Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7 ezer? a 4 db EIX?
gyertyaitok marc elejen itt lesznek olyan 7-e korul
58 volt postával, meg szinterbetétekkel a pár. Angliából jött, angol gyártmány.
Érződik a nagy átmérőjű dugattyú a főfékhengeren. Ezzel hiába fog elmelegedni az olaj, sosem fogom ráhúzni az ujjamra a kart. Rendesen fog, de még nincs összekopva a betét. Az egyik oldalon még kicsit felesen fog, de így is elég böszme. Mondom kicsit ráz az eleje, remélem ezt elhagyja idővel. Mentünk egy velencei tókört, parti úton fékezgettem, meglepődtem, olyan hirtelen és akkorát fogott, hogy ülésben ülve emelgette a picsáját. Gumival sem tudom mi volt, hogy ezt tolerálta és nem csúszott meg, de a régi fékkel ilyet sosem csináltam ilyen könnyen. Lehet ringen féktávon első keréken fogok végig gurulni.
szia ,mennyibe került a két tárcsa? .
Ígéretes, de a betétnek még érnie kell a tárcsával. Viszont nem tudom miért, egy hangyányit ráz finoman az eleje fékezés közben. Ütni nem szabadna, mivel új, hacsak nem szarul raktam fel. Neked volt ilyen hasonló tapasztalat? Nem tudom, ezt szokták valahogy centírozni? Lehet hogy ezt elhagyja, összeszoknak, nem mentem vele túl sokat.
Nem gond, a gyári mindenképp kellene, mert vissza akarom már szerelni. Olajat március közepén tervezem berendelni, neked szűrő is kellene?
elso nem also, csak elgepeltem
Mik az also tapasztalatok a fekkel?
'oszt harap?
Tom,
OK, a gyári rég óta nálam pihen, csak a plusszod még nem gyártódott le, mert anyaghiány adódott.
ha tudom, akkor hétvégén elruccanok vele, de előtte hívlak.
az olajjal mi újság?
Jól betartottam a 20 fokot, de muszáj volt kipróbálni a féket.
Akkor kurvajó a fülem! Megesküdtem volna, hogy a tiedet hallom.
Én is mentem egy kört de csak itt az utcákban.
szia, kawa7-r jó a meglátásod a rr-el kapcsolatban csak annyit tennék hozzá a zöld felni nem mérvadó,és 99-től minden 7-es fekete vázzal jött ki! Onét csak nyitott 122le. 96-98ig volt ami 98.lovas volt de könnyen lehet combositani 122re.
egy barátom ilyet nyúz már 3 éve de nem panaszkodik rá, ja és pehelykönnyű az én sisakomhoz képest, pedig az enyém M-es az övé meg XL-es
hát annak idején százhuszonakármennyiért egy! plexivel meg a párásodásgátló(vagy mi) nélkül! jónak is kellett lennie és gondolom az óta sem lett rosszabb
megvan
elgondolgodtató
hol is kell kerezsgélni?
az én nolan n60-om is odavan már
hoppá most nézem, hogy 200 euró a kifutó xr 1000
lehet, hogy be kellene ruházni egyre
talán régi modell, de jó
Hát nem mondom, hogy nem könnyebbültem meg aminkor este leszálltam a motorról. plusz gondolom nem néztek hülyének az autósok, mikor azt látták, hogy hogyan tornászom a motoron: néha a tankon ülve máskor végighasalva a motoron.
De nem is annyira az üléssel, hanem inkább a sisakkal volt a baj. már kb öt éves aztán már kicsit elhasználódott, vagy nemtudom. meg hangosabb is lett. Nem mondom, hogy nem volt rossz az ismert motoros giga áruházlánc személyes ajánlata az új xr-1100-ra, de nem az a 100 euró hiányzott hozzá hanem inkább a 400
és hogy bírta a valagad?
nekem a 640 bőven sok volt szlovéniába, 2 személy, de hála isten csak tanktáskával 8-17:30-ig, a gömbölyű nem tudott ülni csak másnap reggel ,úgy elzsibadt a kakasülőn
egy kis emlék 2007-ből balról jobbra: Tom, én, Schopi és Thorn
Tom! Te mindig magad szereled a vasad, vagy szervizbe jársz?
Mert ahogy elnézem Te vagy az aki a legjobban gondoskodik a motorjáról és leginkább otthon van e témában.

ui.: ha ez nem így van, vagy valakit megbántok ezzel a hozzászólásommal, kérem fogadja el bocsánatkérésemet tudatlanságomból kifolyólag
Az jó kis kiruccanás lene!
de akkor ketten megyünk