Azért az kérdéses, hogy Tomnak milyen kipuff van fent, az én ex bringám '97-esen a Skorpion (később lett akrapovic) rendszerrel 'megette' Allveer igen újszerű ex 7-esét. Persze nem csoda, mert jópár kg súlyelőnnyel is rendelkezett. Egyező kivitel esetén tényleg beállítás kérdése (is) lehet.
Szaki hiányában én...:
Ha állítható a tű a karbiban, akkor egy lépcsőnyivel feljebb raknám a zégert rajta, hogy lejjebb lógjon vagy a benzinszintet vinném 1 mm-rel lejjebb. Utóbbi macerásabb, mert le kell szedni a karbisort: élmény pl. a gázbowdenekkel szarakodni. De nem utolsó dolog a karbifedelek csavarjait bepotyogtatni a blokkra sem, ezt megelőzendő tiszta rongyokkal be kell tömni a blokk és a karbik közti réseket.
Tud valaki egy olyan szakit aki a karburatort rendesen be tudja allitani, mivel sokat kap a gep. Mar 1500m magassagon is behorog 5-6000-nel, meg amugy se megy Tom-e hoz meg hasonloan sem
Sziasztok. Tanácsot kérnék ha van tapasztalata valakinek , üléspúpot szeretnék készíteni a vasra , elég e ha az ülést veszem méretnek és azt szépen beburkolom üveggyapottal és gyantával vagy ráhagyással készítsem.Illetve felfogatási pontokat hova tegyem rá?
A mifélénkbe görgős lánc van, abból a did 8eft, lényegesen olcsóbb mint egy lamellás, a munkadíj az változó, de ha feszítőt is kell cserélni az 25 körül van. Nekem csak láncot kellett.
hát igen a film nemsokminden de az a része mikor megjelenik a zxr + volna egy kérdésem, szerelom asztmondta hogy már lehet egy kicsit hallani a vezérlancot. Most én még lemehetek vele még 1 hónapot ? Nem lesz semmi baja?
Nem en estem, voltak ott helyettem akik ezt megoldjak. Ahogy megfigeltem csupa nagy, nehez gep zzr1400 meg ilyenek es elso kor. A gyors csoport, amiben voltunk igy csak 2x ment fel 19.40-ig
Az elsot lekestem, a masodikat meg 3 nem teljes korre engedtek.
Mire pont kezdtem volna belerazodni az utembe johettem is le.
Este 6 utan mar nem vartam annyit, hogy meg egyszer fel lehessen menni. De latom a Tom meg Kaffer egesz jot mentek
Nem baj Tibi, beugrik majd egyik este akkor a Kakucs.
Jovo hetveget is buktam, weather.com-on csak annyit fuznek a jovo heti idojarashoz arrafele, hogy torolhetnek repulojaratokat is.
Szarunk ra, megvarjuk, mostmar qvara mind1. Megyunk egy hettel kesobb. Zoli papat meg jovo szezonban kapacitaljuk hogy segitsen kicsit. Mikor elmentel meg mondott egy ket okos dolgot pl a celegyenesre forditoval.
Facák a vidik Tom, bár egy kevésbé karcos plexi sokat dobna a minőségen.
A hungaroring 2 vidit nem tudod a rapidshare ra feltölteni eredeti minőségben, hogy le lehessen onnan kapni?
Ha feltöltöd kapsz egy linket, azt kéne bedobnod ide, és akkor onnan lehúzható eredetiben. http://www.rapidshare.com/
Grat egyébként a jó köridőkhöz, remélem nekem is sikerül majd még pár ms-t fejlődni.
Jana, sajna nem motoroztuk szét az agyunkat, de tertottam is tőle hogy ez a parti necces lesz, és jó zsúfolt, na majd legközelebb.
Szaki hiányában én...:
Ha állítható a tű a karbiban, akkor egy lépcsőnyivel feljebb raknám a zégert rajta, hogy lejjebb lógjon vagy a benzinszintet vinném 1 mm-rel lejjebb. Utóbbi macerásabb, mert le kell szedni a karbisort: élmény pl. a gázbowdenekkel szarakodni. De nem utolsó dolog a karbifedelek csavarjait bepotyogtatni a blokkra sem, ezt megelőzendő tiszta rongyokkal be kell tömni a blokk és a karbik közti réseket.