Felkerültem az új nyergek, felkerült a Brembo radiál pumpa. Kell még szereznem légtelenítőszelepes áteresztőcsavart, meg nyomáskapcsolós áteresztőcsavart, meg kart a pumpára. Majd dokumentálom, ahogy készül, ha érdekel valakit.
A tárcsát azért adtam el, mert 4.5mm-en állt és féltem, hogy a ringen egy rövidebb féktávon behullámosodik, aztán megyek a sóderba. Amúgy nem ütött, szóval utcán bőven elböcöllézik még jópár km-t. Utcán alig kell fékezni ... A nyergek azért mentek el, mert találtam egy keveset futott jóval könnyebb motorról való ugyanilyen nyergeket. Az enyémen a jobbos nyereg egyik menete szakadt volt, ami miatt egyszer majdnem csúnyán jártam. Természetesen a vevő ezzel tisztában van, igazából átmenőcsavarral fel lehet rakni. Nagyjából jó áron jutottam hozzá a nyergekhez, ezért vettem meg. Aki tőlem megvette, ha jól vettem ki a szavaiból, valami épített motorra szereli.
Már meg is van, milyen tárcsa lesz. Angoloktól rendeljük, egy pár tárcsa+ két pár HH szinter betét nagyjából 58eft. A rotor anyaga SUS420 rozsdamentes acél, amilyen a Galfer tárcsáké, a bele T6 ötvözet cnc mart, nem pedig préselt. Angol gyártmány. Nagyjából így néz ki.
Ha szabad érdeklődni F2Tom a nyergeket miért adtad el? A tárcsákat értem, de a nyergek is odavoltak? És mennyiért vitték el? Ha sikerül szerezned új tárcsákat, majd oszd meg velünk, nagyon érdekel, milyet sikerül szerválnod. Sok sikert a keresgéléshez!
Én meg eladtam a féktárcsáimat, meg a féknyergeimet. Lehet molyolni az íbéjt az új tárcsák után . Projektoros lámpa még megvan. Arra is kéne lőnöm valami szarrátörött épbúrás lámpát. 40 papirért mennek itthon ezek a szennyek.
ok ok, most már értem.
akkor próbáld ki egy H7-el, vagy légy türelemmel, amíg nem szedem szét az enyémet
ha a H7 nem jó, akkor lehet H1-es, de nem H1N1
Hát nem így az biztos.Azért mondtam hogy ez projektoros volt csak össze volt törve és csak amcsi lámpát tudtam szerezni.
De a tompított a bal oldali-ugye az lenne a projektor-,a jobb oldali csak távolságinál és van helyzetjelzőm is.Mert ugye a kábelezése az a projektoroshoz való és azért érdekel hogy milyen izzó van ezekbe mert ebbe a foglaltaba egy kicsit lötyög a H4-es.
igen, mert a rajz európai kivitelé.
neked hogy világít? folyamatosan mind a kettő majd reflektoron is mind a kettő egyszerre?
nekem indításkor kapcsol be, kapcsolója nincs is külön és együtt világít a jobbos meg a balos, refinél is mind a kettő, ja és nincs helyzetjelző, mert annak a helyén ugyebár egy légbeömlő tátong
Ja azt vágom csak ugye nekem ilyenem nincs vagy ez csak a projektoros lámpánál van ilyen?Mert az enyémen is eredetileg ilyen lámpa lenne de csak amerikait tudtam annó szerezni.
De mintha ezen a képen amit belinkeltél 3 lába lenne,vagy nem
az izzód sarujai ha nem, akkor vmi ami nem kell oda
sasold meg a képet
az én lámpámat még nem szedtem szét, de nem felejtettelek el, csak mostanában a MITO-val foglalkoztam, a 7-esnek majd mostanában esek neki és megnézem az amcsi izzó pontos típusát
Csa!
Itt toljuk nallunk,tamaskaekkal.meg logatunk.boldog Uj evet nektek!
Egy mobilrol nyomom a netezest nagyon kemeny!
Apple iphon cucc nagyon jó cucc!
Na csomo!
Nyakunkon az új év, elmúlt a karácsony, a motoros csizmádat hagyd most békén barátom! Míg újévi malaccal tömöd ki a hasad, a jó meleg garázsban nem fagy meg a vasad. Várd ki a jó időt, én csak azt ajánlom, motorozhatsz nyáron, végig az országon. Tavasszal felkötjük a motoros kendőt, így kívánok Nektek Boldog Új Esztendőt!
vagy te a nagy test nagy élvezet elvét vallod?