Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen jó, akkor fehérvári lettél?
A semmelweis utcában király kis lakás.Megkérdeztem a biztosítót,levonják a díjat de csak akkor kell fizetnem ténylegesen ha lejár a kivonatási időszak.Tehát addig ők boldogan tárolják a lóvémat
Fehérváron? Merre? Szerintem azzal nem sokat spórolsz ha kivonatod, mert tudtommal ilyenkor is fitned kell a bíztosítást, sőt a telj.adót is asszem. Utána kell járni.
Ahogy gondolod,de mostanában nem lesz lóvém mert vettünk itt egy lakást és azt fizetgetjük
Most azon gondolkodom hogy kivonatom ideiglenesen a motort hogy ne kelljen télen semmit fizetni rá
Eláll nálam a polcon, ha kell szólsz. Bár gondolkodok, hogy szerzek egy ép búrás másikat kintről aztán egyet összerakok belőle, dehát elég sovány belőle a kínálat.
Nekem meg nincs lóvém rá
Nekem meg egy repedt búrájú projektoros lámpám
Van egy jo allapotu leomlosorom 94-95-os ZXR-hez, ha erdekel valakit
ha még nemládta volna valaki : tomxx.hlohovec.net/fun/uchylaci.wmv
A fek problemakorben szimpatikus megoldas, szerintem bontottan olcsobban beszerezheto az emlitett 4 kilonal
http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/09/15/a_to
keletes_gixer/
Koszonom, lemértem pontosan, 1,5 dcl tunt el, átnézem, vagy átnezetem a rendszert.
Ellenőrizd a hűtősapkádat, nincs e sérülve benne a tömítés, illetve nem gyenge a rugó, bár ezt nem fogod tudni. Nézd meg nincs e elrepedve a kiegyenlítőtartály alja, mert ez típushiba szokott lenni, elkönnyezi a vizet, bár ezt csak akkor használja, ha tolja ki a rendszerből a sapkán át. Nekem egész évben 0dl fogyott, pedig volt része rendesen hőgutában, de semmi. Viszont sapkát már cseréltem, mert szar volt, és már üzemmelegen tolta ki a vizet a nagyvilágba a lukas kiegyenlítőtartályon át.
Rosszabb eset amikor fogy a víz, ha hengerfejes, de akkor nem 3 hónap alatt fogyna pár deci...meg akkor kipufogógáz szagú lenne a víz, meg zavaros.
Sziasztok, megint kérdezni szeretnék, 3 hónap után 2-3dcl hutofolyadékot kellet pótolnom, ez még normálisnak számít? Hozzá teszem sokat kellet vározsban forgolodnom ha ez valamit számít. Koszonom.
Csütörtökön megyünk. Remélem Miszter Mitogergő is jön, meg miszter Balázska
Jovo heten meg egy kakucs valamikor?
Jól tetted
Jól van na.
Csak gondoltam viszek egy kis színt a fórumba
Arra kitértem, hogy a radiális munkahenger miatt lehet, hogy nem lesz érzékelhető a változás, hiszen ennek lehet más erőkarja, ami ugye kézierőt befolyásoló tényező (feltételezem, hogy a 19mm-es amit említesz, radiális lenne). Az eriggyen mutatóujj elég erős az utcai lassításokhoz, igaz, tudtommal 16 mm-es a munkahenger, azaz kb a zx-7r 5/8" -asának felel meg.
A fék kínokat (gondolom nem utcai használat okozza) a 7-esnél a betétvastagsággal és anyaggal (hőtűrés, koszolás), ill. a rendszeres nyeregtisztítással (fékolajjal tenném) próbálnám jelen fejemmel megelőzni, esetleg 4 dugattyús nyergekre váltással, vagy, hízott büdzsé esetén 10R komplett első futómű, oszt' tsók.
Ami a képen van, azt nem fedi be egy millió pénz. Ennyiből én is tudnék jó féket csinálni...
van egy eladó LED-es, fehér lámpám, ha érdekel valakit.
Érd.: tutilampa@gmail.com
ÍÍíí! KELL!
Fék problémák ellen
Nagyobb főfékhengerrel igaz, hogy nehezebb lesz húzni, de nem hiszem hogy ez számottevő különbséget jelent. A 2005-ös 636on is 19es főfékhenger van, azt sem hinném hogy nehéz lenne húzni és azt sem gondolom, hogy annyiban más lenne a munkahengere.
A nagykaliberű főfékhenger pont kompenzálja majd a rugózó dugattyúimat. Legalább nem fogom ráhúzni a kezemre a kart.
Lyuktáv, tárcsaátmérő. Tudtommal felhasználható a gixxer 6 dugósa (gixx, tl, bandit, zx-ek). Érdekes lehetne még radiális nyerges talp, akár összecsukott elejű motorról.. de előtte meg kő nézni, a tárcsa stimmel-e, vagy felnivel együtt kell a cucc...

Felvetette vki a nagyobb főfékhengert. Ez azonos az áttétel hosszabbításával, a *sebesség*=mozgatott folyadék térfogata, azaz mennyisége növekszik, erőszükséglet úgyszintén. Radiális munkahengerre váltásnál gondolom kevéssé érződik ez a kompromisszum.