7RR:
-változtatható tengelytáv 1420-35mm között. Excenteres a hátsóvillatengely.
-Fékek: Nissin
-Futómű: Kayaba, sokkal több pozícióban állítható
-Karburátor: 39 vagy 41mm-es FCR síktolattyús Keihin, gyorítószivattyúval.
-Faridom: együléses
-Akksi kisebb
7R:
-Tengelytáv 1435 fix
-Fékek Tokico
-Futómű Kayaba teljesen állítható, de kevesebb pozícióban
-Karburátor: 38-as állandó nyomású Keihin
-Faridom: két ülés.
Elég fejenállós a 7R egy 9R-hez képest. Megszokás kérdése. Először negyed óra után fájt rajta mindenem, de megszoktam. Már nem vennék olyan motort, aminek villahíd felett van a csutkája, kevésbé kelti bennem a sportosság érzetét, és nem érzem a súlyt az első keréken.
Ezek nagyon hasalósak
Csutka sportgép
egy Bp-Szeged út oszt vége a gerincnek nem?
Vagy megszokás kérdése?
Mentem egyszer ZXR-750-el,na elég is volt belőle
Ez már nem nekem való
Én szívesen látom az eszmefuttatásokat. Már írtunk a gyártónak, még nincs válasz. Szerintem itt nem a fékerővel van kapcsolatban, hanem a levegő ventillációval. Az lenne logikus, hogy áramvonalassan állnak a tarajok, de ha fordítva áll, akkor lehet nagyobb a levegőmozgás, és jobban leveri a fékport esetleg.
Szeritem hátra, csak hozzá az érvet nehéz szóba önteni.
Olyasmire gondolok, hogy ha hátrafele áll, akkor hirtelen lesz vége az egyik tarajnak ahogy kiér a fékbetétek közül, viszont a következő fokozatosan kezdődik ahogy ér be a fékbetétek közé, nem pedig hirtelen "van" ott. Vagy a másik amire gondolok: előre forog a tárcsa, ha a taraj előre áll, akkor a betétek ahogy megfogják, némileg feszítik kifele a kör középpontjától, ha hátra áll, akkor egyenletesebben oszlik el ez a terhelés. Gondolj például egy fafűrész fogazatára. Legjobb lenne talán akiktől rendelted megkérdezni. Aztán szóljatok ha ne pofázzak bele a nagyok dolgába, csak jól esik egy kis ilyen jelelgű gondolkodás a sok mikroökonómia után..
Szerintetek mi a forgásirány, mert nincs jelölés, hogy bal vagy jobb, meg forgásirány sem feltűntetve. Ugye ezek a tarajok nem szimmetrikusak és a két tárcsán pont fordítva állnak.
Figyu szerintem azt fogom csinálni ,hogy elviszem Esztergomba beállítatni mert nyilván ők vágják a többit meg akkor Fehérvári mukival...A lényeg hogy űber fasza legyen a gép
Hát egy 12es kromafejem kettényílt, de lehet nem tescos szerszámmal kéne dolgozni . Előtte befújod csavarlazítóval, meg valami normális krovával próbálkozz, nehogy lenyald, amúgy semmi extra.
Akkor össze áll a kép mert én intéztem a termőföldet neked a kertedbe a Sanyin keresztül...Én akkor vetettem egy pillantást a polír zx edre,,,Gondoltam egyből ,hogy rollad van szó...!
Az a lényeg ,hogy az előző tul. vett a pro-tech kft.től (Esztergom)egy gyujtáselektronikát de ő csak beszerelte és nem tudta bekalibrálni mert nem értett hozzá és ezt kéne belőni... meg van hozzá a leírás meg a cd is csak én nem értek hozzá .Gonolom ezt kéne bekalibrálni meg összhangba hozni.. A motor most is beindul meg minden fasza rajta de biztos ha valaki ért hozzá akkor az tudja hogy a leg tutibb..
En lennek az. Sanyi rendes csavo. Na legalabb lesz kivel tekeredni az Euron!
Vegul is lehet fehervar is. De ott ezt mar nem lehet megvarni. a nagy kerdes, hogy egyedul ki tudom e cserelni a kidorrentot. Ahogy neztem akadhat nemi problema a leomlot rogzito csavarokkal.
-változtatható tengelytáv 1420-35mm között. Excenteres a hátsóvillatengely.
-Fékek: Nissin
-Futómű: Kayaba, sokkal több pozícióban állítható
-Karburátor: 39 vagy 41mm-es FCR síktolattyús Keihin, gyorítószivattyúval.
-Faridom: együléses
-Akksi kisebb
7R:
-Tengelytáv 1435 fix
-Fékek Tokico
-Futómű Kayaba teljesen állítható, de kevesebb pozícióban
-Karburátor: 38-as állandó nyomású Keihin
-Faridom: két ülés.