Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7RR:
-változtatható tengelytáv 1420-35mm között. Excenteres a hátsóvillatengely.
-Fékek: Nissin
-Futómű: Kayaba, sokkal több pozícióban állítható
-Karburátor: 39 vagy 41mm-es FCR síktolattyús Keihin, gyorítószivattyúval.
-Faridom: együléses
-Akksi kisebb
7R:
-Tengelytáv 1435 fix
-Fékek Tokico
-Futómű Kayaba teljesen állítható, de kevesebb pozícióban
-Karburátor: 38-as állandó nyomású Keihin
-Faridom: két ülés.
mia külöbség a 7r és azrr között?

énnekem most hétvégén kikurtúl megtetszettek ezek a gépek
Elég fejenállós a 7R egy 9R-hez képest. Megszokás kérdése. Először negyed óra után fájt rajta mindenem, de megszoktam. Már nem vennék olyan motort, aminek villahíd felett van a csutkája, kevésbé kelti bennem a sportosság érzetét, és nem érzem a súlyt az első keréken.
Ezek nagyon hasalósak
Csutka sportgép
egy Bp-Szeged út oszt vége a gerincnek nem?
Vagy megszokás kérdése?
Mentem egyszer ZXR-750-el,na elég is volt belőle
Ez már nem nekem való
ez az!

Vannak ám légbeömlők
Csak úgy szürcsölheti a levegőt
Erre gondolsz?
Ezt nevezik cápapofájúnak?valami ilyet olvastam
vagy kopoltyús?
Kemény!
én is
Én szívesen látom az eszmefuttatásokat. Már írtunk a gyártónak, még nincs válasz. Szerintem itt nem a fékerővel van kapcsolatban, hanem a levegő ventillációval. Az lenne logikus, hogy áramvonalassan állnak a tarajok, de ha fordítva áll, akkor lehet nagyobb a levegőmozgás, és jobban leveri a fékport esetleg.
Szeritem hátra, csak hozzá az érvet nehéz szóba önteni.
Olyasmire gondolok, hogy ha hátrafele áll, akkor hirtelen lesz vége az egyik tarajnak ahogy kiér a fékbetétek közül, viszont a következő fokozatosan kezdődik ahogy ér be a fékbetétek közé, nem pedig hirtelen "van" ott. Vagy a másik amire gondolok: előre forog a tárcsa, ha a taraj előre áll, akkor a betétek ahogy megfogják, némileg feszítik kifele a kör középpontjától, ha hátra áll, akkor egyenletesebben oszlik el ez a terhelés. Gondolj például egy fafűrész fogazatára. Legjobb lenne talán akiktől rendelted megkérdezni. Aztán szóljatok ha ne pofázzak bele a nagyok dolgába, csak jól esik egy kis ilyen jelelgű gondolkodás a sok mikroökonómia után..
Szerintetek mi a forgásirány, mert nincs jelölés, hogy bal vagy jobb, meg forgásirány sem feltűntetve. Ugye ezek a tarajok nem szimmetrikusak és a két tárcsán pont fordítva állnak.
jovan, ha érdekel a dolog, üzenj!
Figyu szerintem azt fogom csinálni ,hogy elviszem Esztergomba beállítatni mert nyilván ők vágják a többit meg akkor Fehérvári mukival...A lényeg hogy űber fasza legyen a gép
Hát egy 12es kromafejem kettényílt, de lehet nem tescos szerszámmal kéne dolgozni . Előtte befújod csavarlazítóval, meg valami normális krovával próbálkozz, nehogy lenyald, amúgy semmi extra.
Akkor össze áll a kép mert én intéztem a termőföldet neked a kertedbe a Sanyin keresztül...Én akkor vetettem egy pillantást a polír zx edre,,,Gondoltam egyből ,hogy rollad van szó...!
Ez tudom hogy igy kell. A csavarokkal nem volt gondod? amik a leomlot fogtak?
Ha gondolod megkérdezem, van esetleg valami link az elektronikáról?
Az a lényeg ,hogy az előző tul. vett a pro-tech kft.től (Esztergom)egy gyujtáselektronikát de ő csak beszerelte és nem tudta bekalibrálni mert nem értett hozzá és ezt kéne belőni... meg van hozzá a leírás meg a cd is csak én nem értek hozzá .Gonolom ezt kéne bekalibrálni meg összhangba hozni.. A motor most is beindul meg minden fasza rajta de biztos ha valaki ért hozzá akkor az tudja hogy a leg tutibb..
Én
Mivel tiszta rozsda az osszes csavar, meg is rendeltem egy uj garnitura csavart hozza
En lennek az. Sanyi rendes csavo. Na legalabb lesz kivel tekeredni az Euron!
Vegul is lehet fehervar is. De ott ezt mar nem lehet megvarni. a nagy kerdes, hogy egyedul ki tudom e cserelni a kidorrentot. Ahogy neztem akadhat nemi problema a leomlot rogzito csavarokkal.

Szedett mar le valaki ilyent?
Azt megmondom
Pedig ő is nagy Kawa-szaki hírében áll, igaz rosszat hallottam róla is, hogy nem kapkodja el a dolgot.