A semmelweis utcában király kis lakás.Megkérdeztem a biztosítót,levonják a díjat de csak akkor kell fizetnem ténylegesen ha lejár a kivonatási időszak.Tehát addig ők boldogan tárolják a lóvémat
Fehérváron? Merre? Szerintem azzal nem sokat spórolsz ha kivonatod, mert tudtommal ilyenkor is fitned kell a bíztosítást, sőt a telj.adót is asszem. Utána kell járni.
Ahogy gondolod,de mostanában nem lesz lóvém mert vettünk itt egy lakást és azt fizetgetjük
Most azon gondolkodom hogy kivonatom ideiglenesen a motort hogy ne kelljen télen semmit fizetni rá
Eláll nálam a polcon, ha kell szólsz. Bár gondolkodok, hogy szerzek egy ép búrás másikat kintről aztán egyet összerakok belőle, dehát elég sovány belőle a kínálat.
Ellenőrizd a hűtősapkádat, nincs e sérülve benne a tömítés, illetve nem gyenge a rugó, bár ezt nem fogod tudni. Nézd meg nincs e elrepedve a kiegyenlítőtartály alja, mert ez típushiba szokott lenni, elkönnyezi a vizet, bár ezt csak akkor használja, ha tolja ki a rendszerből a sapkán át. Nekem egész évben 0dl fogyott, pedig volt része rendesen hőgutában, de semmi. Viszont sapkát már cseréltem, mert szar volt, és már üzemmelegen tolta ki a vizet a nagyvilágba a lukas kiegyenlítőtartályon át.
Rosszabb eset amikor fogy a víz, ha hengerfejes, de akkor nem 3 hónap alatt fogyna pár deci...meg akkor kipufogógáz szagú lenne a víz, meg zavaros.
Sziasztok, megint kérdezni szeretnék, 3 hónap után 2-3dcl hutofolyadékot kellet pótolnom, ez még normálisnak számít? Hozzá teszem sokat kellet vározsban forgolodnom ha ez valamit számít. Koszonom.
Arra kitértem, hogy a radiális munkahenger miatt lehet, hogy nem lesz érzékelhető a változás, hiszen ennek lehet más erőkarja, ami ugye kézierőt befolyásoló tényező (feltételezem, hogy a 19mm-es amit említesz, radiális lenne). Az eriggyen mutatóujj elég erős az utcai lassításokhoz, igaz, tudtommal 16 mm-es a munkahenger, azaz kb a zx-7r 5/8" -asának felel meg.
A fék kínokat (gondolom nem utcai használat okozza) a 7-esnél a betétvastagsággal és anyaggal (hőtűrés, koszolás), ill. a rendszeres nyeregtisztítással (fékolajjal tenném) próbálnám jelen fejemmel megelőzni, esetleg 4 dugattyús nyergekre váltással, vagy, hízott büdzsé esetén 10R komplett első futómű, oszt' tsók.
Nagyobb főfékhengerrel igaz, hogy nehezebb lesz húzni, de nem hiszem hogy ez számottevő különbséget jelent. A 2005-ös 636on is 19es főfékhenger van, azt sem hinném hogy nehéz lenne húzni és azt sem gondolom, hogy annyiban más lenne a munkahengere.
A nagykaliberű főfékhenger pont kompenzálja majd a rugózó dugattyúimat. Legalább nem fogom ráhúzni a kezemre a kart.
Lyuktáv, tárcsaátmérő. Tudtommal felhasználható a gixxer 6 dugósa (gixx, tl, bandit, zx-ek). Érdekes lehetne még radiális nyerges talp, akár összecsukott elejű motorról.. de előtte meg kő nézni, a tárcsa stimmel-e, vagy felnivel együtt kell a cucc...
Felvetette vki a nagyobb főfékhengert. Ez azonos az áttétel hosszabbításával, a *sebesség*=mozgatott folyadék térfogata, azaz mennyisége növekszik, erőszükséglet úgyszintén. Radiális munkahengerre váltásnál gondolom kevéssé érződik ez a kompromisszum.
Most azon gondolkodom hogy kivonatom ideiglenesen a motort hogy ne kelljen télen semmit fizetni rá
http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/09/15/a_to
keletes_gixer/
Rosszabb eset amikor fogy a víz, ha hengerfejes, de akkor nem 3 hónap alatt fogyna pár deci...meg akkor kipufogógáz szagú lenne a víz, meg zavaros.
Csak gondoltam viszek egy kis színt a fórumba
A fék kínokat (gondolom nem utcai használat okozza) a 7-esnél a betétvastagsággal és anyaggal (hőtűrés, koszolás), ill. a rendszeres nyeregtisztítással (fékolajjal tenném) próbálnám jelen fejemmel megelőzni, esetleg 4 dugattyús nyergekre váltással, vagy, hízott büdzsé esetén 10R komplett első futómű, oszt' tsók.
Érd.: tutilampa@gmail.com
A nagykaliberű főfékhenger pont kompenzálja majd a rugózó dugattyúimat. Legalább nem fogom ráhúzni a kezemre a kart.
Felvetette vki a nagyobb főfékhengert. Ez azonos az áttétel hosszabbításával, a *sebesség*=mozgatott folyadék térfogata, azaz mennyisége növekszik, erőszükséglet úgyszintén. Radiális munkahengerre váltásnál gondolom kevéssé érződik ez a kompromisszum.