Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Upsz tévedtem de ez legyen a legnagyobb hibám
Így is van elég bajom oszt még ezt sem tudtam helyesen
ZR-7-nek köze sincs a ZX(R)-hez. Ezeréves Z650 alapú léghűtéses 2 szelepes blokk, primerlánccal. Asszem csak elirás volt ez a ZR
Zr-7-es az nem naked bike .
Elméletileg ugyan az a blokkja mint a zx7-nek csak lebutítva.Én spec mást nem tudok róla
sziasztok!
szeretném kérni a véleményeteket kawa zr-7-ről
most szeretnék venni egyet,mert megtetszett.
nem volt módom még kipróbálni, egyenlőre csak előzetesen érdeklődöm.
köszi a segítségeteket.
roberto
Ja csak az a baj hogy Zoli ma este megy olaszba valami yamaha szerelő műhelybe ugyhogy ezt is beszívtam .
De megpróbálok beszélni a tanítványával aki maradt az ivanicsnál hátha tud segíteni
De te is rácsöröghetsz Boldira ha gondolod! Biztos rákérdez neked ,hogy tud-e foglalkozni vele!
Csákó Zotyika!Érdeklődd már meg hogy a gyújtáskapcsolótól jön-e le a direkt feszkó a "dobozkába" Vagy honnan kapna,s miről? .............Ja és Csabi nem igazán akarta bevállalni mert azt mondta én már mindent átnéztem/cseréltem amikre ő is tippelne! .Tehát sok szerencsét kívánt a továbbiakhoz! Maradt Boldi "Féllábú" haverja aki Kawa szervizben dolgozik(úgy emlékszem) És megtudakolom tőle hogy vállal-e maszekot
Szeva mindenkinek.
Beszéltem ma Mong Zolival a gépem elktronikai problémája miatt és arra jutottunk hogy valami kurva kis probléma lehet vele ha már lassan minden ki lett cserélve kivéve ugye a vezetékeket .
Ennek azért örülök mert hátha nem lesz valami nagyon sok pénzembe .
Lehet szurkolni
Mind1 mit veszel 89től 2002ig,mindegyik évjáratnak van előnye és hátránya. Persze a 7R az igazi de a többi zxr se rossz!
Ha rendbe van a gép és olcsó akkor vedd meg.Az tény nem volt fekete vázzal de kérdés miért fekete(nagy bukta vagy csak izlés kérdése)De az idomok se gyári fényezésűek de ugye egy kis csuszás is elég sportgépeken a karcoláshoz....
Hát,köszi a választ.Majd megvizsgálom,ahogy tudom.Ennyi idősben valóban kevés az ép.De,szegény ember vízzel főz
Ja az,de szereztek egy amerikai 7-eshez való "fekete dobozt".
Azt mondták hogy ezzel többet pörög elméletileg vagyis késöbb szabályoz le de még nem tudtuk kipróbálni
Az vidám. Remélem összejön minél hamarabb, aljas dolog ez az elektronika.
De bassza meg megpunnyadt valami benne.Ki lett cserélve a "fekete doboz" meg még a fene tudja hogy mi és így sem lett szikra.Úgyhogy megy majd valami profi mesterhez aki összehozza nekem
Úgyhogy most szomorkás vagyok de még mindíg jobb hogy otthon punnyadt be mit vissza felé az úton
Nebassz hogy bekullantott a technika, cdi a szar?
Sajnos nem tudtuk összehozni az elektronikáját a vasamnak .
Így motor nélkül,vonattal voltam kénytelen visszajönni
De remélem azért más tudott motorozni a kedvencével
Azt hiszem a 7R az M-es /együléses/ ram air-es zxr blokkjából lett. Hengerfej tök más, nem himbás a szelepemelés, főtengelycsapágyak meg vannak erősítve stb. Váz is teljesen más, futómű is, fékek futómű jobb a 7R-en, meg erősebb is a 7R, viszont nehezebb is. Jobb a 7R véleményem szerint, én az első széria kivételével minden zxr-t végigpróbáltam, jobban használható a hetes. Sokan azt állítják az utolsó ZXR jobb mint a 7R, de tény hogy a legkiforrottab ZXR az összes közül. Egyikkel sem jársz szarul, csak nagyon nézd meg mit veszel, mert ezekből már ritka az ép példány.
Megjegyzem, amit belinkeltél ZXR, tudtommal sosem készült fekete vázzal...
Sziasztok Ninjasok!
Segítség kellene.Mit érdemes tudni a zxr750ről és a zx7r-ről.A kettő közt milyen különbségek vannak?nekem mindkettő tetszik,a zxr olcsóbb,ezért kicsit jobban tetszik De zxr-ből a 94-96 körüli a nyerő.Itt egy példány : http://www.hasznaltauto.hu/3120243_kawasaki_zxr750_1994

Rá gondoltam.Valakinek véleménye? Persze a motorról így nem lehet tudni semmit.Engem inkább a típus vélemény érdekelne.
Írjatok rosszat is.. Jó lenne már egy ninja
A két elektronika se adott megegyező értékeket mindenhol, igaz, nem a legiparibb multimétert használtam. Az önindító-leállító konzol kábeleit, ill. belsejét csekkold le inkább kétszer, mert bár csak hit, de nem hinném, hogy a fekete dobozka nyomós amperek túlzott behatása nélkül feladná a munkáját.
A lenyeg, hogy ragadjon az aszfalt
a vegen ugyis kicsavarjuk a borrucikat.
En mar ittam 15 litert ugy hogy decit se hugyoztam, de nem kivanom senkinek
Remélem olyan idő lesz mint most, aztán 5l-t iszok, de egy decit se hugyozok
Mi megyünk jópáran innen Szfvárról.
Holnap remélem eljutok az elektronikáért! És akkor már kiderül/remélem/............. csak attól parázok ha nem az a baj akkor..........ajjajajajajajjjjaj
Nekem akkor volt ilyen, mikor a blokkom próbáltam életre hívni és indítogomb meg társai hiányában U-ra görbített vezetékekkel oldottam meg a bekötést. A manual valami vezetéket (fehér? nem emlékszem már) -szerintem- rosszul párosított. Tekerte, de nem volt szikra. Meglett a párja, szikra is volt rögtön (kicsit furcsa volt, hogy két elektronika se mukkantja meg), meg hangzavar, füst és öröm (hja, a pincében kell ilyent csinányi :) )
Namost a kormánynál megtörhet a vezetékköteg, de ha ezt ellenőrizted (előtte meg jó volt), akkor
Udv. fiuk!
24-en lesz valami a kakucsbol?
Átnéztem az összes vezetéket!A vészleállítót, a sztenderkapcsolót/Azt ki is iktattam egy próba idejére/Mindent átnéztem A service manual" ban vannak adatok hogy feszkó nélkül a jeladón és az elektronikán mekkora ellenállást kell mérni!Az elektronikánál voltak nem egyező adatok,tehát nagyon arra gyanakszom .......csak fura múlt7 szerdán ment a moci vasárnap meg se kép se hang .......