én próbáltam 2003-as és 2004-es 636-ost is. jól megy, jól is néz ki, annak ellenére, hogy kerékpár érzete van rajta az embernek.
Szerintem jóval kényelmesebb mint a ZX7-es, de mesze nem üt akkorát az utcán mint egy 7-es
Pályán sajnos csak pár kört mentem Kalocsán, de ott is meggyőzően muzsikált a '03-as évjárat, persze akkor még csak egy GPX600-hoz tudtam viszonyítani.
nagyobb pályára a 7-es is tökéletes szerintem, még gyári állapotában is és erre Tom ideje a legjobb példa.
Az biztos, hogy túrázni meg két személlyel hajtani én nem választanák 636-ost, mert rohadt pici.
Anyagolag az a szituacio, hogy kb 2300eur-ert lehet a hetest eladni elvileg, a font most egesz jol all, 308 a kozep. ergo kicsit hozzarakva 3000fontig lehet gondolkodni, abba akar beleferhet a tel folyaman egy 2005-os 636 is. Rendszam nem tetel egyenlore, ha meg nem tudok hozzarakni akkor marad a 2002-es evjarat, de akkor nem kellett hozzatenni. De akkor is fiatalitok 8 evet.
Hat ez a dilemma
A profi megoldas ahogy mondod egy zzr vagy fejidomos gep es melle egy palyamotor. Az ado nalam tenyezo, mivel nem magyar rendszam van rajta, es a kovetkezon sem az lesz.
Turazasnal pedig specialis az igeny, atlagsebesseg max 100 korul lehet azokon az utakon amire hasznalni kellene, supermotozni nem szeretek, de lassan menni sem. Elvileg ehez egy konyebb, akar gyengebb motor is eleg. Csakhogy palyazni is jo felmenni egy parszor, az asszony kinyir ha 2 motort lat otthon. A penzbol amit ra tudok szanni vagy ket nagyon olcso vagy egy atlagos johet ki.
Ebbol eddig a 636 tunik a megoldasnak
Súlycsökkentésnél megnézném, stimmel-e az újabb típusok, elsősorban 10R felnije (szélesség az agynál, mert a tárcsafelfogatás ugyanolyan lyukosztásúnak tűnt). Valószínű, hogy ezek könnyebbek jóval, persze meg kéne nézni (de ugye a rugózatlan tömeg duplán számít). Full versenyrendszer, könnyebb idomok és ram-air csövek szintén faragnak.
Kényelem: fejidomos nakedet, zz-r-t kell venni, nem sportmotort. Merugye pályán döntögetve, testsúlyáthelyezve már nem is a csukló a problémás (mellesleg meg kell nézni, ha tudod, más kormánycsutka-állással).
Az eddig felsoroltak talán nem kerülnek annyiba, mint csere egy 636-ra, annak telj-adó vonzatával (újabb gép több Ft/kW, papíron legalább annyi kW, de papíron se annyi Nm).
A gyári tű nem állítható, az ex enyémben jetkit van/volt.
striedmy: 3:02-nel majd meg haltam mikor meglattam azt a 7-est. ha atfujatom a motort, tuti ilyen szine lesz csak fekete felnikkel... volt meg par amelyik nagyon bejott, de ez vitte a palmat.
a fektarcsakat kicsereltem, a fekbetetek gusztustalanul neztek ki, igy szetszedtem es kipucoltam elol hatul, de azt hiszem ezt minden evben meg fogom tenni eztan legalabb egyszer, szezon elott. a dugattyuk most mar jobban jarnak, remelem egyenletesebben is fognak kopni a betetek... holnap proba, aztan talan meg palyara is feljutok vegre a kozeljovoben.
en a honda vtr 1000 sp2-t szemeltem ki utodnak, csak picit draga... kar hogy ilyen keves a valasztek a v2-es sportmotorok kozott, merthogy ducatira nem lesz penzem az madjnem biztos.
Ahogy nezem a tel folyaman meg lehetne csipni egyet 3000GBP alatt. Csak jol kell a hetest eladni.
Azert a figuranak elonye volt lefele ezzel. Csak nem tudott elni vele.
Odalent kezet fogott
Az a szituacio, ahogy leszurtem az elmult ket evben, hogy nem lenne baj egy kicsit kevesebb suly, megha a teljesitmeny egy hangyanyival kisebb is. Szelvedelem az eleg lenne, csak kicsit faradnak a csukloim, meg egy kenyelmesebb ules...
Csak akkor meg a palyara nem lenne igazi.
A VFR 800 lenne megy valami, de neheznek tunik, tul turas
F800 elso szeriai szoktak lenni olcson, azzal is megy valaki a ringen 2.13 korul igaz a F800R
Kevésbé volt fejenállós, kb olyan volt mint egy 95-ös zx6r, ha a mosolygós 636 alatt a karbis 636ot érted, az is lényegesen túrásabb ennél, csutkák a híd felett vannak, teljesen egyenesen ülök rajta. A 2003 636-al szemeztem mostanában, mert az kőkeményen sportosabb mint az előzők, viszont picsányi az a gép.
fuvoka a gyari van benne, regebb szarul volt benne, de megcsereltem es most mar a helyes sorrendben van benne
Lehet az lesz raszanom 1 szombatomat pl. ha raer akkor az ember es lecsattogok
Fehérváron van, igen, de én úgy tudom a tű ezeken nem állítható. Csak akkor ha dynojet van benne, mert ahhoz állítható tűt adnak. Fúvókaméretet nézted? Keverőcsövekkel szoktak még variálni.
Ez a tu feljebb rakas jo lehet. Sajnos a multkor amikor szetszedtem a karbit nem jutottam el agyilag a szint lejjeb engedesehez. Tiszta sor ez a csavarbeejtes, en is tul vaoltam rajta. Kurva szar leszedni.
De a tuket kisebb szereles lehet feljebb rakni. Csak kerdes, lehet-e.
én próbáltam 2003-as és 2004-es 636-ost is. jól megy, jól is néz ki, annak ellenére, hogy kerékpár érzete van rajta az embernek.
Szerintem jóval kényelmesebb mint a ZX7-es, de mesze nem üt akkorát az utcán mint egy 7-es
Pályán sajnos csak pár kört mentem Kalocsán, de ott is meggyőzően muzsikált a '03-as évjárat, persze akkor még csak egy GPX600-hoz tudtam viszonyítani.
nagyobb pályára a 7-es is tökéletes szerintem, még gyári állapotában is és erre Tom ideje a legjobb példa.
Az biztos, hogy túrázni meg két személlyel hajtani én nem választanák 636-ost, mert rohadt pici.
Hat ez a dilemma
Turazasnal pedig specialis az igeny, atlagsebesseg max 100 korul lehet azokon az utakon amire hasznalni kellene, supermotozni nem szeretek, de lassan menni sem. Elvileg ehez egy konyebb, akar gyengebb motor is eleg. Csakhogy palyazni is jo felmenni egy parszor, az asszony kinyir ha 2 motort lat otthon. A penzbol amit ra tudok szanni vagy ket nagyon olcso vagy egy atlagos johet ki.
Ebbol eddig a 636 tunik a megoldasnak
Kényelem: fejidomos nakedet, zz-r-t kell venni, nem sportmotort. Merugye pályán döntögetve, testsúlyáthelyezve már nem is a csukló a problémás (mellesleg meg kell nézni, ha tudod, más kormánycsutka-állással).
Az eddig felsoroltak talán nem kerülnek annyiba, mint csere egy 636-ra, annak telj-adó vonzatával (újabb gép több Ft/kW, papíron legalább annyi kW, de papíron se annyi Nm).
A gyári tű nem állítható, az ex enyémben jetkit van/volt.
es mar szerelheted is
Tom: jo lett ez a foto, le is mentettem a gepre.
striedmy: 3:02-nel majd meg haltam mikor meglattam azt a 7-est. ha atfujatom a motort, tuti ilyen szine lesz csak fekete felnikkel... volt meg par amelyik nagyon bejott, de ez vitte a palmat.
a fektarcsakat kicsereltem, a fekbetetek gusztustalanul neztek ki, igy szetszedtem es kipucoltam elol hatul, de azt hiszem ezt minden evben meg fogom tenni eztan legalabb egyszer, szezon elott. a dugattyuk most mar jobban jarnak, remelem egyenletesebben is fognak kopni a betetek... holnap proba, aztan talan meg palyara is feljutok vegre a kozeljovoben.
en a honda vtr 1000 sp2-t szemeltem ki utodnak, csak picit draga... kar hogy ilyen keves a valasztek a v2-es sportmotorok kozott, merthogy ducatira nem lesz penzem az madjnem biztos.
http://cgi.ebay.co.uk/triumph-...
nem lehetnek szarok
mar most 2000 font korul van, lesz ez telen 1600 is
na ez inditotta el bennem a gondolatot
Azert a figuranak elonye volt lefele ezzel. Csak nem tudott elni vele.
Odalent kezet fogott
Csak akkor meg a palyara nem lenne igazi.
A VFR 800 lenne megy valami, de neheznek tunik, tul turas
F800 elso szeriai szoktak lenni olcson, azzal is megy valaki a ringen 2.13 korul igaz a F800R
de ahogy meg nezem ezek sem lesznek telen elerhetetlen aron
http://cgi.ebay.co.uk/2005-KAW...
Csak a markanal kellene maradni, mivel ez a jo
Nincs valakinek tapasztalat azzal a geppel?
Lehet az lesz raszanom 1 szombatomat pl. ha raer akkor az ember es lecsattogok
De a tuket kisebb szereles lehet feljebb rakni. Csak kerdes, lehet-e.
Tom az embered az aki Fehervaron van ugye?