Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem volna rossz, csak nincs rá keret. Pedig pont múlt csütörtökön faragtam le az időmet 47.6-ra.
Hahó!Vasárnap kakucson banzáj............MZ,robogó,utcai...külön versenyekre osztva,minden kategóriában az első 3.helyezett visszakapja a pályadijjat vagy a következő díjmentes lesz! Remélem érthető voltam...!?
Kérdés hogy a gixer1000 hatdugattyús fékje mennyivel jobb mint ami ezen van. Nem az a bajom hogy nem fog, hanem egy év alatt elkúródik benne a tömítés, aztán rugózik.
200371515226
Erre a számra keress rá az Ebayen! Ezen látszik hogy a lyuktáv kisebb mint 90mm! 15 perc és lejár!
Ha jól tudom azon nem 90 mm a lyuktáv!
Ja azt vágom, köszi. Igazából olyan kéne mint ami a 2003-as 9eseken van 4 dugós nissin.
GSX-R 1000 90 mm és 6 dugós! esetleg a 750 -es 4 dugós! szintén 90 mm
VTR féknyereg lyuktáv 62 mm!
Hi! Megtennéd, hogy megméred a Firestorm első fékjének luktávját?
Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki Duki
Olyan kéne nekem
90 mm
6-os és nem tudom
Jajj, maraggyá mán a hülleségeiddel
Pityu:
A rugózás egy bizonyos tömegű pilótánál működik az optimális mozgási tartományában. Akkor lehetne pattogás, ha nagyon könnyű volnál a rugó erejéhez. A másik eset lehet, mikor túl van csillapítva, a csillapítás pedig tulképp a fék a rugózásban, ha sok, akkor a jellemző, elöl cca 120 mm rugózási tartományt leszűkíti, a rugó csak részben nyeli el az ütést, másik részben továbbadja.
Pl. berugózási csillapítás gyenge, kirugózási erős: sorozatos huplik + féktáv: a rugó nem tud kirugózni és a végén elfogy a rugóút.
A fentiek, no meg a leírások tükrében is a csillapításból épp annyi kell, amitől a csillapításmentes állapot instabilitása elmúlik (tehát minél kevesebb, annál jobb). Rugóerőből meg annyi, hogy utcára teljes cuccal felülve a rugóút 1/4-1/3-nyit üljön össze.

F2Tom:
A 7R-nél magasságállítás van, igen, de a 6-osnál már gondolom nem.

Kawabiker:
Az út lehet szar, de attól nem lesz kemény a rugózás, csillapítás. Az pedig a vezető érdeke, hogy a motorja stabilan fogja az utat és szar út esetén csak annyi csillapítás legyen, ami megakadályozza a felütést, nem pedig annyi, amitől a kemény, tehát nagy ütés elnyelésére képes rugót csak részben lehet kihasználni.
Azon még nem gondolkoztatok el,hogy másik oldalról kell a dolgot nézni?Nem a futómű kemény hanem az utak szarok?
Könyörgöm egy sbk gép utcai alapjáról van szó!

A fos féket meg nem értem...Mentetek ti már korabeli más mocikkal?
(Tény kurva törődés igényes a 6dugós baromság,ha már pici fék kopadék van a betéten vagy nem egyformán lazák a dugattyúk egyből féloldalasra fogva ferdén kopik a betét és nagy lesz a holtjáték így bentebb fog majd a fék)
zxr750, zxr750r, zx7r, zx7rr a megoldás amig nincs pénz egy SBK dukira(916,996,998,stb akár egy vadi új 1098R )
A puding próbája az evés!
Tekergetni kell egy kicsit, aztán a próbakör vagy pályázás alatt kiderül mi lett belőle!
Egy a lényeg: az alapállapotot rögzíteni kell, hogy vissza tudd tekerni!
Az egy dolog, hogy preload van ráírva, mert mindenre az van ráírva, de honnan tudod hogy az tényleg előfeszítés? Mert hogy az látványosan nem fog látszódni ha magasságot állítassz vagy előfeszítést, az enyémre is preload van írva és világosan leírják, hogy a 7R-ben magasságot állít a csavar, a 7RR-en meg előfeszítést. Az egyik alkatrész at totál más.
Még nem próbáltam állítgatni és nem is akarom csak úgy eltegergetni de tesztben írták már hogy ha ki is volt tekerve akkor is nagyon kemény volt utcára,annó a superbikében mocsok zolinak is ilyen volt tesztelni és ő írta hogy felpuhítva is kemény.
Bár nem értek a Kawákhoz de szerintem a preload az az előfeszítés. A CBR-nél is az állítható. Igazából magasság állításról nem hallottam még.
Úgy rémlik a 03-as 636-nak teljesen állítható a futóműve.
Feltéve ha azon előfeszítésállító az a csavar és nem magasság...
Ahogy a galériájában látom az első villa totál ki van tekerve rugóügyileg. Azon már nem puhít.
Szerinted a preload tekerentyű az előfeszítés, vagy magasságállítás? Egyesek állítják hogy az rugóelőfeszítés, holott tudtommal csak a 7RR villája állítható, ezen csak magasságállítás van.