Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki lehet véglegesen is de azt nem szeretném.
Ja 6 hónap 2300Ft -os dijat kell fizetni de szerintem megéri.
Mert a mai napig kellett csak biztosítást és a teljesítményadómat is kifizetni.Nem vagyok egy nagy téli motoros,tavaly meghagytam rajta mindent "majd én télen is motorozok" szöveggel aztán egy métert nem mentem vele.Akkor meg minek fizessek
Csak félévre lehet kivonni?Mert akkor inkább fizetek
Na ma ideiglenesen kivonattam a forgalomból a vasat
Legközelebb legálisan 2010.04.23.-án fogok motorozni
Amúgy meg nekem is utánn gyártott tükröm van és elég jó,de szerintem én olcsóbban vettem mint ahogy a bikerworld nél van.
Én a:

http://www.batszimotor.hu/

nál vettem!
Van ennek a Mol lancspray-nek valami egyeb fantazia neve, ami a dobozan van?
az ilyen teflonos meg habos fos szarokat felejtsétek már el!
Nem lehet rendesen kitisztitani a koszt belöle és szakaszosan nyúlik töle a lánc!

Vagy rohadt sűrű ipari hajtómű olaj 200-300km után.
Vagy ilyen olajos láncspré csak végülis az is tök az csak épp hajtógáz nyomja ki,tehát felesleges.

1.lánc letisztit nem szöszölős ronggyal illetve jó idő esetén enyhén vegyszeres vizzel(kis mosogatószer)vagy féktisztitóval,fontos lehetőleg ne brigeciol és társai mert az X gyürüt megeszi.
Tisztitás után levegővel átfúj(ilyenkor jóljön a kompresszor).
Aztán átken olajjal(miután befujtam kézzel átmozgatom,hogy tuti minden porcikáján legyen olaj,miközben forgatom a kereket a láncot simogatom és jól szétkenem az olajat minden részére.
Felesleget felniről,lengővilláról,stb letörlöm ronngyal.

A lánckerekem fogain már látszik,hogy a moci láncában 30e km van,lánc picit nyúlva de egyenletesen.Remélem lemegyek vele még egy 10-15e -t.Utána is did zvm2 kerül rá.
Szerintem nem rossz, nem mozog, nem rezonál be,nekem is ez van fent.
Nem tudom milyen lesz ha megjön majd megírom hogy megérte -e.
Okés Megyzőztetek csak még ne Tudom hogy hol lehet venni mert Voltam a Mol kuton és nicsen, aztán a motorosboltban csak Castrol Van.
Én is lepucoltam ma, azt heló, bár már lassan 3 hete nem mentem vele. Ha hétvégén jó idő lesz egy utolsó kör még belefér.
Lentebb belinkelt tükör mennyire jó?
Mert lehet akkor ilyet vennék rá....

Lábtartó konzolt olcsón hol lehetne kapni?
Mert fasz kivan mindig letörik legkösebb eldőléskor is:(
Akár utángyártott is csak olcsó legyen...

Ennyi házipálinka meg sőr árából már AWI hegesztő gépet vehetnék amit viszek a hegesztőknek,ráadásul csak 30km re tudok awi t ugye faluk......
még annyi,hogy az,hogy a hideginditó rendszered nem tökéletes arról úgy is meggyőződhetsz,hogy megkérsz valakit aki inditja a gépet te meg bepermetezel benzint a légbeömlőkhöz.
Nekem így pöcre indul egyszere szépenjárva 4henger -20ban is.
Amugymeg már +5fokban 2hengerrel indul a dög:(

Sajna nekem is karbisort rendbekell vágni.
Szinkron meg szelepelés nem volt több mint25ekm óta :(
Meglátszik rajta
Meg több mintz 70e benne a gépbe.... :(
Hidegintió rendszer = szívatónak gúnyolják de szívatás felénk csaj megszoptatását jelenti XDDD

Viccen kivűl a szivató ahonnan "kapja a benzint" az nem az alsó úszóház hanem van egy kis úszóháza és ide a benzin egy szűkítő furaton át jut el.
Sajnos a legtöbb japán mocik karbija(pl. a 7R is) alaposan csak ultrahangos mosóban tisztitható ki:(((( )
Ha pl. szedtél már szét simson vagy mz karbit ami ismertebb ott az uszóház 2félre van osztva és egy pici fura közt na ez a fura ha eldugul nemtud a kis uszóházba adott idő alatt átfolyni a benya....
Japán gépek karbijánál sajna nem hozzáférhető ez,ha leszeded az úszóházat látod van egy külön kis álltalában réz akna és a szemetek a karbi felső felébe sajtolták nem az alsó nagyúszóházt osztották ketté...

Érdemes a karbit szétkapni(egész sort),tehát mind a 4 karbit atomjaira(O gyürük,tengelyek,stb) és mindent ultrahangos mosóba bebaszni....
Aztán összerakni.
Amugyis a kehini karbiknak kiszokott kopni a pillangószelep tengelye erre van 2 megoldás.
1.bevonatozás
2. perselyezés O gyürüvel
Én tudok olyat aki megbizhatóan tudja bevonattolni,mellesleg van neki ultrahangos mosója is.

Bár kis ultrahangos mosót amibe egy db karbi belefér kapsz piacokon 15-20e ért elég nagy teljesitményűt,kisebb powerral lévőt már 10e ért is.
De van sok cég akiknek elég nagy ipari méretű van és ott akár szétszedés nélkül beledobható az egész karbisor,de azt nem javaslom több okbol se:
1.megáll a kosz a karbikat összekötő benzinvezetékben
2.nem fogod látni mi mennyire van megkopva(tömitések,tengelyek)
Használtam én is Castrolt,de szórta .Aztán véletlenül vettem egy MOL-t.Na,nekem más nem is lesz ezután! Nagyon jó.Nem árt neki az eső,a por,semmi sem!Nagyon tartós,nagyon jól és gyorsan szárad,nem olajos azóta a felnim sem!Csak ajánlani tudom.
Ma eltettem a ninját télre. 12 nap után elsőre indult és olyan jó volt hallani Mi lesz velem télen?
Mol van egy fórumos arcnál, a valvoline-t meg ismerősön keresztül
Kipróbálom Őket
Elég jó árban veszed.
Honnan szoktad Ismerősön keresztül?
Valvoline-t használok, fehér szintetikus, nem szórja, 2400 boltban, 1700-ért szoktam kapni. Másik ami jó, a Mol, amit 1800-ért be lehet szerezni.
Ti milyen Lánc sprayt használtok ?
CASTROL használtam de nekem nem az igazi, folyton összekeni a felnit,meg mindent. és rádásúl elég drága volt.
Az s100 is próbáltam Szarab mit a castrol.
és náluk csak ezt a két fajta van
Szóval kéne valami normális Lánc sprayt elfogadható áron.
Szerintem is jó lesz .
Még egyszer köszi.
Tom!
Leviszed az aknaba, es elso rugasra indul
Hi,

a karbikról küldök képet, most már csak keresgélned kell!
A kép alapján stimmel a táv, de középpontoktól számolva csak 30mm
Na most meg csatolta
Köszi szépen.
A képet nem tudom hogy mért nem csatolta.
Kösz F2Tom a hozzászólást! Tavasszal valószínű ezekkel a műveletekkel indítok, remélem addigra lesz rá tőke.

Kawabiker, meg tudnád mutatni a szerelési útmutatóban (Service manual), hogy hol találom azt a bizonyos hidegindító rendszer aknát? Elég lenne ha bekarikáznád, és csatolnád a képet.

Előre is kösz!
Képet nem csatoltál, de a 7R-en csavarközéptől csavarközépig 30mm. Itt tudsz rendelni: BikerWorld