Szerintem az itt felsoroltak közül mindegyik túlteljesíti feladatát, csupán annyit fogsz érezni különbséget, hogy a váltó máshogy fog működni, esetleg az olajfogyasztás lesz más.
Asszem én majdnem döntöttem már A márka Fuchs Silcolene!Viszont ebből 10w-50et nem látok csak , 15w-50!Na ezt kell már csak eldönteni,10w-40,vagy 15w-50? Nem pályázom,viszont szeretem pörgetni
Szerintem ez marhára nem attól függ hogy pörgeted vagy sem. Ezek az olajok bőven túl vannak méretezve ráadásul amikor ezeket a motorokat tervezték, még talán szintetikus olaj sem volt. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne vegyetek bele normális olajat, csak azt hogy kcisit túl van lihegve ez a kérdés.
Olvasgatom a forumot visszafelé, nézegetem a képeket és látom hogy a ti gépeitek mind jó allapotban, szépek. Nekem lesz mit csinálnom hogy az enyémet ilyen állapotba helyezzem, mert nagyon szeretném.
Ennél kielégítőbb választ nem is várhat el senki
amúgy meg, lehet hogy a 10-es meg a 12-es csak kurva drága olajjal megy el , de ne feledjétek már el, hogy ez itt a 7-es fórum és nekünk nem 180+ lóerős gépeink vannak és azért az se mindegy, hogy a legfiatalabb is már több mint 7 éves, mármint, ha lenne itt vkinek az utolsó dbokból való gépe, de tudtommal nincs.
Szal OK hogy Kawa meg Kawa, de a "mi" időnkben még nem is volt olyan olaj, mint most , tehát ha a mai csúcsminőség egyikét használjuk, akkor annak jónak kell lennie, még akkor is, ha az esetünkben MOL
példaként említeném, hogy ki az, aki 91-es benzinnel használja a 7-esét?, pedig az van előírva a gépkönyvében szóval ennyi
Mindenki a pénztárcájának, ismeretségének, tapasztalatainak megfelelően válasszon, a lényeg hogy Kawasakiba tegye!
Széles utat! kurva hóesés
Helló Mindenki!
Valaki segítsen már nekem aki képben van!1995 ZXR-750re szeretnék bukógombát csináltatni! Ha valakinek van erről dokumentációja vagy csak tudja a méreteket akkor kérem írjon! Előre köszi
Érdekesség:
Végezetül rátérve az ásványi-félszintetikus-szintetikus kérdésére: négyütemű motorkerékpároknál még nagyobb előnye van a teljesen szintetikus olajoknak a többivel szemben! Ennek három oka van. Az első az, hogy a sebességváltó fogaskerekei elnyírják az ásványolajban viszkozitásiindex-javító hosszúláncú polimeradalékokat, így az olaj viszkozitását veszti. A szintetikus olajokban nincsenek ilyen adalékok, mert ott maga az alapolaj, adalékok nélkül biztosítja a magas viszkozitási indexet, tehát nincs mi elnyíródjon. A második ok, hogy a léghűtéses motorok esetében a hő elszállítása az olaj feladata, amit a szintetikus olaj jobban el tud látni, a homogén molekulaszerkezet miatt. A harmadik pedig, hogy az ásványi olaj magas viszkozitása (főleg hideg időben) a tengelykapcsoló leragadását okozhatja, a szintetikus olajoknak viszont eleve alacsonyabb a viszkozitásuk, tehát ilyen probléma kevésbe jelentkezhet. A félszintetikus olajokat külön nem részletezem, de a felsorolt tulajdonságok tekintetében az ásványinál jobb, a teljesen szintetikusnál viszont rosszabb teljesítményt mutatnak.
SILKOLENE PRO 4 PLUS ELECTROSYNTEC SAE 10W-50 SAE 5W-40
Electrosyntec technológiával gyártott teljesen szintetikus, észter alapú olaj négyütemű sport- és versenymotorokhoz. Az elektrosztatikus erő megköti a súrlódó felületen a motorolaj molekuláit, így hozva létre egy szuper erős filmréteget. Nemzetközi motorversenyeken tesztelt csúcsminőségű kenőanyag.
API SG/SH/SJ JASO MA
Ez is csak API SJ... és MA MOL Dynamic Racing Ez viszont API SL és Jaso MA2...
Nem!1000-es szerviznél még 10W-40-es félszintetikust raktak bele,de 6000-es szerviznél már a 10W-50est rakattam bele!Bár azt mondták utcára nem muszály,de ugy voltam vele,kapja a legjobbat!
szerintem van neki 10-50is. Fuchs oldal. ha Zxr750em lenne én,ugyanazt tenném bele mint amit most használok:Fuchs SILKOLENE PRO 4 PLUS 10W-50. és nekem hiába mondja más,h más is ELÉG bele .
Erre gondolsz?
Nekem ez van,legalábbis ezzel töltöttem után
amúgy meg, lehet hogy a 10-es meg a 12-es csak kurva drága olajjal megy el , de ne feledjétek már el, hogy ez itt a 7-es fórum és nekünk nem 180+ lóerős gépeink vannak és azért az se mindegy, hogy a legfiatalabb is már több mint 7 éves, mármint, ha lenne itt vkinek az utolsó dbokból való gépe, de tudtommal nincs.
Szal OK hogy Kawa meg Kawa, de a "mi" időnkben még nem is volt olyan olaj, mint most , tehát ha a mai csúcsminőség egyikét használjuk, akkor annak jónak kell lennie, még akkor is, ha az esetünkben MOL
példaként említeném, hogy ki az, aki 91-es benzinnel használja a 7-esét?, pedig az van előírva a gépkönyvében szóval ennyi
Mindenki a pénztárcájának, ismeretségének, tapasztalatainak megfelelően válasszon, a lényeg hogy Kawasakiba tegye!
Széles utat! kurva hóesés
Valaki segítsen már nekem aki képben van!1995 ZXR-750re szeretnék bukógombát csináltatni! Ha valakinek van erről dokumentációja vagy csak tudja a méreteket akkor kérem írjon! Előre köszi
Végezetül rátérve az ásványi-félszintetikus-szintetikus kérdésére: négyütemű motorkerékpároknál még nagyobb előnye van a teljesen szintetikus olajoknak a többivel szemben! Ennek három oka van. Az első az, hogy a sebességváltó fogaskerekei elnyírják az ásványolajban viszkozitásiindex-javító hosszúláncú polimeradalékokat, így az olaj viszkozitását veszti. A szintetikus olajokban nincsenek ilyen adalékok, mert ott maga az alapolaj, adalékok nélkül biztosítja a magas viszkozitási indexet, tehát nincs mi elnyíródjon. A második ok, hogy a léghűtéses motorok esetében a hő elszállítása az olaj feladata, amit a szintetikus olaj jobban el tud látni, a homogén molekulaszerkezet miatt. A harmadik pedig, hogy az ásványi olaj magas viszkozitása (főleg hideg időben) a tengelykapcsoló leragadását okozhatja, a szintetikus olajoknak viszont eleve alacsonyabb a viszkozitásuk, tehát ilyen probléma kevésbe jelentkezhet. A félszintetikus olajokat külön nem részletezem, de a felsorolt tulajdonságok tekintetében az ásványinál jobb, a teljesen szintetikusnál viszont rosszabb teljesítményt mutatnak.
Electrosyntec technológiával gyártott teljesen szintetikus, észter alapú olaj négyütemű sport- és versenymotorokhoz. Az elektrosztatikus erő megköti a súrlódó felületen a motorolaj molekuláit, így hozva létre egy szuper erős filmréteget. Nemzetközi motorversenyeken tesztelt csúcsminőségű kenőanyag.
API SG/SH/SJ JASO MA
Ez is csak API SJ... és MA
MOL Dynamic Racing Ez viszont API SL és Jaso MA2...