A gyújtáskapcsolóbó jön egy szürke vezeték a dobozba ott megy be ahol a jeladó 2 szála azon nem tudok mérni...........vagy azon nem is kell szerinted? ............már nagyon belegabalyodtam....de nem hagy nyugodni a dolog. Egyedül a barna fehér vezetéken találtam 12V-ot
Csákó!Szétszedtem a vezetékköteget semmit nem találtam! Úgyhogy hívd BB-t ..................Na azért én vizsgálom nem te mert én nem verem szét idegességemben!
Na csá! Este azért is futok még egy kört vele/leszedem az összes szigetelőszalagot és úgy nézem át ,műszert meg eldugom! /Hívd fel Boldit Megadja a haverja számát,és dumáld le 7végére!
Hali.
Ja a vezetékelésre én is gondoltam főleg abbol az okból hogy mikor megvettem a mocit az elején az összes vezeték el volt szakadva.Mi forrasztgattuk össze öket.De eddig minden fainos volt,azt hittem hogy jó munkát végeztünk.Na úgy néz ki hogy annyira nem .
Gondoltam rá hogy szerezni kellene egy újabb vezeték köteget és azt behúzni megnézni hogy azzal mit csinál.
Hali.
Igazándiból nem lakom nagyon messze illetve a motor most közelebb van hozzád mint hozzám.Most lent van Dévaványán a moci mert eredetileg ott laknék csak már egy ideje itt vagyok fehérváron.Ha gondolod és rá is érsz tőlem megnézheted a Gabika barátomnál van a gép
A később leszabályzó dobozzal csak óvatosan, mert rárakhatod a zxr400-ét vagy a zxr250-esét is, de ettől még a vezérlés és a hajtókarok nem válnak alkalmasabbá a magasabb terhelésre, emellett, ha a motor tényleges 11000-nél (kb.) leadja a maxot, sokat nem ér, ha leforgatják még 1-2 ezernyivel váltás előtt..
Más: én már írtam, hogy a vezetéket nézzétek át. nem is kommentálom újfent...
Én 99%ban lemerem fogadni,hogy valami kontakhiba van csati/kábelköteg -ben.Tuti kap minden testet meg pozitivot ahol lenni kell?
Meg tuti nem szakadt a kábel a jeladótól a dobozig meg doboztól a trafoig?
Nincs itt semmi büvészkedés jeladó - doboz - trafo - gyertya
közte meg kábelek és kap ámpeeert a doboz meg a trafó.
először is köszi a hozzászólásod.
arra gondoltál h én írtam el a ZR -t ?
az a baj h nem nagyon találni róla sokmindent. (vagy csak én vagyok ilyen gagyi hogy a magyar oldalakon szinte semmi nincs)
nos esetleg ha tudnátok valamit javasolni hol nézzek utána ill hol találok róla valamit jelezzétek...
kösz
Lesz kép is,meg videó is természetesen
Megvan a masina. csatlakozhatok?
De azért megvárom hogy mit alkotsz estig aztán ha nem meg akkor hívom BB-t
Én már bizos szétba..tam volna az egészet.
Ja a vezetékelésre én is gondoltam főleg abbol az okból hogy mikor megvettem a mocit az elején az összes vezeték el volt szakadva.Mi forrasztgattuk össze öket.De eddig minden fainos volt,azt hittem hogy jó munkát végeztünk.Na úgy néz ki hogy annyira nem .
Gondoltam rá hogy szerezni kellene egy újabb vezeték köteget és azt behúzni megnézni hogy azzal mit csinál.
Igazándiból nem lakom nagyon messze illetve a motor most közelebb van hozzád mint hozzám.Most lent van Dévaványán a moci mert eredetileg ott laknék csak már egy ideje itt vagyok fehérváron.Ha gondolod és rá is érsz tőlem megnézheted a Gabika barátomnál van a gép
Más: én már írtam, hogy a vezetéket nézzétek át. nem is kommentálom újfent...
Nem érzem a karom,tököm,seggem,áhhhh :))
Én 99%ban lemerem fogadni,hogy valami kontakhiba van csati/kábelköteg -ben.Tuti kap minden testet meg pozitivot ahol lenni kell?
Meg tuti nem szakadt a kábel a jeladótól a dobozig meg doboztól a trafoig?
Nincs itt semmi büvészkedés jeladó - doboz - trafo - gyertya
közte meg kábelek és kap ámpeeert a doboz meg a trafó.
arra gondoltál h én írtam el a ZR -t ?
az a baj h nem nagyon találni róla sokmindent. (vagy csak én vagyok ilyen gagyi hogy a magyar oldalakon szinte semmi nincs)
nos esetleg ha tudnátok valamit javasolni hol nézzek utána ill hol találok róla valamit jelezzétek...
kösz