkát. 2 éve vettem akkor már kifutott modell volt, de vadiújan vettem 50ért. Imádom. A bélése azóta egy millit nem tágult, a plexije mérnöki pontossággal illeszkedik és a nyitómechanikája elsőosztályú. Annyi hogy ez még nem dupla D gyűrűs. Szélzaj az van, de nem azért vettem hogy csendes legyen. Plexit fél pillanat alatt lepattintod és az első bukóm amin normális szellőzés van.
Araiokat is nagyon dícsérik, nekem nagyon tetszik a formájuk, de azért is megkérik az árát.
Bármelyik jó választás. Nekem ARAI-m van imádom, főnökömnek SHOEI ő is az egekbe magasztalja. Az Arai vagyis ami nekem van azon eléggé macerás a plexit csere, egy Shoei sisakon meg egy fél pillanat. De pont a két legjobb márkát hasonlítva egyikkel sem nyúlsz mellé, amelyik tetszik azt vedd+.
Hali!
Tom jól tudtad!
Kecskeméten az én motoromnál kérik mivel csak hitelesített fénymásolatom volt ....
Elvileg az is elég lenne de hát basszák meg ....lehúzás megy itt minden hol...
Na ebben nem nagyon hiszek, hogy a regadót visszakapjuk. Nekem 60 volt a regadó, 70 körül a forgalombahelyezés. Egyébként úgy tudom a származásellenőrzést eltörölték. link
Ne aggodjal, ugyis megtalaljak, hogy lehuzzak a penzt.
Romanoknal lathato a pelda.
Ott ugy tortent ez, hogy 2 eve egy fel evre eltoroltek a regadot. Mire a fel orszag elment autot vasarolni. Megvettek minden mozgathatot, es minden udvaron all 4-5 elado kocsi beiratlanul.
Ezek utan felhuztak a mi regadonknal is magasabbra.
Majd le fogjak teljesen epiteni hamarosan. viszont a hasznalat soran fognak helyette egy uj adot bevezetni, ami vonatkozik a mar forgalomba helyezett jarmuvekre is. Mar most is 120.000huf felett van egyebkent egy 3000ccm feletti auto eves adoja. Ott ccm utan fizetnek eves adot, ez a motorosok szerencseje, en is kb 3.000Ft-ot fizetek
Erre gondolok, és nagyon is jogszerű lenne ! elvileg 2004ig visszamenőleg meg lehet majd bótolni a befizetett regadó visszatérítését, vagy legalábbis annak egy részét. De még full ködös az egész, pedig UNIO már sürgetné, csak jó magyar szokáshoz híven " ejj ráérünk arra még" hagyományápolás folyik ebben is
papír nekem is 150ből lett meg végül, de a regadót valószínűleg visszakapjuk(majd), arra várok végre valaki nyögjön ezzel kapcsolatban vmi érdemlegeset, de még kussolnak az okosok ..
szerintem eme kettő közül mindegy, mert csak jól járhatsz
mindkettőből próbálj fel, mert a belső kialakításuk azért más, szerintem az arai egy kicsit tojásabb belülről
Cső!A papírozás folyamatban... kérni kell olaszbol egy származási papírt amire 2-3 hetet mondtak + 10e+ lehet hogy még lesz valami 17ezres költség úgyhogy 150 e ből megáll .... a műszakin már átvitték volna csak modtam ,hogy várjuk meg a pappert nehogy valami gebassz legyen vele
Annyi jo kis kendacsolt gep van, hogy semmi ertelme eladni az embernek a motorjat, hogy aztan kezdhesse elolrol a restauralast.
Inkabb egy olcso palyamotor kell melle es csokolom
K&N és Pipercross összehasonlítás érdekel, elvileg csak az árban van különbség , csak ez szintén olyan téma, h valaki erre valaki arra esküszik. Én Piper mellett lennék, a félár az már nyomós indok a K&N el szemben . Ki mit használ?
Araiokat is nagyon dícsérik, nekem nagyon tetszik a formájuk, de azért is megkérik az árát.
Tom jól tudtad!
Kecskeméten az én motoromnál kérik mivel csak hitelesített fénymásolatom volt ....
Elvileg az is elég lenne de hát basszák meg ....lehúzás megy itt minden hol...
Romanoknal lathato a pelda.
Ott ugy tortent ez, hogy 2 eve egy fel evre eltoroltek a regadot. Mire a fel orszag elment autot vasarolni. Megvettek minden mozgathatot, es minden udvaron all 4-5 elado kocsi beiratlanul.
Ezek utan felhuztak a mi regadonknal is magasabbra.
Majd le fogjak teljesen epiteni hamarosan. viszont a hasznalat soran fognak helyette egy uj adot bevezetni, ami vonatkozik a mar forgalomba helyezett jarmuvekre is. Mar most is 120.000huf felett van egyebkent egy 3000ccm feletti auto eves adoja. Ott ccm utan fizetnek eves adot, ez a motorosok szerencseje, en is kb 3.000Ft-ot fizetek
http://www.origo.hu/uzletinegy...
orbirrje! Neked RR van a tulajdonodban? azért ez elég ritka kincs manapság! gratula hozzá! csak 1 kérdés , Fuchs-ot teszel bele? :P én csak azt
mindkettőből próbálj fel, mert a belső kialakításuk azért más, szerintem az arai egy kicsit tojásabb belülről
Inkabb egy olcso palyamotor kell melle es csokolom
ha nem bánod, akkor azért a MITOcskát is viszem majd azt jól elkenjük a száját