Jaja, köszönöm Leslie én is erre tippeltem, csak abban voltam bizonytalan, hogy ez a 25mm a rugó tetejétől értendő, vagy a felső záróanya tetejétől. Tehát akkor a rugó befeszítve, felső záróval lekontrázva, és akkor amit látok menet a 25mm
köszi.
(azért érdeklődtem, mert már többször eljátszotta velem a motor, hogy 3. ban célegyenesre fordulva gázadásra kezdett farolni a segge, azt hittem nagyon feszesre húztam a hátsó rugót, de akkor ez inkább a guminak lesz betudható.)
Mielőtt pofozkodás lenne a vége: amíg a motor sebességbe van kapcsolva,addig nem tudod beindítani, mert az elektronika letilt!Ez az én öreg CBX-mocimon is így van! van ahol azt még cifrázzák, vagy a tulaj megcsinálja,hogy csak behúzott féknél, vagy kuplungnál lehet indítani a sárkányt!Ettől függetlenül, hogy tudom,már én is toltam "engine stop" kapcsoló véletlen kikapcsolása miatt kb 400 métert !
En benne vagyok a jul kozepi taliban. Satrazashoz mar oreg vagyok.
Mas van valakinek egy balos oldal idomja elfekvoben? Szin mindegy csak ne legyen torve
Srácok, aki még nem piszkálta a hátsó tellóját, mérjen már rá nekem hogy a menet tetejétől a rugó felső záró anya pontosan hány milliméterre van.
Vagy ha valaki még jártasabb a történetben, akkor mondja már el nekem hogy mit jelent ez:
Preload - 25mm of thread showing
Mert a legtöbb helyen ezt írják beállításnak, csak nem értem hogy ilyenkor mit hol mérjek.
A gpz-nél is valami ilyen volt, hogy kiengedett kuplung+sebességben a váltó, ill. oldaltámasz lent + kuplung kienged: nem indítózott ill. leállt. Mondjuk betolni (piros kapcsolóval leállítva, gurulás közben) lehetett.
Más, fék: fényeztem itt előre a brembot, aztán a kevés motorozással csak nem sikerült elfogadható fékhatást elérni. Ki voltak véve a betéteket feszítő rugós lemezkék is (ettől szabadon mozog a betét, zörög is, meg talán visszább is nyomja a dugattyúkat). Kezdetben fémtisztára csiszolta a tárcsákat, lekoptatta a régi betét cuccát (gondoltam olyan tiszta marad), a mai csiholás (gáz+fék egyszerre+ a rugós lemezkék is vissza bele, hátha melegségre vágynak) már kezdett valamit mutatni is végre, emellett ismét betétanyag kerül a tárcsákra. A lemezkéket ki fogom tenni, szerintem súrlódnak picit tőle a betétek, tehát nehezebben forog a kerék.
A fékhatás a kapott ízelítő alapján pályán bemelegedve ultrabrutál kategória lesz, hidegen is jól fog, csak kicsit erősebben kell húzni (de még mindig elég 2 ujj; a Luscanál úgy emlékszem, hidegen hiába húztam izomból, hő nélkül túl kevés volt). Minimum félig már merem ajánlani
Nnnna, azért teljesen hülyének nem kellene nézni A kuplung már viccelt meg párszor, igaz nekem nem ZXR van. De mi köze az öninditónak a benzinhez ilyen szempontból?
7R t még sose birtam betolni,pedig probáltuk többen is.
De a zxr t is nagyon nehezen birtuk,antihopping kuplung mindig keresztbe rakott...
Bár nekem elég kis nyomatéknál lehatárol,vékony lamellákkal van összerakva.
Kisújszállási mocistali bevan tervezve az 9-10köri hétvége.Ott van víz is!
Esetleg ha gondoljátok a mocistalira kijöhetne mindneki...
Ha nem akkor meg nekem elég gázos lenne 3dolog már anyagilag(kakucs,tali,kisuj)
Kakucsot én is tervezem de a hónap vége felé ha marad lovém.Szintén pénteki nap jó csak,mivel pénteken délig dolgozok.
mocistali nem érdekel senkit?Azért egy évben 1 max 2 kibirható sátrazni,rock zene,csajok,pia,mocik,stb.
Az én mocimat nem lehet betolni. Ez normális? Ha sebességben van a váltó nem lehet beindítani. Hiába nyomkodom a gombot meg sem rezzen. Ha gurulás közben leállítom üresben és berakom sebességbe akkor sem próbál beindulni hanem szimplán megáll. Tehát abszolute nem ad gyújtást.
Más téma: Júliusban össze kéne hozni egy 7R találkozót, valami vízpart közelében. Mit szóltok?
Megint más: július közepe felé mennék egyet kakucsra egy pénteki napon. Aki vevő, szóljon.
Ezt nem tudtam hogy leveszi a gyújtást, azt konstatáltam, hogy gyújtás nélkül is tekeri a ventillátort, ami hasznos. Amikor vettem a gépet friss akksit kapott az előző tulajtól, ami egy évet bírt és felrobbant. Akkor jöttem rá, hogy tx12 helyett 10-es akksi volt benne, méretre is Ah-ra is kisebb volt. Jó akksi fontos, mert nem ajándék betologatni ezt az ólommadarat. A hondámon szarakodott a fesszabályzó, nem volt töltés, folyton tologattam, de az kicsit könnyebb volt.
1. A porlasztóbeálításnak, a légszűrőnek és a kipufogónak nem sok köze van egymáshoz a motorodon, ezért áll le.
2. Fáradt az akku, miközben hajtja a ventillátort (és esetleg még a fény is megy), már nincs annyi ereje, hogy behúzza az önindítót.
Adott hőfok után a kawák 99% leveszi a gyújtást.
Ha a hütőd nagyon nyomott(görbült lamella) vagy csupa sár,vizkő akkor megeshet,hogy nem hűt jól!
Kopott vizpumpa miatt kevésbé forgathatja a vizet,vagy termosztát illetve vizcső(bilincsek) tömitetlensége miatt elengedheti kis nyomáson a vizgőzt.
Ezek után nagyon fog melegedni!
Ha elér adott hőfokot leveszi a gyújtást elméletileg.
Gyakorlatilag jól üzemelő 7R nek városban második lámpa után bekapcsol a ventije és a felső széle felé eső középső vonal körül áll a mutató és szint emegállás nélkül megy a venti amig nem érsz ki városból.Ehez kell egy nagyon izmos aksi.
Nekem sajna az aksim olyan,hogy ha ventivel leállitom nemindul újra csak bikázásról ezért ha ventivel állok meg lehuzom a gombát és induláskor vissza dugom.Tudom kokányolás meg nem tesz jót a mocinak,hogy leállításkor nem járatom a ventit de drága az új aksi...
Amugy a venti minden kawán jár hőfok függvényében akár gyújtás levétele után is,ez tök jó dolog ha pöpec az aksid mert hamar visszahül a gép.
Városba nem való a 7R!De attól még nem normális ha annyira melegszik.Az a normális ha ventid második lámpa után bekapcsol és a hőfok mérő meg a tetejéhez közel eső vonalnál van(nem a skála széle hanem középső vonalok közül a legfentebbi,vagy hogy modjam az egész skála kb. 3/4része tehát a felén túl)
7rTom: nekem is picit fulladozik városban 2e alatt,de a karbon dob miatt gondolom enyém is dusra van karburálva viszont nem bántom mert középtartományon nagyon állat!
Az hogy beindul a ventillátor, normális, azért van hogy beinduljon, városban meg hamar melegszik, főleg lámpánál állva. Az hogy leáll, előfordul, hogy a meleg miatt van. Szerintem nincs összefüggés a ventillátor meg a leállás között, egyszerűen melege van. Nekem sok anyagot kap, ráadásul nem gyári rendszer van rajta, alul fullad. Múlt héten pesten az araszolásban annyira fulladt, hogy ráakasztottam a gázt üresben és 1000-es fordulaton fulladozott, nem tudott kiforogni. Attól még nincs baja. Nem kifejezetten a városi araszolgatásra vannak ezek kitalálva. Én speciel hülyét kapok a városban ezzel a motorral. Ilyen helyre egy supermoto való, vagy robogó.
Sziasztok. A drágaságom ha bemelegszik a városban , lámpától lámpáig szenvedősben , a ventilátor beindul egyre sűrűbben , majd egyszer csak megáll a motor mintha leállítanám , a ventilátor még egy félpercig jár, addig nem is tudom újraindítani , ilyenkor betolásra indul.
Ha van ötletetek , hogy mi lehet mert kezdek agybajt kapni.Még annyit , hogy az alapjáratomat már 1500-ra csavartam.
köszi.
(azért érdeklődtem, mert már többször eljátszotta velem a motor, hogy 3. ban célegyenesre fordulva gázadásra kezdett farolni a segge, azt hittem nagyon feszesre húztam a hátsó rugót, de akkor ez inkább a guminak lesz betudható.)
Mas van valakinek egy balos oldal idomja elfekvoben? Szin mindegy csak ne legyen torve
Vagy ha valaki még jártasabb a történetben, akkor mondja már el nekem hogy mit jelent ez:
Preload - 25mm of thread showing
Mert a legtöbb helyen ezt írják beállításnak, csak nem értem hogy ilyenkor mit hol mérjek.
köcc
Más, fék: fényeztem itt előre a brembot, aztán a kevés motorozással csak nem sikerült elfogadható fékhatást elérni. Ki voltak véve a betéteket feszítő rugós lemezkék is (ettől szabadon mozog a betét, zörög is, meg talán visszább is nyomja a dugattyúkat). Kezdetben fémtisztára csiszolta a tárcsákat, lekoptatta a régi betét cuccát (gondoltam olyan tiszta marad), a mai csiholás (gáz+fék egyszerre+ a rugós lemezkék is vissza bele, hátha melegségre vágynak) már kezdett valamit mutatni is végre, emellett ismét betétanyag kerül a tárcsákra. A lemezkéket ki fogom tenni, szerintem súrlódnak picit tőle a betétek, tehát nehezebben forog a kerék.
A fékhatás a kapott ízelítő alapján pályán bemelegedve ultrabrutál kategória lesz, hidegen is jól fog, csak kicsit erősebben kell húzni (de még mindig elég 2 ujj; a Luscanál úgy emlékszem, hidegen hiába húztam izomból, hő nélkül túl kevés volt). Minimum félig már merem ajánlani
De a zxr t is nagyon nehezen birtuk,antihopping kuplung mindig keresztbe rakott...
Bár nekem elég kis nyomatéknál lehatárol,vékony lamellákkal van összerakva.
Esetleg ha gondoljátok a mocistalira kijöhetne mindneki...
Ha nem akkor meg nekem elég gázos lenne 3dolog már anyagilag(kakucs,tali,kisuj)
Kakucsot én is tervezem de a hónap vége felé ha marad lovém.Szintén pénteki nap jó csak,mivel pénteken délig dolgozok.
mocistali nem érdekel senkit?Azért egy évben 1 max 2 kibirható sátrazni,rock zene,csajok,pia,mocik,stb.
Megint más: július közepe felé mennék egyet kakucsra egy pénteki napon. Aki vevő, szóljon.
2. Fáradt az akku, miközben hajtja a ventillátort (és esetleg még a fény is megy), már nincs annyi ereje, hogy behúzza az önindítót.
Ha a hütőd nagyon nyomott(görbült lamella) vagy csupa sár,vizkő akkor megeshet,hogy nem hűt jól!
Kopott vizpumpa miatt kevésbé forgathatja a vizet,vagy termosztát illetve vizcső(bilincsek) tömitetlensége miatt elengedheti kis nyomáson a vizgőzt.
Ezek után nagyon fog melegedni!
Ha elér adott hőfokot leveszi a gyújtást elméletileg.
Gyakorlatilag jól üzemelő 7R nek városban második lámpa után bekapcsol a ventije és a felső széle felé eső középső vonal körül áll a mutató és szint emegállás nélkül megy a venti amig nem érsz ki városból.Ehez kell egy nagyon izmos aksi.
Nekem sajna az aksim olyan,hogy ha ventivel leállitom nemindul újra csak bikázásról ezért ha ventivel állok meg lehuzom a gombát és induláskor vissza dugom.Tudom kokányolás meg nem tesz jót a mocinak,hogy leállításkor nem járatom a ventit de drága az új aksi...
Amugy a venti minden kawán jár hőfok függvényében akár gyújtás levétele után is,ez tök jó dolog ha pöpec az aksid mert hamar visszahül a gép.
Városba nem való a 7R!De attól még nem normális ha annyira melegszik.Az a normális ha ventid második lámpa után bekapcsol és a hőfok mérő meg a tetejéhez közel eső vonalnál van(nem a skála széle hanem középső vonalok közül a legfentebbi,vagy hogy modjam az egész skála kb. 3/4része tehát a felén túl)
7rTom: nekem is picit fulladozik városban 2e alatt,de a karbon dob miatt gondolom enyém is dusra van karburálva viszont nem bántom mert középtartományon nagyon állat!
Ha van ötletetek , hogy mi lehet mert kezdek agybajt kapni.Még annyit , hogy az alapjáratomat már 1500-ra csavartam.