nézegesd végig a kakucs0927-es mappámat
a lábtartó sajnálatos módon megrövidült és nekem akkor ott egyszeméllyel ért le a gép jobb oldali idoma.
no meg RÉM-ünk CBRjének a teljes jobb oldala
a legjobb megoldást tudod alkalmazni a fűtött garázzsal.
a tank tele az rendben van, innen kezdve több verzió is lehetséges:
1. nem indítod be, de akkor a kiput érdemes betömni, mert azért biztos van, vmi páratartalom a garázsban is. az akksit mindenképpen vedd ki és érdemes csepptöltővel a tél folyamán párszor rátölteni, lassú üzemben
2. ha használni, vagy csak járatni akarod, mert úgy se bírod ki a hangja nélkül :-), akkor is tank tele, oaljszint+hűtőfolyadék állapot ellenőrzés, akksi akkor tesz be amikor beindítod.
ha jár a vas, akkor teljes átmelegedésig, azaz addig, amíg a hűtőventilátorod be nem indul és nem keringteti át a vizet a gép, no meg az olaj is teljesen felmelegszik ilyenkor.
ha ki is mész az utcára, akkor azt csak tök száraz időben és lehetőleg ne szarrásózott úton tedd és a hűtőt takard le vmivel, mert elindulás után azonnal lehül a gép és kopik ezerrel.
ha mész vele ne feledd, hogy a tapadásod = a 0-val!
ha mentél vele szárazra töröld át és a kiput ismét csak tömd be.
Hello 7-r-es sporttársak! A téliesítéssel kapcsolatba van valami jó tanácsotok?
Lemosva üzemanyaggal feltöltve emelőre fel az OK.
Fűtött helyen tárolom,érdemes télen járatni?ha igen,milyen sűrűn és mennyi ideig?
Előre is kössz!
Hello széles utat!
Én most vásárolok két féknyerget egy kisebb kawáról, talán azon még jók a tömítések, a másik ok, hogy az egyik nyergemben nincs menet, emiatt egyszer már majdnem odavesztem . Télen megkapja a nagy brembo főfékhengert, azt viszhall. Ha azzal nem lesz jó, akkor semmivel.
Baszná teherbe aki a távtartóra öntötte a duralu öntvényt(km/h mechanikus jeladó háza)....
Úgy összevolt szorulva a tengely+anya pedig kb. 2-3eklm és gumicsere(2hónap)...
Nem emlékeztem melyik oldalt jön ki a tengely,meglazítottuk az anya oldalát(baloldal) és amint az anya lazult szétrepedt a ház:( Mivel a távtartó meg nem körkörös,hanem nutolt.
Most csak a távtartó van bent...
KERESEK!
-km/h jeladót(csigaház)
-nútólt csőtengely ami a felniben van(elég ratyi,cserélem akkor már ezt is,párszor megvolt nyomva)
-kuplung kart(meggörbült,mivel állóhelyben eldőlt ma,gondolom a kitámasztót nem toltam ki végig)
15. menne műszakira így sürgős lenne(már ha marad lovém műszakira...)
Az már csak hab a tortán,hogy járdapadkán megint felakadtam,felveszem ami kitört az idomból,lenézek és látom már csomó hiányzik belőle:((((
Szinte havonta akad fel az alja valahol(kapu beálló,boltok előtt,parkok,stb)
Azért van öröm is,felkerült egy pár körös közepén még majdnem szőrös racetec:)
Első fék téma:
Gumi visszarakás után szorult a fék,pont ott ahol a 4ből egyik betétem kétszeresen kopott...
Na nekem se kellett több,féknyereg le és 3ből 2porvédő kifordulva,kitéptem azt pöpec.
Közeleg a napja,hogy kinyomatom mind a 12dugattyút és kitakarítom aztán porvédők nélkül rakom vissza mint a külföldi oldalon írták.(Valamiért átengedik a porvédők a fék kopadékot.Nincs mese 500km után fékbetét ki azt átpucolás lesz.
Hali
Hát én spec nagyon beszoptam az alkatrészekkel mert mindent a nagy külhonból hozattam
2 éve magyarba semmi nem volt hozzá
Mondjuk az enyém így nézett ki
tegnap delutan vetodtem arra. Gondoltam elnezek a Kakucsra, de ott valami gokart verseny volt, visszafele a Talma palyanal is megalltam, de az nagyon kicsi, Gabor beszelgetett ott az apjaval, meg valakivel. Igy aztan tovabb mentem a Eurora, nehez volt eldonteni a tavalyi dolog miatt, de nem bantam meg. Tenyleg jobb lett. Egesz jot mentem magamhoz kepest. Van meg mit fejlodnom, ezt magamtol is latom.
legközelebb tavasszal toljuk ismét.
gyere és éld át te is!
na menjünk haza, elég volt mára a melóból