Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyes. Az egész rendszer Muzzy vagy csak a kémény?
semmi előrelépés?
Busszal mehetek
Köszi
Lesz kép is,meg videó is természetesen
Pénteken megyünk kakucsra páran. Még valaki?
Csatlakozz. Kérünk nagyobb felbontást a gépről
Van!
Sziasztok Ninják!
Megvan a masina. csatlakozhatok?
Van kapcsolási rajzotok?
Oksa hívom holnap délután
A gyújtáskapcsolóbó jön egy szürke vezeték a dobozba ott megy be ahol a jeladó 2 szála azon nem tudok mérni...........vagy azon nem is kell szerinted? ............már nagyon belegabalyodtam....de nem hagy nyugodni a dolog. Egyedül a barna fehér vezetéken találtam 12V-ot
Csákó!Szétszedtem a vezetékköteget semmit nem találtam! Úgyhogy hívd BB-t ..................Na azért én vizsgálom nem te mert én nem verem szét idegességemben!
Oksa.
De azért megvárom hogy mit alkotsz estig aztán ha nem meg akkor hívom BB-t
Én már bizos szétba..tam volna az egészet.
Az a bibi hogy nem tudom pontosan hol kell kapni a doboznak feszkót! Te esetleg nem tudod mik azok a vezetékek amin megy a voltocska?
Na csá! Este azért is futok még egy kört vele/leszedem az összes szigetelőszalagot és úgy nézem át ,műszert meg eldugom! /Hívd fel Boldit Megadja a haverja számát,és dumáld le 7végére!
Hali.
Ja a vezetékelésre én is gondoltam főleg abbol az okból hogy mikor megvettem a mocit az elején az összes vezeték el volt szakadva.Mi forrasztgattuk össze öket.De eddig minden fainos volt,azt hittem hogy jó munkát végeztünk.Na úgy néz ki hogy annyira nem .
Gondoltam rá hogy szerezni kellene egy újabb vezeték köteget és azt behúzni megnézni hogy azzal mit csinál.
Hali.
Igazándiból nem lakom nagyon messze illetve a motor most közelebb van hozzád mint hozzám.Most lent van Dévaványán a moci mert eredetileg ott laknék csak már egy ideje itt vagyok fehérváron.Ha gondolod és rá is érsz tőlem megnézheted a Gabika barátomnál van a gép
Na nem olyan poénos hogy most ezt csinálja
A később leszabályzó dobozzal csak óvatosan, mert rárakhatod a zxr400-ét vagy a zxr250-esét is, de ettől még a vezérlés és a hajtókarok nem válnak alkalmasabbá a magasabb terhelésre, emellett, ha a motor tényleges 11000-nél (kb.) leadja a maxot, sokat nem ér, ha leforgatják még 1-2 ezernyivel váltás előtt..

Más: én már írtam, hogy a vezetéket nézzétek át. nem is kommentálom újfent...
Áhhhh Pestre a 7R nem valóóóóóó!
Nem érzem a karom,tököm,seggem,áhhhh :))
Kár,hogy messze laksz.

Én 99%ban lemerem fogadni,hogy valami kontakhiba van csati/kábelköteg -ben.Tuti kap minden testet meg pozitivot ahol lenni kell?
Meg tuti nem szakadt a kábel a jeladótól a dobozig meg doboztól a trafoig?
Nincs itt semmi büvészkedés jeladó - doboz - trafo - gyertya
közte meg kábelek és kap ámpeeert a doboz meg a trafó.
először is köszi a hozzászólásod.
arra gondoltál h én írtam el a ZR -t ?
az a baj h nem nagyon találni róla sokmindent. (vagy csak én vagyok ilyen gagyi hogy a magyar oldalakon szinte semmi nincs)

nos esetleg ha tudnátok valamit javasolni hol nézzek utána ill hol találok róla valamit jelezzétek...
kösz
Zárd rövidre az akksit, lesz szikra asszem
Hát azt azért nem, de az ideg szétbasz hogy nem tudunk szikrát csalni a vasamba
Jól van, de azért kárt ne tegyél magadban