Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a hozzászólásokat! Egy kicsit most megnyugodtam, mert ebben az évben már biztos nem lett volna rá keret.
Mégegyszer kösz!
Csinálunk egy standard permetezőfordulót a hosszúsétatér fölött, csak permet helyett a golyót szórjuk
És azalatt hogy meghal a karmantyú, nem azt értem hogy folyat, vagy ilyesmi, hanem a hőtől bedagad és rugózik a dugattyú, össszevissza mozog mind a 6, ebből kifolyólag össze vissza kopik a betét. Előfordult, hogy egyik oldal fullos volt, másik meg vason...
A tömítés biztos hogy nem jött ki, max a porvédő, ahogy Thorn barátunk is mondja. Az nem gáz, ugyanis olvastam róla, hogy egyesek porvédő nélkül használják a tokico-t, mert könnyebben jár a dugattyú.
Nekem volt szerencsém felújítani az össze munkahengert a gépemen, 35ezerért komplett, első hátsó+kuplung. A főfékhengerek ebben nincsenek benne. Hidraulikásokkal lett legyártatva. Igazából nem tudom hogy ezért, vagy más okból, de kb egy szezont bírt. Gondolom a pályahasználat megadja neki a kegyelemdöfést, meg a motor súlya, meg azt mondják nem a legjobb ez a 6 dugattyús megoldás. Szóval u.gy-t kapsz 20-ért/oldal, a gyári, kapaszkodj meg 40/oldal. Ja és a közhiedelemmel ellentétben, miszerint a tárcsafék igénytelen, nem igényel gondozást, frászt, állandóan pucolgatni kell a ráégett ferodolport, ha jót akarsz.
szia! szerintem az csak a porvedo gumi lesz...
Sziasztok!
Akik újítottak már fel féknyerget, elsősorban azoktól szeretném megkérdezni, hogy ez mibe fáj. Sajna a mai alapos tisztogatásnál vettem észre, hogy a középső dugattyú mellett kijött egy kis darabon a tömítés. Még nem vészes, de félek tőle nem sokáig bírja.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Mert "csak" 320 a font... Cipőbundatéliholmimostérdemesvásáronlni!
Vihetsz egy kört... Én ülök elöl! Reszkessetek
hinnye, egész jó, jövő héten meglátom mennyi nyuhdíjat hoz a postás
Jó az új járgányom?
Kb. 15800Ft-ra jön ki a garnitúra postával.
Na olyan meg kell nekem is!

Nézek betét.
Zoltán, tudnál nekem nézni FA188HH-t ebayen?
Mondassz valamit. Mindegy, a 19mm-es főfékhenger remélem megteszi majd hatását.
A második képen látható az 63mm-es, az 6R-re, H-s ZXR-re meg ZZR-re való
Huu gyerekek!
Van egy ket erdekes figura.
Bt 011 elso hasznalt gumit mire vitt ma tolem a foszer?
ZZR1400-ra, egyszer elunk bazzeg
Hiaba, a sulytobblet akkor is megvan, az itt a fo problemma
Azt írják a gsxr-en levő tokico-ról hogy majd 200g-al könnyebb mint a hetesen lévő.
Nem tudom ez mennyire ugyanaz. 6 dugattyús az tény, meg hasonlít is, de aztán nem tudom...
A 12-esen aláírom hogy arany színű a nyereg és ugyanaz mint a hetesen, de a gixeren azon kívül hogy 6 dugattyús, marhára nem ugyanaz.
Kilencfannak igaza van! Az hogy a színe más az nem jelent semmit! Attól még ugyan az a nyereg!
A betét és a dugók közé kell valami hőszigetelő anyag!
Ugyanaz van Gondolod a Gixxer részére külön legyártottak egy másik nyerget, mikor jézuskától géppuskáig mindenre azt rakták fel (Suzi-Kawa)? Arany szine van oszt jóéccakát. K1-K2 6-os, K3-tól meg radiális 4-es, oszt szebb jövőt
De várjál, a 12-esen meg a hayán ugyanaz a nyereg van. Meg a régi 1.1es gixeren, zrx1200 stb. Viszont a gixer1000K-n nem ugyanaz a tokico 6 dugattyús van. Nekem a lényeg hogy frisebb legyen. Bár lehet a hetes nagy súlya miatt ég el a karmantyú folyton.
Semennyivel Inkább még szarabb is egy fokkal. Legalább is a ZX-12 vs Haya, ZRX vs GSF, ZX-9 vs GSXR1k mindig a Kawát favorizálták fékügyileg. Talán más a betét vagy a tárcsa anyaga (is) a ződekben, mert a 6 dugós TOKICO az adott ugyibár