Nem tudom te mit csinálsz a lánccal de nekem 15ekm után a 130+ -os lánc már részlegesen nyúlott, hiába fujkodom minden motorozás előtt, meg mindig lepucolom előtte. Kopáshatárt nem érte még el, de már megfeszíteni nem lehet, mer össze vissza van nyúlva. Ennél nagyobb szakítószilárdságú lánc max a versenylánc, aminek pont kisebb a surlódása és pont rövidebb az élettartama. Másrészről ez nem egy kombájn vágóasztal meghajtó lánc, hogy olajjal kenegessem, azért van a láncspré hogy tegye a dolgát.
Az olajról meg annyit, hogy elég az a pár pályázás amennyit egy évben megyek, és már nem is 6 ezrenként kéne cserélni, hanem 2-3pályázásonként, nemhogy 12ezrenként. Oké hogy az a gyári előírás, de nem ezen fogok spórolni, hogy aztán 50ekm után szétkopjon a blokk. Valami érterlme van a 6ezres intervallumnak, mert 75ekm után még tökéletes a blokkom, gyári teljesítményt leadja és elhanyagolható az olajfogyasztás is...
Nemrég vettem a1999 motorom jó áron de apró hibákkal, kis jávítasra szoruló idomokkal, 40ezer km stb.Nagyon sokat keresgéltem ! Erre most talalok a net. egy 2001 17ezer km, sérulésmentes álapotban és csak 100 euroval kérnek tobbet érte. Hát ilyenkor elmegy a életkedvem
igazad van, vannak drágább láncok is, sőt igazából komplett szettenként érdemes cserélni a cuccot, mert az azonos gyártó alkatrészei bírják együtt a legtovább.
a vasat nem használom hidegben, plusz 15 fok alatt csak nagy ritkán és akkor is félig letakart hűtővel, de ez a MOL olaj jó, előtte meg Castrol-t használtam, az is tuti, de a csereintervallum bőven 10.000 alatti, a mostani motoroké is csak 6-7 ezer.
Aki meg még netán ki is használja a fordulatszám felső tartományát rendszeresen az jobban teszi, hogy ha 6000 ként cseréli az olajat. Ennyit meg érdemel a vas, nekem így cserék között egy centiliter sem hiányzik és nem azon a 10.000 Ft-on múlik a boldogságom, főleg, hogy a gumikat meg 4-5 ezrenként legyalázom.
Én O gyűrűs láncot használok, 525-öst, de ezeket nem érdemes gépzsírral kenegetni. használat után melegen lánctisztítóval lemosás, pár 100 méter hogy ismét átmelegedjen majd mehet a láncspray és azt is a megfelelő helyen az alsó ágon felülről a láncszemek érintkezési felületénél két oldalt. aztán meg száradás és lehet hajtani ismét.
Meg ket hely van az aug 29-30 hetvegei Tyrol turara (ausztria, latvanyutak, 2200m es magasabban)
Orulnek ha valaki meg jonne valami sportosabb geppel, mert a tobbiek lassabbak lesznek nalam. Bandit1200, Africa Twin, 1150Gs
2nap rock`n roll
Elmegy a lánc még 40e -t is!
Kellő szakítószilárdságú lánc kell és rendesen ápolni!
Rendes ápolás:200km ként de mindenképp 400-600km után alaposan letörölni olyan ronggyal ami nem szöszöl átmosni és átszárítani(Ha nincs kellő meleg inkább ne nagyon mosd át)
Majd nagyonvastag hajtómű olajjal vagy lánckenőolajjal MINDENHOL egyenletesen átkenni,nem baj ha még kezeddel jól szét is kened miközben forgatod a kereket.
Ha valaki did -t vesz akkor zvm2 -t vegyen de más márkából is van ilyen nagy szakítószilárdságú lánc.
Ugye 1lánc magával visz 1pár lánckereket meg nem 2perc a csere.
Érdemes kiadni több lovét a drága láncra ha gondozod!
15e km -t a sima O gyürüsök mennek el amik kb. 35-40kn -t tudnak.
olyan az érzésem mintha elmenne de semmi sem olajos.
Felüt,hullámzik,hintázik,stb.
Lehet olyan szépen könnyezte el,hogy nem észrevehető?Vagy tudja a tököm egyszerüen csak öreg az olaj és felhígult a sok év alatt...
Azt gondolom te se tudod miért cserélsz olajat kétszer olyan sürün mint kellene.
12e a csere intervalluma.
50es végü meg illik a motorba erre az éghajlati övre meleg nyári napokon.
5 elejü?-20ban motorozol vele?
a lélek ott lakozik az összes Kawában, de szerintem a ZX7R ek a valaha gyártott legszebb Zöldek.
Jó hír viszont, hogy a lánc többet is kibír, csak sajnos nem minden alkalommal voltam gondos gazdi és volt, hogy csak 500-600 km-enként fújtam a szerintem normál 300-400 helyett
Én is remélem, én szerelmese vagyok a zxr, zx7r. Néha úgy érzem, hát ez nemis megy! néha még mind a disznó, már kezdem aszthinni hogy ez érti mit beszélek .
Reméljük pár évig nem lesz gond Vele Különben sok motorban ennyi lehet,csak ezt pont (szerencsére) nem tekerték vissza. Meg ugye a zxr-ek , 750hez képest nem forognak sokat ,simán bírniuk kell!
Szia jimmy1, most olvasom figyelmesen, 53ezer mérfold? Hát ez 85.000km . En láttam már halott ZX7RR 58.000km.el. De ha oda van figyelve akkor látom a 85ezer ++ se gond. Hát akkor kívanok neked még sok ezer balesetmenes mérfoldet
Hi! Nekem szerintem ugyanez a rendszer van,mint Neked szintén amcsi az enyém is. Csak ebben már 53emp van
15000km-t megy el a lánc? Nemrég vettem én ezt a vasat,de ez most szíven ütött ..azt hittem 25-öt elmegy azért.
bombázz csak nyugodtan, elbírom
akkor szép sorjában
1. a kipu komplett rendszer, mivel amcsiból érkezett a paripa és ott a Kawákra ezt pattintják fel ahogy kitolják a szalonból
2. az ülés is így volt, szerencsére volt ízlése az eredeti távoli tulajnak
3. komolyabb problémám még nem volt a vassal, egy kis csúszást leszámítva, amit Kalocsán a pályán követtem el. Már akkor meg volt az új idom, mert én amúgy is csúszottan vettem, tehát a garázsban idomcsere, kuplungkar csere lábtartó hegyesztés és ismét gurult a paripa.
Láncszettet is cseréltem már, ami majd megint esedékes 15.000 Km-t vígan elmegy
az olaj MOL Dynamic 4T 5W40 es, jelenlegi szerelő ismerősöm ezt használja, nekem bejött most már 3. alkalommal van benne ez. A vas két olajcsere között 6-7.000 Km egy centit sem fogyaszt, bár most még csak 23.000 Mp van benne és én 4321Mp-vel vettem.
Telószár szimm volt már cserélve, a légszűrő meg 3000km enként ki van fújva illetve ki van mosva.
Szóval mondhatni költségmentes a vas a kötelezőkön kívül, de ha az ember nem sajnálja a jobb minőséget a cuccoknál, akkor azt a vas is meghálálja, szerintem nem itt kell spórolni.
Most gyorsban ennyi, ha van még kérdésed írj, a party-n meg remélem személyesen is dumálhatunk.
Hi!
A kép láttán megbombázlak pár kérdéssel:
- Látom muzzy csöved van, vagy ez komplett rendszer?
- Tetszik az ülésed. Így vetted, vagy te csináltattad?
- Látom régóta megvan, volt vele komolyabb gond, illetve miket cserélsz rajta és milyen intervallumokban, milyen olajat használsz, ilyesmi? Remélem nem túl sok egyszerre
Üdv!
Ha felül be tudod tölteni, akkor ki is tudod folyatni... Ha ki tudod folyatni (felül), minek piszkálni alul?
Ha időd nincs jól megcsinálni, hozzá se fogj.. Vagy fogj, de tudod: a rest -legalább- kétszer fárad(ozik)...
dunaújvárosi vagyok, de szoktam kerülni az országban erre-arra
reményeim szerint a 21.-ei napon ott leszek, többen is tervezzük menni innen a városból, mind boldog Kawa tulajok
ez a kép a hozzám kerülés utáni tavasszal készült 2004-ben
Ha csak olajat akarok cserélni letudom engedni a huzófokozat kitekerésével?
Nem fog szétpotyogni alul semmi?
Felül meg betudom tölteni a felső kitekerésével?
Tudom illene darabokra szedni és elmosni,de idő.....
Üdv minden kedves ZX7R tulajnak és szimpatizánsnak.
Sajnos csak most jutottam el ide a fórumra, pedig már 6. éve hajtom a kedvencemet, ami egyébként egy '99-es amerikai változat.
Két kérdésem is lenne Tőletek
1. a Hringes nyílt napról tudnátok vmi részletesebb infóval szolgálni?
2. felesleges első sárvédője nincs vkinek eladásra, mert sajnos egy sietős napon tárcsafékzárral együtt próbáltam meg kitolni a vasat a garázsból
Az olajról meg annyit, hogy elég az a pár pályázás amennyit egy évben megyek, és már nem is 6 ezrenként kéne cserélni, hanem 2-3pályázásonként, nemhogy 12ezrenként. Oké hogy az a gyári előírás, de nem ezen fogok spórolni, hogy aztán 50ekm után szétkopjon a blokk. Valami érterlme van a 6ezres intervallumnak, mert 75ekm után még tökéletes a blokkom, gyári teljesítményt leadja és elhanyagolható az olajfogyasztás is...