Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én többre tippeltem.
76ekm
Mennyi van a gépedben?
Nagyon meg kell nézni mit vesz az ember, mert ez nem Honda, és ha valaki nem figyel nagyon oda a karbantartásra meg a kötelezőkre, akkor könnyen le lehet írni egy ilyen strapabíró verdát is. Bár alapvetően ez bármelyik márkára igaz. Saját szememmel láttam olyan J-s zxr-eket, konkrétan kettőt, amit egy kedves ismerősömnek néztünk, hogy azon csodálkoztam, hogy ezért pénzt kérnek, holott 6 kiló volt az ára. Tata és Tatabánya.
Esztétikájukról ne is beszéljünk, mert okádék volt mindekettő, ekecs, u.gy. idomok, az még haggyán, de mindenhol más csavar, szóval rüszmeteg. Kipufogó ordít, tömés az óne benne. Telónál olajfolyás, műszerfal lefújva fekete neoluxszal, plexi mint a koripálya. Felülök a gépre, indítás. Hát 3000 alapjárat. tekerem lejjebb, semmi reakció. Pörgetem, egy év mire leeseik alapjáratra. Mondom fasza. Kuplungkart átszakította az a tüske, ami nyomja a dugattyút, szóval behúztam, de alig emelt ki a kuplung, úgyhogy még 3000 fordulaton főleg ajándék volt gangba helyezni, meg váltani. Kérdezem a teló mióta folyik? Aszongya ő így vette, kérdem mióta van nála, ilyet szól 3 éve. Lenyomtam az elejét, vissza már nem rugózott, biztos jót tett neki olaj nélkül. Mentem vele egy kört, a motorral nem lehetett fordulni, olyan volt mint egy oldalkocsis.
Úgy kezdődött az elején hogy az ár 6 kiló, nem alkuképes. Elmeséltem neki mi baja van, egyből ő alkudott 5 kilóra
Szóval óvatosan, ezek kőkemény gépek voltak valaha /ma is/ úgyhogy kőkeményen használták is. Nem akarok okoskodni, csak gondoltam hátha valaki tud belőle okulni...
Ez mind szép és jó, nyilván sokat bírnak, én is tapasztalom, mert hadd ne mondjam hány km van az enyémben és tavasszal a gyári teljesítményt rakta a fékpadra...de azért nem mai vas a J-s és nyilván jó bízni ilyen dolgokban hogy bowden, meg karbiszinkron, mert mindez filléresnek tűnik amellett, ha szívószelepsort kell cserélni. Senki nem szeret egy fél milliót érő motorra százezreket költeni. Most csak mondtam valamit. Bár én is úgy vagyok vele, hogy hozzámnőtt ez a gép és szívesen áldozok rá, és valószínű nekem is szelepcsere lesz, dehát ha azt vesszük ez kopó alkatrész egy ennyi km-es gépnél. Kicserélem amit kell és a világ végére elvisz. Lehet soha többé nem adom el
Fordulateseshez hozzaszolva, az is lehet, hogy valami szakerto szedte szet a karbit, es szorul valahol az egyik bowden. En mar jartam igy is. Persze ez lenne az egyszerubb problema
nem nekem lenne a motor, nekem már van hanem egy ismerősömnek.... hát elmegyünk megnézzük és meglátjuk mi sül ki belőle....
E típusoknál mire kell odafigyelni még vásárlásnál?Van-e esetleg vmi típushibájuk stb?
Szia JOE01, nekem is egy J tipusom volt, és csak az olajba, szurobe, gumikba stb. vertem a pénzt. Na meg a benzin, mert nagyon sokat evett a enyém. Én a helyedben megcsináltatnám a eladóval a szinkront, még ami kell hogy jól mennyenm. És ahogy a jimmy1 mondta: bírják az tuti, na még azok a semmiresem jó porszívó csovek egyszeruen lenyugozoek, legszivesebben felszerelnem a zx7r.re Koszi a választ jimmy1
hát egy megnézést megér, aztán majd meglátjuk.... kössz a segítségeket!
Csak azért mondtam,mert nálam ilyen gond volt.Segített,hogy helyretettem a szívócsonkokat ,meg szinkront csináltunk.Persze a szeleptől is lehet,ami nekem is hátra van még.De lehet beállítják,megyek 2 kört és újra a "régi" .Idős gépek, de bírják az tuti!Ha nagyon szar a hangja,úgy sem veszitek meg,ha meg jó akkor egyértelmű
Szerintem felejtsd el. Találkoztam én is J-s zxr-rel amit már eléggé megviselt az élet, és nem a gázbowden ragadt, meg nem is a szívócsonknál szívott falsot, hanem szelepes volt. Azt mondják a régebbi kawák jobban hajlamosak erre. Bár igazából a sok km velejárója is, hogy a szívószelepek eledződnek és nem zárnak le. Ezért szokott kétüteműesen visszaesni a fordulat...
és ha fals levegőt szív, az okozhat ilyen jelenséget hogy nem megy vissza a gáz?
Ha netán a szívócsonkok lennének oda, az mibe fáj vagy inkább akkor érdemesebb hanyagolni a dolgot?
Le kellene venni a tankot és körülnézni a karbinál.
Szia!
Lehet,hogy csak ennyi.De ezeknél az öreg gépeknél már a szívócsonkoknál anyagfáradás ,repedés,gyűrődés lehetséges.Emiatt fals levegőt szívhat..
Üdv!

Egyik haverom venni akar egy '91-es évjáratú zxr750-t, viszont azt mondja a tulaj hogy vmiért nem nagyon akarja a gázt visszaengedni, vagy nehezen.... szerintetek mi lehet a gondja?
A tulaj azt mondja hogy szerinte karbi tisztítás és szinkron kellene csak neki és Ok lenne?
Ha erre lenne szüksége akkor így jelentkezne a hiba?
Választ és segítséget előre is köszi!
Szia!
Nálam is volt vibráció a tanknál.Kicsit hozzáért a tank a vázhoz,amiatt volt.Gumigyűrű a felfogatások alá és kész.Mondjuk egy min rezgés maradt még.De nálam is ebben a tartományban volt.Teljesen elzsibbadt a csuklóm is.
Én is kalkulálgatok, hogy mit kéne cserélni...
igen, szerelo levedte a csizmát és egyenesítette a krómszárat majd viszcsavarta + új tomítes és a szivárgás megszunt. Ez a vibráció zavar, mert néha erosseb , néha gyengében erezheto. Na mindegy, még ez a hónap és úgyis elkezdodnek a javítasok ami sok pénz és sok duma a feleségemtol
Azt megintcsak nem vennék, mert dolog hogy pár lóval erősebb a 7r-nél, de ugyanolyan túra mint a régi 6rek.
Pont ez a baj, a tuning tobbe kerul mintha atnyergel az ember egy ujabbra. Es az utolso zx9-ek?
Szívem szerint a hetest tuningolnám, dehát raklap pénzt el lehetne költeni rá. Lehetne könnyíteni, ahogy Leslie is mondta könnyebb felnikkel, jobb fékkel, könnyű idomokkal. Ajánlottak nekem flat CR karbit is. de az is 100eft használtan. stb.
2003-as 636-nál én is egyrészt a méret miatt tartok, sztem úgy néznék ki rajta mint majom a köszörűkövön. Másrészt meg hiába 125 ló, meg 160 kiló, akkor is csak 600. Spanom 2002-es 636-ával mentem, az is 117 ló, meg 191 kiló menetkészen, majd fél mázsával könnyebb mint a hetes, mégis érzem hogy 600. Ráadásul le van áttételezve, elég jót ugrik, de amint 8000 alá esik a fordulat, már alig akar indulni. Azt veszem észre hogy 10 000 alatt nem használom. Sokszor a 7R-t még utcán is nyelezem, akkor mit kezdenék egy 600-assal.
Vibráció szerintem nem biztos hogy lánc, az inkább hang. Teleszkópfolyás megoldódott?
a 2003-4 es nagyon pici, na az palyara valo. a 2005-os viszont nagyobb lehet?
Sziasztok
Ha folyamatosan megyek a motorommal 4500 - 5000 fordulat kozot akkor vibraciókat érzek a tartájon, lábam kozot és a csuklómon, kicsit mindha változna a motor hangja is. Más fordulaton eszt nemérzem és ha 4500- 5000 csak áthaladok akkor sem érzem. Nektek ez nem ismeros?Lehet ez vezérlánc? Valaha volt egy zxr750 j 91,(fényképeim) de az annyval hangosabb volt, még más hogy nemnagyon tudom osszehasonlítani