Buktam vele alsóörsre menet.A bal oldalára sikerült odavernem,de olyan jól sikerült,hogy az összes idom tropára ment,plusz a tank,a hűtő,és a segédváz is.
Nah ja,a 7-esemet én is törötten vettem,volt ami bontott volt ami kellett hozzá,volt ami gyári.A 10-eshez minden cucc gyári lett.Igy ugyanolyan lett mint volt,kivéve a BODISt.Bár ha nem lett volna rajt casco,akkor még mindig vakarnám a fejem,igencsak!
Törött motornál nyilván felejtős a gyári alkatrész, mert a fődarabok kokain áron mennek, akkor már sanszosabb egy donor motor, vagy a bontó. Viszont kopó dolgokban nem olyan vészes, és van ami nincs is u.gy-ban, mint pl generátormeghajtó lánc. Viszont van amiben állítólag nem szabad gyárit venni, pl vezérműlánc, mert tourmax és állítólag nem bír annyit mint egy did és átlagban drágább is.
Na ja azt tudom hogy aranyárban van minden mert én egy "picit" törötten vettem a mocimat és én is érdeklődtem szervízbe hogy mi mennyi lenne hozzá de letettem róla.Mikor egy 400 ezres motorra azt mondta a srác hogy kb 600 ezer lesz ami nekem kell akkor inkább hagytam az egészet és vettem bontott dolgokat
Pedig biztos jobb lett volna az új alkatrész
Értem köszi.
Ja láttam én is hogy most 30% kedvezménnyel lehet alkatrészt venni de az a baj hogy ez is akkor van mikor nincs lóvém.Miért nincs ez tavasszal
Majd jelzem a kawánál hogy legyen akkor is akció
Hali. A Kawa gyári cuccok árai relatív jónak számítanak mondjuk egy hondához képest, amihez kb pont kétszer annyiba kerül minden. Amihez úgy ítélem , meg a lehetőségekhez mérten próbálok gyári alkatrészt venni. Egy két gyári ár:
Benzinszűrő: KHI: 3600-
Rugó elsőfék: 2100/db-
Kuplung fém-lamella: KHI 2.3mm 7db: 15 000-
Felső láncvezető: KHI: 3505-
Szelepfedélrögzítőcsavar-tömítés 6db: KHI: 7476-
Szelepfedéltömítés: KHI: 6922-
Kopó dolgokban nem veszek gyárit, mint légszűrő, olajszűrő,stb.
Most viszont hengerfejfelújítás lesz, és csak gyári alkatrészt fog kapni. Most érdemes alkatrészt venni, mert 30%-al olcsóbb.
Nagyjából 100eft lesz az anyag, azt 70 körül kapom, nem mindegy. Szívószelepsor csere lesz, hengerfejtömítés, szelepszárszimmering. A generátormeghajtóláncot is cserélem, mert úgy halljuk, hogy szól, és 80ekm az 80ekm. Ezektől a dolgoktól fog elmenni még sok ezer km-t a gép
Hali Tom.
Érdeklődnék hogy amit vattél annó a géphez ugymond "kopó" alkatrészeket azt mind a kawátol rendelted?
Meg hogy ezek horibilis összegbe kerültek
vezműláncért DID a 8.000 normál ár?
Pedig biztos jobb lett volna az új alkatrész
Össze lett rakva már a 10-es
Láttam kapott az élettől
Ja láttam én is hogy most 30% kedvezménnyel lehet alkatrészt venni de az a baj hogy ez is akkor van mikor nincs lóvém.Miért nincs ez tavasszal
Majd jelzem a kawánál hogy legyen akkor is akció
Benzinszűrő: KHI: 3600-
Rugó elsőfék: 2100/db-
Kuplung fém-lamella: KHI 2.3mm 7db: 15 000-
Felső láncvezető: KHI: 3505-
Szelepfedélrögzítőcsavar-tömítés 6db: KHI: 7476-
Szelepfedéltömítés: KHI: 6922-
Kopó dolgokban nem veszek gyárit, mint légszűrő, olajszűrő,stb.
Most viszont hengerfejfelújítás lesz, és csak gyári alkatrészt fog kapni. Most érdemes alkatrészt venni, mert 30%-al olcsóbb.
Nagyjából 100eft lesz az anyag, azt 70 körül kapom, nem mindegy. Szívószelepsor csere lesz, hengerfejtömítés, szelepszárszimmering. A generátormeghajtóláncot is cserélem, mert úgy halljuk, hogy szól, és 80ekm az 80ekm. Ezektől a dolgoktól fog elmenni még sok ezer km-t a gép
Érdeklődnék hogy amit vattél annó a géphez ugymond "kopó" alkatrészeket azt mind a kawátol rendelted?
Meg hogy ezek horibilis összegbe kerültek
Én is kivonattam a motoromat és nekem is 2300 Ft volt.
Azt nem tudom hogy akkor mennyit kellett fizetned de nekem biztos hogy 2300 Ft-omba került
Be szkenneljem a csekket
Én úgy tudom jövőre kell 2300.- at csengetni,idén még 1800.- a tarifa.Legalábbis én annyit fizettem be okt 1. től való kivonásér.
ÜDV!