Az enyémben 53000 mérföld ! van! A hangja még mindig fasza és megy gondolkodás nélkül.Viszont az enyém 3000-től is húz,pedig sportrendszer van rajta.6.-ban 60-nál is előzöm az autókat.Fura,de tényleg elmegy akár 2000 fordulattal is 6.-ban simán.7000-től elszabadul a pokol Szóval,ha egy motor megkap mindent élete során,akkor annak 80-100ezer km után is menni kell! Főleg,ha kawasaki úr gyártotta meg
Na csak hogy megnyugodj! Nekem egy '93-as '7-em volt. Vételkor kb 38.000. volt benne,bele hajtottam közel 20.000. km-t,de mint az állat,nyitott akra rendszerrel,tényleg nagyon sokat kapott,de mikor eladtam ugyanolyan volt mint mikor megvettem. Hidegen kopogott,háromhengerezett,kb 6000-ig nem ment,de utánna mint a disznó...szal no para,motorozz!
Szia, nagyon koszonom hogy válaszoltál kezdo kérdeseimre, szerintem pont úgy viselkedik a motorom ahogy most te megírtad. a enyhe vibrációk menet kozbe álnak elo.3-4e.fordulatnál. Alapgázon, vagy áló motor gázolásanál melegítés után semmi furcsa hang nincs.Nagy sebességnél ( nálam ez max200) se hallok vagy tapasztalok semmi furcsát.Csak ez a hidegen pici kopogás idegesítet, de volt egy zr7 ami csendesnek számit ,és hát hidegen ez is kopgott, ez a kawa? Egy kicsit betege vagyok a dolognak, álandóan aszt halgatom minden rendben e van. . sikerult nagyon olcsón vennem 1700euro, és most várom mi jonn.
Szlovákia?Az hol van?Én térképemen csak felvidék van....
Hidegen kopogás?Lehet nagyobb hézagra hézagolták(ugye van egy intervalum ami jó érték és mikor megmérték a hézagot meg a lapkákat és kiszámolták milyen lapka kell ha a felső hézagértékre jött ki,mivel a lapkák mérete adott de aki hézagolta picit elmérte magát akkor icipicit kieshet az értékekből)Persze hallani kellene mert hidegen azért nem a legcsendesebb blokk ugyanis elég nagy a hideg hézagértéke!Lehet csak hondához van szokva a füled.
Az extrém nagy hézagnál lehet szétferődés a tökén,bár az extrém nagy hézag himbás motoroknál gáz ott hamar elkopik a himba.Viszont irtad kis járatás után megszünik tehát lehet tök normális hézagértéked van!
Mivel gondolom nincs szerszámod megmérni a hézagot hidegen ezért fülre hallgasd össze egy másik 7R rel,ennél többet neten át nem tudok tanácsolni a témában.
Vibráció az terhelés alatt vagy üresben?Ha terhelés alatt akkor lehet ott nem tökéletes a szinkron és ez egy igen ultrarövid löketű motor!Nem kis menetkész tömeggel kevés nyomatékkal azon a fordulaton.Egy nagyon picit nincs szinkronban azon a fordulaton és bevibrálhat töle.Bár bevallom mint az elitélt picit 3-4e közt enyém is vibrál terhelésen de 4e alatt annyi ereje nincs,hogy tartani tudjam rendesen a tempót bármelyik fokozatban kettestől felfelé.
3-4-5-6ban én minimum 4e tartom.Előzéshez meg vissza is kell kapcsolni,hogy pörögjön 6e minimum.
Szinkront se mindegy hogy csinálták ilyen öreg gépnél mert csak a pillangószelepek betekerése nem mindig jó megoldás.
Rendes menet a következő:
-tanktól hengerfejig üzemanyag rendszer át tisztitás(Karbisor atomjaira szedve ultrahangos mosóban)
-tank ha rozsdás orvosolás
-új üzemanyag szürők
-karbisorba igény esetén új tömtések és ha szükséges új tűszelep,illetve a cvkd karbiknak kitud kopni a pillangószelep tengelye erre ismerősöm tud megoldást ugyanis bevonatolását megtudja oldani!Akinek régi karbisora falsot szív keresen meg és útba igazítom!
-karbisor összeszerel tökéletesre
-szelephézag belő
-le ellenőriz,hogy a szelepk zárt állapotban zárnak e(fhp -n túlnyomással)
-utána jön a szinkron és alapjárat közeli tartományhoz a keverék csavarok is fontos tekerentyűk!
De mondom nekem is 3-4e közt terhelésen 5-6.ban már vibrál és 6.ban szarok rám olyan erőtlen 3-4e közt,bár nekem nem gyári dob van fent hanem egy karbon sport dob.Viszont alul picit dúsabbra van karburálva,majd szegényebbre kell vennem,csak most nincs időm hozzányulni.
Kérdezd meg a többi 7R tulajt itt a forumon lehet a többi 7R is erőtlen 3-4e közt sportdobbal...
2 teherautoval megyunk Lienz-ig 2x3 motor megy be
Egyikbe bemegy 4, de csak 3 szemelyes
Akik eddig 100% Janav zx7, Batyo GSX 1200
Batyo ket haverja ma kiderul Afrika Twin, F800GS
Uzemanyaghoz kell 15.000/fo
Szallas 20eur korul 1 ej, de ha nomadok vagytok tolem aludhattok a buszban is en mar kinottem ebbol.
Latvanyutak 7-10eur/motor koltsegban vannak
elso nap 4db van benne
masodik nap 3, de aszem ebbol 2 fizetos
+ uzemanyag + kaja
egy rendes kaja /fo 10-15eur szallasban reggeli benne van
Sziasztok, eloszor szeretnék elnézést kérni a helyes íras miatt ( Párkány, Szlovákia ) Egy kérdésem volna, nemrég lettem egy zx7r 1999 boldog tulajdonosa a motor nemrég szerviszelve volt ( szelepbeálitás, karburátor synchron stb.) 1. Hidegen indításkor a szelepek kopogóssak ami 5 perc melegítés után megszun. 2 A motor simán megy de kb 3500 - 4000 fordulatnál észrevehetok gyenge vibrációk amelyek 4000 felett eltunnek. 3. Mennyit km. bír ki ez a motor ha odafigyelek? Koszonom a válaszokat, és még egyszer elnézést kérek a helyesírás miatt, remélem senkit nemsértek meg vele.
Tom!
Korvonalazodott a hetvege amirol beszeltem, aug 29-30
29-en korahajnali indulassal.
Utvonal meg szabadon alakithato. Indulasnak Villach pl. kinezem ma az alpineroads-rol az utvonalakat
7R -nél első telon az alsó tekerenytyű kopp bentről kifelé hány klikk?
Illetve a felső kopp bentről kifelé hány klikk?
Tudom nem egyformák a tömegeink de érdekel más hova tekeri.
Részemről a szerencse
Megejthetünk még ilyet,lehetnénk többen is.Benne lennék egy Velencei-tóban is ?Ne csak mindig a Balaton (legalább is nekem ) De gondolkozom még Kawa-estin is
Nem tudom ez nekem picit sok most.
Meg hallotam sok rosszat arról az aszfaltról,sokan megtörték ott a gépet.
Kakucs nekem nagyon tetszik és az csak 4e...
Meg 21. Hring ingyenes lesz.
Nézőnek lehet lemegyek szurkolni neked,de ez attól függ a többiek merre akarnak turázni, mocizni.Mondtam haveri körbe menjünk le legalább nézőként.
ha csak szombatra jossz (amikor a verseny van) akkor 15000 Ft az egesz nap (2db szbadedzes, altalaban 1.5 ora + 1 idomero 30perc + 1 verseny kb 30perc + 1 maxmax verseny (egyutt 600-, 600+, supermoto, plusz 2 ora szabad motorozas 4-6ig), = 4ora +2db verseny
Ha penteken is lejossz, es kifizeted elore a versenyt, akkor a penteki motoros akcios nap 3ora delelott, 5 ora delutan motorozas(ami teljes aron 11000 lenne) felaron van, igy a ket nap 22500Ft,
plusz ha felragasztod az Euroring matricajat, akkor -10% az arakbol...
igy vegulis ket fullos nap ~20000Ft, ami szerintem iszonyatosan megeri... ha jossz a versenyre is, akkor mar penteken kapsz boxot, ott is lehet hagyni a motort masnapra, plusz a verseny napjan transponder ingyen, ami online jelzi az idoket, nem az etapok vegen teszik ki kinyomtatva (tiszta MotoGp feeling, ahogy mindenki javul az idomeroen, es megy vissza hogy visszaszerezze a helyet... :)
csaladias hangulat, nem "hogyan szedjunk le minel tobb penzt a motorosoktol" a la ....Ring (szabadon behelyettesitheto)
Nem olyan szeles mint a Hungaroring, emiatt kisse nehezebb elozni, rovidebb a palya, (de ne egy parkolora gondoljatok)
de van rajta majdnem annyi kanyar mint nagyobb palyakon, 200+ kanyarok nincsenek.
En nagyon szeretek odajarni, de ugye tudjuk izlesek es pofonok... (ez most nem mentegetozes )
A verseny 12 kor (epp eleg koncentraciot kivesz az emberbol)
Kategoriak:
- 600ccm-
- 600ccm+ (636 is itt megy)
- madmax (open, barki mehet, bar a supermoto csak itt indulhat, az eltero motorozasi stilus miatt nem mehetnek a 600- / 600+ -ban, hogy ott a sportmotorok tudjanak kuzdeni egymassal
Licence nem kell, mivel hivatalosan nem verseny, hanem "nagy motoros edzes" (ugyanazok a szabalyok, zaszlojelek, mento, "dogszallito" trailer, lampas rajt, transzponder, stb...
Mi pénz?(nevezés,kell e valami license,stb)
Leírás valahol?(hány kör meg milyen kategóriák,stb)
Mivel ez az időpont épp jó lenne,nem úgy mint a hétvégi kawa nap:(
Hat ez kar.... emlekszem, az elso felni lila volt mikor vettem, meg elegge lapattogzott rola a festek (azert is fenyeztettem ujra amikor az elso idomokat rendberakattam), gyanitottam, hogy valami oka lehetett, de ezen kivul mas jel nem utalt arra hogy nagyon kapott volna az elettol. szerintem elegge egyben volt akkor is...
palyan tenyleg olyan doles-szogeket lehet megtapasztalni, amirol az ember addig nem is almodott... :)
Nem akartok jonni ( 14.- )15.-en Euroring kupara, jo kis haziversenyt lehetne rendezni a hetesek kozott ... - ha minden jol megy en is ottleszek a zoldseggel...
Ráűsz, mész
es meg mindig jobban megy mint az enyem, amiben meg 11000
Hidegen kopogás?Lehet nagyobb hézagra hézagolták(ugye van egy intervalum ami jó érték és mikor megmérték a hézagot meg a lapkákat és kiszámolták milyen lapka kell ha a felső hézagértékre jött ki,mivel a lapkák mérete adott de aki hézagolta picit elmérte magát akkor icipicit kieshet az értékekből)Persze hallani kellene mert hidegen azért nem a legcsendesebb blokk ugyanis elég nagy a hideg hézagértéke!Lehet csak hondához van szokva a füled.
Az extrém nagy hézagnál lehet szétferődés a tökén,bár az extrém nagy hézag himbás motoroknál gáz ott hamar elkopik a himba.Viszont irtad kis járatás után megszünik tehát lehet tök normális hézagértéked van!
Mivel gondolom nincs szerszámod megmérni a hézagot hidegen ezért fülre hallgasd össze egy másik 7R rel,ennél többet neten át nem tudok tanácsolni a témában.
Vibráció az terhelés alatt vagy üresben?Ha terhelés alatt akkor lehet ott nem tökéletes a szinkron és ez egy igen ultrarövid löketű motor!Nem kis menetkész tömeggel kevés nyomatékkal azon a fordulaton.Egy nagyon picit nincs szinkronban azon a fordulaton és bevibrálhat töle.Bár bevallom mint az elitélt picit 3-4e közt enyém is vibrál terhelésen de 4e alatt annyi ereje nincs,hogy tartani tudjam rendesen a tempót bármelyik fokozatban kettestől felfelé.
3-4-5-6ban én minimum 4e tartom.Előzéshez meg vissza is kell kapcsolni,hogy pörögjön 6e minimum.
Szinkront se mindegy hogy csinálták ilyen öreg gépnél mert csak a pillangószelepek betekerése nem mindig jó megoldás.
Rendes menet a következő:
-tanktól hengerfejig üzemanyag rendszer át tisztitás(Karbisor atomjaira szedve ultrahangos mosóban)
-tank ha rozsdás orvosolás
-új üzemanyag szürők
-karbisorba igény esetén új tömtések és ha szükséges új tűszelep,illetve a cvkd karbiknak kitud kopni a pillangószelep tengelye erre ismerősöm tud megoldást ugyanis bevonatolását megtudja oldani!Akinek régi karbisora falsot szív keresen meg és útba igazítom!
-karbisor összeszerel tökéletesre
-szelephézag belő
-le ellenőriz,hogy a szelepk zárt állapotban zárnak e(fhp -n túlnyomással)
-utána jön a szinkron és alapjárat közeli tartományhoz a keverék csavarok is fontos tekerentyűk!
De mondom nekem is 3-4e közt terhelésen 5-6.ban már vibrál és 6.ban szarok rám olyan erőtlen 3-4e közt,bár nekem nem gyári dob van fent hanem egy karbon sport dob.Viszont alul picit dúsabbra van karburálva,majd szegényebbre kell vennem,csak most nincs időm hozzányulni.
Kérdezd meg a többi 7R tulajt itt a forumon lehet a többi 7R is erőtlen 3-4e közt sportdobbal...
Egyikbe bemegy 4, de csak 3 szemelyes
Akik eddig 100% Janav zx7, Batyo GSX 1200
Batyo ket haverja ma kiderul Afrika Twin, F800GS
Uzemanyaghoz kell 15.000/fo
Szallas 20eur korul 1 ej, de ha nomadok vagytok tolem aludhattok a buszban is en mar kinottem ebbol.
Latvanyutak 7-10eur/motor koltsegban vannak
elso nap 4db van benne
masodik nap 3, de aszem ebbol 2 fizetos
+ uzemanyag + kaja
egy rendes kaja /fo 10-15eur szallasban reggeli benne van
Lienz (Villachtol 70km nyugatra) - Staller Sattel (L27) - Bruneck - St. Leonhard -Jaufenpass - Roppen - Wiesing - Krimmelweg - Grossglockner Hochalpenstrasse - Lienz
Masodik nap levezetes keppen
Malta Alpenstrasse - Nockalmstrasse - Turacher Strasse es vissza Spittal an der Drau-ba
Ez utobbi valami 200km kb
Korvonalazodott a hetvege amirol beszeltem, aug 29-30
29-en korahajnali indulassal.
Utvonal meg szabadon alakithato. Indulasnak Villach pl. kinezem ma az alpineroads-rol az utvonalakat
Köszi.
Illetve a felső kopp bentről kifelé hány klikk?
Tudom nem egyformák a tömegeink de érdekel más hova tekeri.
Előre is köszi!
a balosnak hianyzik a vege
Megejthetünk még ilyet,lehetnénk többen is.Benne lennék egy Velencei-tóban is ?Ne csak mindig a Balaton (legalább is nekem ) De gondolkozom még Kawa-estin is
Thorn-nal meg jót jöttünk Veszprémig.
Rajta vagyok én is,csak pont a fényképező mögött
Meg hallotam sok rosszat arról az aszfaltról,sokan megtörték ott a gépet.
Kakucs nekem nagyon tetszik és az csak 4e...
Meg 21. Hring ingyenes lesz.
Nézőnek lehet lemegyek szurkolni neked,de ez attól függ a többiek merre akarnak turázni, mocizni.Mondtam haveri körbe menjünk le legalább nézőként.
ha csak szombatra jossz (amikor a verseny van) akkor 15000 Ft az egesz nap (2db szbadedzes, altalaban 1.5 ora + 1 idomero 30perc + 1 verseny kb 30perc + 1 maxmax verseny (egyutt 600-, 600+, supermoto, plusz 2 ora szabad motorozas 4-6ig), = 4ora +2db verseny
Ha penteken is lejossz, es kifizeted elore a versenyt, akkor a penteki motoros akcios nap 3ora delelott, 5 ora delutan motorozas(ami teljes aron 11000 lenne) felaron van, igy a ket nap 22500Ft,
plusz ha felragasztod az Euroring matricajat, akkor -10% az arakbol...
igy vegulis ket fullos nap ~20000Ft, ami szerintem iszonyatosan megeri... ha jossz a versenyre is, akkor mar penteken kapsz boxot, ott is lehet hagyni a motort masnapra, plusz a verseny napjan transponder ingyen, ami online jelzi az idoket, nem az etapok vegen teszik ki kinyomtatva (tiszta MotoGp feeling, ahogy mindenki javul az idomeroen, es megy vissza hogy visszaszerezze a helyet... :)
csaladias hangulat, nem "hogyan szedjunk le minel tobb penzt a motorosoktol" a la ....Ring (szabadon behelyettesitheto)
Nem olyan szeles mint a Hungaroring, emiatt kisse nehezebb elozni, rovidebb a palya, (de ne egy parkolora gondoljatok)
de van rajta majdnem annyi kanyar mint nagyobb palyakon, 200+ kanyarok nincsenek.
En nagyon szeretek odajarni, de ugye tudjuk izlesek es pofonok... (ez most nem mentegetozes )
A verseny 12 kor (epp eleg koncentraciot kivesz az emberbol)
Kategoriak:
- 600ccm-
- 600ccm+ (636 is itt megy)
- madmax (open, barki mehet, bar a supermoto csak itt indulhat, az eltero motorozasi stilus miatt nem mehetnek a 600- / 600+ -ban, hogy ott a sportmotorok tudjanak kuzdeni egymassal
Licence nem kell, mivel hivatalosan nem verseny, hanem "nagy motoros edzes" (ugyanazok a szabalyok, zaszlojelek, mento, "dogszallito" trailer, lampas rajt, transzponder, stb...
Gyertek minnel tobben, nagyon jo buli lesz!
Leírás valahol?(hány kör meg milyen kategóriák,stb)
Mivel ez az időpont épp jó lenne,nem úgy mint a hétvégi kawa nap:(
palyan tenyleg olyan doles-szogeket lehet megtapasztalni, amirol az ember addig nem is almodott... :)
Nem akartok jonni ( 14.- )15.-en Euroring kupara, jo kis haziversenyt lehetne rendezni a hetesek kozott ... - ha minden jol megy en is ottleszek a zoldseggel...