2002-től már a 4 dugós Nissin van rajta, ha ez annyira számít Nincs azzal a fékkel semmi baj. Olyan, mint egy Kawa, igényli a törődést, ennyi Na meg a kilencesen 25 kilával kevesebbet kell megfékeznie.
Túrás? Mo-ra ez való
Az mindegy, mert 1.5-1.6 alatt még mindig nem látok olyan tizest, sőt mostanában mintha mennének föl az árak. 2003-as 636ok is ilyen 1.2 alatt nem nagyon...
9es nagyon túrás, már az üléshelyzet, meg ugyanaz a fos fék van rajta mint az enyémen De a 7r előtt olyanra pályáztam, csak a tied előtti szériára 98-99.
Hát a futóműve baszott kemény nagyon szar úton alig lehet haladni vele annyira pattog,hosszú távon utazni vele nekem legalábbis kényelmetlen,a fékek jók nagyon,nem éppen utcára való ez a gép dehát pályázásra nincs pénz nagyon meg messze is vannak a pályák.Felénk van mindenféle út szar is nagyon szar is jó is.
Hát amilyenre állítod, de alapvetően kemény. Pont azt a széria 636ot nézegettem ami neked van. Szerintem az a gép főleg pályára lett kitalálva. Neked mi a véleményed róla? Nem túl önnyű utcán? Fékek, futómű milyen?
eloszor megkerdeztem a gyori kawaboltot mi a helyzet ezugyben, es szomoruan hallgattam hogy 71000 forint darabja az eredeti tarcsanak. gondoltam lehetetlen hogy ebbe belemenjek.. utangyartott 54000/darab, ezzel sem voltam kisegitve, igy maradtak a bontok. vegul is 30000-ert kaptam Bajan eredeti, 4,7-4,8-as vastagsagu tarcsakat. egyben ertendo, nem darabban! kiprobaltam oket, es normal fekezesnel nincs gond, viszont kemenyebb fektavon rezonal most is. remelem az uj betetek miatt van... ha van tippetek, azt orommel vennem! a 7vegen nem leszek gepkozelben, majd csak vasarnap keso este...
Lehet hogy eszt nem kellene írnom 35 évesen , de mikor valami gyanus van a motorommal , vagy valami hiba ugrott be akkor én nagyon ideges vagyok és nemtudok másra gondolni csak arra mikor lesz megcsinálva, mikor lesz kész, kerul amibe kerul. Ez van, szeretem a 7.em.
Az enyémben jelenleg 25 ezer Mp van. Eddigi legjobb fogyasztásom 4,9 liter, és akkor 100 KMH val nyomtam le 200 km-t. Normálban 100 MPH val közlekedek és akkor két személlyel 6,8-7 liter között kér enni a drága. Lehet ez sok, de ha megnézem, hogy pályán 10 liter-t is elszopogat, akkor szerintem elfogadható. A rezgés nálam is meg van olyan 5500 és 6000-s ford. között és mostanában elkezdett egy kicsit kerregni a vas, de a tavaszi nagyszerviznél megnézzük azt is.
A gyári fékbetéteket most fogom majd cserélni, és ez lesz majd rajta a 3. láncszett is, ami tavasszal felkerül, amúgy hibátlan és szerintem megy ahogy kell.
Tavasszal 6.-ban gyorsultunk 4000-ről egy SRAD-dal, ami az elején egy kicsit elment, de ahogy elértük a megfelelő fordulatot, már csak a MUZZY-m végét nézhette
Balos labtartokonzolomon hianyzik egy darab, valami kutya kiharaphatta. Nincs valakinek egy komplett labtartokonzol, vagy egy torott, aminek a kepen lahato resze megvan?
Az enyémben meg lassan fordul 55000-re ...mérföld . és szerintem nem egy gány gépezet. De a legjobb a múltkori túrámon ,amiben minden volt(város,autópálya,főút,3kör Hring,kihúzatások) 850 km-en 4.6L ! volt az átlagom és az új 600asok keményen megküzdenek ellene,nyomatékban meg...mindenki tudja
Túrás? Mo-ra ez való
Holnap utana nezek.
Van egy gyari leomlo sorom 94-95 ZXR750 -hez, hibatlan allapotban ha valakinek esetleg kell
A gyári fékbetéteket most fogom majd cserélni, és ez lesz majd rajta a 3. láncszett is, ami tavasszal felkerül, amúgy hibátlan és szerintem megy ahogy kell.
Tavasszal 6.-ban gyorsultunk 4000-ről egy SRAD-dal, ami az elején egy kicsit elment, de ahogy elértük a megfelelő fordulatot, már csak a MUZZY-m végét nézhette
Volt már valami a 7-es talirol vagy nem?
Csak kérdezem mert októberben viszem haza a lovat
Nem tudtok aludni