Szia!
Részemről a szerencse!
Azért csak gyere 21-én!90% nekem eddig!Még nem voltam pályán,kíváncsi vagyok,próbálom megoldani majd.Esztergomban leszek 20ig,talán kitoljuk 21ig,ha találunk vhol még helyet éjszakára.Necces lesz 20-án
kar hogy nem jon egyikotok sem, pedig jo buli lenne (es lesz is, csak sajnos nelkuletek...)
Hat pedig az elso felnit (a fejidommal egyutt) en fenyeztettem le, mert csunyan le volt pattogva rola a lila festek, illetve a fejidomon volt egy kis karistolas (valoszinuleg eldolt vele az elozo gazdi) , meg egy halom kicsi kavicsnyom volt, mintha egy krosszmotor utan ment volna 5km-en keresztul... ime a kep rola valamikor telrol, meg a fenyezes elott. Valoszinuleg a fenyezo lemaratta rola a regi festeket, azert nem latszik a regi lila reteg rajta.... Hogy a hatso hogy lett zold, az mar szerintem orok titok marad, az elozo tulaj mar igy vette, ha jol emlekszem
A lanyom meg egy orulet, mintha mar most kamaszodna, szerintem mire kamasz lesz fejbelovom magam, mar most alig lehet vele birni... addig valamit ki kell talalnom, mert nem lesz egyszeru... egyebkent meg igen, a lanyos apanal ez egy nagyon aggaszto kerdes, ha elkezdenek jonni a sracok, most oruljon, vagy omoljon ossze....
igaz, es valoszinuleg folosleges is lenne megprobalni, mivel kialakult ez a problema, ergo lehet mar alapbol keves a tarcsa...
tenyleg erdekes, viszont nem Te hajtottad bele mind a 75e-t, lehet uj tarcsakkal vetted a motort :D spekulacio...
amugy meg nem ertem. alapbol megprobalok minnel kevesebbet fekezni kozuton, es sokat hasznalom a motorfeket. palyan kapnak rendesen, de azert en nem logok minden 7vegen a pringen. no mind1 ez van. csere lesz
jok lettek a fotok. amugy en is tobb resztvevore szamitottam... talan legkozelebb
euroringre biztos nem megyek, de hringes kawanapon gondolkozok. kicsit draga kirandulas lenne, igy meg nem dontottem el. viszont jo volna megnezni azt a palyat is belulrol...
mikor hozzadkerult milyen szinu volt a hatso felni? oszinten szolva most mar fogalmam sincs mi tortenhetett a motorral, es hogy lettek zoldek a felnik az eredeti lila helyett. az elso felni alapbol zoldre van fujva, mig a hatso szinten zold, csakhogy az eredeti lilara lett rahuzva. azt gondoltam volt valami gubanc es az emberunk nem kapott eredeti lila fenyezesu felnit, hanem csak zoldet, igy fogta es atfujta a feneket is. de ha azt mondod Te fujattad at zoldre az eredeti lilat az elson, akkor most mar nem tudom mi van :D amugy meg nem is lenyeges, ugyanis a motor tokeletesen teszi a dolgat, egy rossz szavam nem lehet. amugy tervbe van veve valamikor a tavoli jovoben egy ujrafenyezes, de meg jol mutat. a matricak vasnak el, a felniken vannak a lepattogzasok, az oldalan par karcolas, meg azert picit latni a javitast rajta. no meg a soderagy a pringen :) neeem nem kell megijedni nem fekudtem le szunyokalni, csak atmentem rajta de a jobboldali idom also csucsan lepattant a festek egy okol nagysagu teruleten. tudom mindezt meg lehetne oldani olcsobban ujrafestes nelkul, elrejtve a hibakat, de ez a motor tobbet erdemel, es en is igenyes vagyok ezen a teren, es akkor mar kitalalnek ra vmit, amitol egyedi lesz :) majd felteszek par uj kepet rola ha nem futunk ossze vmelyik palyan...
jaa es hogy van a kicsilany? gondolom hamarosan mar erett nove, es ha jol remlik akkor igazi bombazova cseperedik :D ezzel egyutt mehetsz majd puskat vasarolni es lotanfolyamra jarni a fiatal suhancok elkergetese vegett :D en azt hiszem elkergetnem az osszes udvarlot a lanyom kornyekerol. erenyov meg hasonlok bar egy oreg favago egyszer a kovetkezo okossagot mondta : "en nem dughatom meg a sajat lanyom, igy valaki masnak kell"
A teló alját le lehet tekerni a krómszárról! Menettel van rögzítve és van egy O-gyűrű is! Csak szét kell szedni teljesen! A krómszárhoz kell egy befogót csinálni hogy nehogy megsértsd a szárat!
megkuzdottem a virussal. szivos ellenfel volt, es bizony lenyomott ujra kellett telepitenem a masinat... viszont a kb 10 kiprobalt virusirto kozul talaltam egy hasznalhatot, csak epp az ujratelepites utan a neve Kaspersky Anti-Virus 2010. csak hogy ne keruljetek hasonlo helyzetbe. amint latjatok a program annyira jo, hogy mar egy evvel mindenki elott jar
nahhszoval. a talalkozorol: en is orulok hogy megismertelek Jimmy1, Neked Tom meg mindig orulok! tenyleg jot mentunk Veszpremig, es nem bantam meg a 9 orai hazaerest. megerte, bar gyorig atkozottul nagy volt a forgalom, szamolnom kellett volna hany autot eloztem meg. aztan meg hogy hany szunyogot irtottam ki
a gazbovden problemat orvosoltam, a hatsofekemet meg probaltam a Te hetesedhez igazitani :) brutalis az a fek az enyemhez kepest, de az megbrutalisabb, hogy nem szoktad hasznalni. a fektarcsara kene meg megoldast talalnom ( a tobbieknek mondom, az elsofek hasznalatakor enyhen raz a motor eleje ). arra gondoltam esetleg le lehet-e szabalyoztatni oket. errol mi a velemenyetek? szoktak ilyet csinalni? biztonsagos-e? vagy inkabb vasaroljak ujakat ezek meg "kuka"?
striedmy: tetszik a motorod :) nagyon vagany az arca :) a hangja szerintem sem normalis, de kawaeknal meg igen ne aggodj!
azt a par kepet a talalkozorol hamarosan szallitom, turelem, sokmindent kell meg felinstallalnom (szep magyar szo ) a gepre...
Nekem van service manualom, de nem tér ki erre, hogy itt lenne e bármi tömítés, vagy hogyan jön le a csizma, bár abból kiindulva, hogy a húzófokozat állítója is a csizmában van, valami kapcsolata biztos van az olajjal.
Ott nincs tömítés. A telószimmeringed szar. Külső nyom sosem látszik rajta, egyszerűen fos. Nekem éves szinten cserélni kell, ne kérdezd miért, talán mert orrnehéz, meg súlyos, meg jók a magyar utak, meg nem kéne egykerekezni.
3 lehetőség van.
1. Gyári: legdrágább, legjobb-talán hátra a 2 dugattyúra még nem vészes az ár
2. U.gy. Nagyvas.hu-n találsz
3. Legyártatod hidraulikásokkal.
elsőt javaslom ha nem durva az ára.
Gyertek ringre 21-én. Engem megkértek hogy állítsam ki a gépem a ninja kiállítás részeként. Olyan széria sem sűrűn fordul meg, mint a tied.
F2Tom!
Lehet sikerül összehozni a 21-et, a limeos partyt.Megvolt a fékbetétek cseréje.Hát ezek állatok voltak.Hátul már a fémlap is kezdett elfogyni.Legalább én nem használtam a hátsót. Ez semmi.Hátul full beragadt a dugattyú(k),és 1 gramm olaj sem volt .De most már jó végre.Szívtunk vele picit.Ezzel kapcsolatban lenne még egy kérdésem.A dugattyúnál lévő porvédő már eléggé elfáradt és fele nincs a helyén.Cseréltél már ilyet?Hol lehetne venni?
Üdv.Imi
Sziasztok, kérdezni szeretnék. Teleszkópom a megjeloltt helyen szívárog, de a felso szimering rendben van. Alulról is létezik valami szimering féle? Koszi a segítséget.
Olaj-, hűtőfolyadék-, gyertya(?)-, fékolajcsere (szín), szelephézag, karbiszinkszinkron, légszűrő. Ezeket csinál(tat)nám egy ismeretlen szervizmultú motorral, ha nagyon aggódnék. A gyertyára mindenképp néznék, ha nem is pontos, de valamilyen képet ad arról, mennyit kapnak az egyes hengerek. Esetleg még a vezérműlánc-feszítő, ill. lánc állapota fontos. Zörögni tud még a kuplungnál lévő lánc, mintha láttam volna a szerelési útmutatóban, hogy tettek olyat is a blokkba.
zsírozni lehet a muszaki vizsgán, de eredetin nem, nagyon komolyan veszik és buntetik a esetleges probalkozásokat is. Volt rendoroket alkalmaznak. Nekem jobban tetszik a eredeti eleje , de most ez már ilyen lessz, orulok ha lecsereltetem idén a teló szimeringeket, 2 család mellet. Nálatok 30-40% olcsób a szerviz, én Esztergomba járok vele
Nagyon komoly az eleje
Ja nekem az első műszakim az olyan volt hogy betoltuk a vizsga helyre vártunk vagy 2 órát majd odafordult a vizsgabiztos és megkérdezte:ZÖLD?
Ennyire komoly volt na meg persze szoltunk hogy megyünk másnap.Le volt zsírozva
a motor legaláb egyszer bukott, de átment a csc vizsgán, ami nálunk a eredet vizsga. ilyen lézer kutyuvel lemérik a geometriát, lakk vastagságát, stb. Bisztos nálatok is így csinálják. Az elejét nemtudom miboll rakták ossze?
Részemről a szerencse!
Azért csak gyere 21-én!90% nekem eddig!Még nem voltam pályán,kíváncsi vagyok,próbálom megoldani majd.Esztergomban leszek 20ig,talán kitoljuk 21ig,ha találunk vhol még helyet éjszakára.Necces lesz 20-án