Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mindig ezt ajánlom
Ilyet már használtam,akkor bejött.Jóárasítva vagyon legalább ez
Ja inkább 10w-40, mint 15w-50. 10-40-es az előírt.
Kutyának van,csak nemtoom hogy melyik fajta
Erre gondolsz?
Nekem ez van,legalábbis ezzel töltöttem után
Szerintem az itt felsoroltak közül mindegyik túlteljesíti feladatát, csupán annyit fogsz érezni különbséget, hogy a váltó máshogy fog működni, esetleg az olajfogyasztás lesz más.
A 40-es tökéletesen megfelel.
Asszem én majdnem döntöttem már A márka Fuchs Silcolene!Viszont ebből 10w-50et nem látok csak , 15w-50!Na ezt kell már csak eldönteni,10w-40,vagy 15w-50? Nem pályázom,viszont szeretem pörgetni
Egyetértek.
Szerintem ez marhára nem attól függ hogy pörgeted vagy sem. Ezek az olajok bőven túl vannak méretezve ráadásul amikor ezeket a motorokat tervezték, még talán szintetikus olaj sem volt. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne vegyetek bele normális olajat, csak azt hogy kcisit túl van lihegve ez a kérdés.
Szia ,ha nem pörgeted agyon akkor elég bele a Ride is.Bár azzal nincs tapasztalatom.Kérdezd meg Kutyát ő tuti,h ajánl neked valamit .
Akkor a race-t,vagy elég bele ride is?Én nem pályázok vele,de 200 felett is ritkán hajtom
Tudom,meg kutyát is ismerem személyesen.Dehát mindenki mást mond. Mármint az olajat illetően.
Olvasgatom a forumot visszafelé, nézegetem a képeket és látom hogy a ti gépeitek mind jó allapotban, szépek. Nekem lesz mit csinálnom hogy az enyémet ilyen állapotba helyezzem, mert nagyon szeretném.
Ennél kielégítőbb választ nem is várhat el senki
amúgy meg, lehet hogy a 10-es meg a 12-es csak kurva drága olajjal megy el , de ne feledjétek már el, hogy ez itt a 7-es fórum és nekünk nem 180+ lóerős gépeink vannak és azért az se mindegy, hogy a legfiatalabb is már több mint 7 éves, mármint, ha lenne itt vkinek az utolsó dbokból való gépe, de tudtommal nincs.
Szal OK hogy Kawa meg Kawa, de a "mi" időnkben még nem is volt olyan olaj, mint most , tehát ha a mai csúcsminőség egyikét használjuk, akkor annak jónak kell lennie, még akkor is, ha az esetünkben MOL
példaként említeném, hogy ki az, aki 91-es benzinnel használja a 7-esét?, pedig az van előírva a gépkönyvében szóval ennyi
Mindenki a pénztárcájának, ismeretségének, tapasztalatainak megfelelően válasszon, a lényeg hogy Kawasakiba tegye!
Széles utat! kurva hóesés
Helló Mindenki!
Valaki segítsen már nekem aki képben van!1995 ZXR-750re szeretnék bukógombát csináltatni! Ha valakinek van erről dokumentációja vagy csak tudja a méreteket akkor kérem írjon! Előre köszi
Érdekesség:
Végezetül rátérve az ásványi-félszintetikus-szintetikus kérdésére: négyütemű motorkerékpároknál még nagyobb előnye van a teljesen szintetikus olajoknak a többivel szemben! Ennek három oka van. Az első az, hogy a sebességváltó fogaskerekei elnyírják az ásványolajban viszkozitásiindex-javító hosszúláncú polimeradalékokat, így az olaj viszkozitását veszti. A szintetikus olajokban nincsenek ilyen adalékok, mert ott maga az alapolaj, adalékok nélkül biztosítja a magas viszkozitási indexet, tehát nincs mi elnyíródjon. A második ok, hogy a léghűtéses motorok esetében a hő elszállítása az olaj feladata, amit a szintetikus olaj jobban el tud látni, a homogén molekulaszerkezet miatt. A harmadik pedig, hogy az ásványi olaj magas viszkozitása (főleg hideg időben) a tengelykapcsoló leragadását okozhatja, a szintetikus olajoknak viszont eleve alacsonyabb a viszkozitásuk, tehát ilyen probléma kevésbe jelentkezhet. A félszintetikus olajokat külön nem részletezem, de a felsorolt tulajdonságok tekintetében az ásványinál jobb, a teljesen szintetikusnál viszont rosszabb teljesítményt mutatnak.
SILKOLENE PRO 4 PLUS ELECTROSYNTEC SAE 10W-50 SAE 5W-40
Electrosyntec technológiával gyártott teljesen szintetikus, észter alapú olaj négyütemű sport- és versenymotorokhoz. Az elektrosztatikus erő megköti a súrlódó felületen a motorolaj molekuláit, így hozva létre egy szuper erős filmréteget. Nemzetközi motorversenyeken tesztelt csúcsminőségű kenőanyag.
API SG/SH/SJ JASO MA
Ez is csak API SJ... és MA
MOL Dynamic Racing Ez viszont API SL és Jaso MA2...
Ez igy van!
ennyi ,csúcs gépekbe csúcs olaj dukál .meg ne mondja meg senki nekem,h utcára mi az elég,mert csak én tudom,h hogy használom .
Nem!1000-es szerviznél még 10W-40-es félszintetikust raktak bele,de 6000-es szerviznél már a 10W-50est rakattam bele!Bár azt mondták utcára nem muszály,de ugy voltam vele,kapja a legjobbat!
Szia, és te lecserélnéd valami olcsóbb motulra,vagy Mol-os csodára?
Az enyémbe is 10W-50-es fuchs silkolene van.
szerintem van neki 10-50is. Fuchs oldal. ha Zxr750em lenne én,ugyanazt tenném bele mint amit most használok:Fuchs SILKOLENE PRO 4 PLUS 10W-50. és nekem hiába mondja más,h más is ELÉG bele .
eddig amúgy asszem 16 volt a 4 liter, a szerelőm szerezte be nekem