Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről beszéltem. Én nem gondoltam, hogy rossz a moci. Egyszerűen furcsán van megoldva. Behúzott kuplungnál illene indulnia.
Jaja, köszönöm Leslie én is erre tippeltem, csak abban voltam bizonytalan, hogy ez a 25mm a rugó tetejétől értendő, vagy a felső záróanya tetejétől. Tehát akkor a rugó befeszítve, felső záróval lekontrázva, és akkor amit látok menet a 25mm

köszi.

(azért érdeklődtem, mert már többször eljátszotta velem a motor, hogy 3. ban célegyenesre fordulva gázadásra kezdett farolni a segge, azt hittem nagyon feszesre húztam a hátsó rugót, de akkor ez inkább a guminak lesz betudható.)
Preload - 25mm of thread showing = Előfeszítés - 25 mm menet látható
Mielőtt pofozkodás lenne a vége: amíg a motor sebességbe van kapcsolva,addig nem tudod beindítani, mert az elektronika letilt!Ez az én öreg CBX-mocimon is így van! van ahol azt még cifrázzák, vagy a tulaj megcsinálja,hogy csak behúzott féknél, vagy kuplungnál lehet indítani a sárkányt!Ettől függetlenül, hogy tudom,már én is toltam "engine stop" kapcsoló véletlen kikapcsolása miatt kb 400 métert !
En benne vagyok a jul kozepi taliban. Satrazashoz mar oreg vagyok.
Mas van valakinek egy balos oldal idomja elfekvoben? Szin mindegy csak ne legyen torve
Srácok, aki még nem piszkálta a hátsó tellóját, mérjen már rá nekem hogy a menet tetejétől a rugó felső záró anya pontosan hány milliméterre van.
Vagy ha valaki még jártasabb a történetben, akkor mondja már el nekem hogy mit jelent ez:
Preload - 25mm of thread showing
Mert a legtöbb helyen ezt írják beállításnak, csak nem értem hogy ilyenkor mit hol mérjek.

köcc
A gpz-nél is valami ilyen volt, hogy kiengedett kuplung+sebességben a váltó, ill. oldaltámasz lent + kuplung kienged: nem indítózott ill. leállt. Mondjuk betolni (piros kapcsolóval leállítva, gurulás közben) lehetett.

Más, fék: fényeztem itt előre a brembot, aztán a kevés motorozással csak nem sikerült elfogadható fékhatást elérni. Ki voltak véve a betéteket feszítő rugós lemezkék is (ettől szabadon mozog a betét, zörög is, meg talán visszább is nyomja a dugattyúkat). Kezdetben fémtisztára csiszolta a tárcsákat, lekoptatta a régi betét cuccát (gondoltam olyan tiszta marad), a mai csiholás (gáz+fék egyszerre+ a rugós lemezkék is vissza bele, hátha melegségre vágynak) már kezdett valamit mutatni is végre, emellett ismét betétanyag kerül a tárcsákra. A lemezkéket ki fogom tenni, szerintem súrlódnak picit tőle a betétek, tehát nehezebben forog a kerék.
A fékhatás a kapott ízelítő alapján pályán bemelegedve ultrabrutál kategória lesz, hidegen is jól fog, csak kicsit erősebben kell húzni (de még mindig elég 2 ujj; a Luscanál úgy emlékszem, hidegen hiába húztam izomból, hő nélkül túl kevés volt). Minimum félig már merem ajánlani
pont akkor fogy ki vazze!
Nnnna, azért teljesen hülyének nem kellene nézni A kuplung már viccelt meg párszor, igaz nekem nem ZXR van. De mi köze az öninditónak a benzinhez ilyen szempontból?
Kérdezd meg van e benzin a tankban XDDDD
Jólvanna
Ennyire ne nézzél már sötétnek légyszíves.
én is benne lennék csakhogy legyen egy "öcskös" is
7R t még sose birtam betolni,pedig probáltuk többen is.
De a zxr t is nagyon nehezen birtuk,antihopping kuplung mindig keresztbe rakott...
Bár nekem elég kis nyomatéknál lehatárol,vékony lamellákkal van összerakva.
Kisújszállási mocistali bevan tervezve az 9-10köri hétvége.Ott van víz is!
Esetleg ha gondoljátok a mocistalira kijöhetne mindneki...
Ha nem akkor meg nekem elég gázos lenne 3dolog már anyagilag(kakucs,tali,kisuj)
Kakucsot én is tervezem de a hónap vége felé ha marad lovém.Szintén pénteki nap jó csak,mivel pénteken délig dolgozok.

mocistali nem érdekel senkit?Azért egy évben 1 max 2 kibirható sátrazni,rock zene,csajok,pia,mocik,stb.
Húzd be a kuplungot, nálam igy működik.
Az én mocimat nem lehet betolni. Ez normális? Ha sebességben van a váltó nem lehet beindítani. Hiába nyomkodom a gombot meg sem rezzen. Ha gurulás közben leállítom üresben és berakom sebességbe akkor sem próbál beindulni hanem szimplán megáll. Tehát abszolute nem ad gyújtást.
Áprily "lapon csúszó" Ferencel mi vevők vagyunk rá,én azesetben ha épp nem harcolok csehbe a bundeszligahajú, szandál+zokni portásokkal épp
Más téma: Júliusban össze kéne hozni egy 7R találkozót, valami vízpart közelében. Mit szóltok?
Megint más: július közepe felé mennék egyet kakucsra egy pénteki napon. Aki vevő, szóljon.
Ezt nem tudtam hogy leveszi a gyújtást, azt konstatáltam, hogy gyújtás nélkül is tekeri a ventillátort, ami hasznos. Amikor vettem a gépet friss akksit kapott az előző tulajtól, ami egy évet bírt és felrobbant. Akkor jöttem rá, hogy tx12 helyett 10-es akksi volt benne, méretre is Ah-ra is kisebb volt. Jó akksi fontos, mert nem ajándék betologatni ezt az ólommadarat. A hondámon szarakodott a fesszabályzó, nem volt töltés, folyton tologattam, de az kicsit könnyebb volt.
1. A porlasztóbeálításnak, a légszűrőnek és a kipufogónak nem sok köze van egymáshoz a motorodon, ezért áll le.
2. Fáradt az akku, miközben hajtja a ventillátort (és esetleg még a fény is megy), már nincs annyi ereje, hogy behúzza az önindítót.
Adott hőfok után a kawák 99% leveszi a gyújtást.
Ha a hütőd nagyon nyomott(görbült lamella) vagy csupa sár,vizkő akkor megeshet,hogy nem hűt jól!
Kopott vizpumpa miatt kevésbé forgathatja a vizet,vagy termosztát illetve vizcső(bilincsek) tömitetlensége miatt elengedheti kis nyomáson a vizgőzt.
Ezek után nagyon fog melegedni!
Ha elér adott hőfokot leveszi a gyújtást elméletileg.

Gyakorlatilag jól üzemelő 7R nek városban második lámpa után bekapcsol a ventije és a felső széle felé eső középső vonal körül áll a mutató és szint emegállás nélkül megy a venti amig nem érsz ki városból.Ehez kell egy nagyon izmos aksi.
Nekem sajna az aksim olyan,hogy ha ventivel leállitom nemindul újra csak bikázásról ezért ha ventivel állok meg lehuzom a gombát és induláskor vissza dugom.Tudom kokányolás meg nem tesz jót a mocinak,hogy leállításkor nem járatom a ventit de drága az új aksi...
Amugy a venti minden kawán jár hőfok függvényében akár gyújtás levétele után is,ez tök jó dolog ha pöpec az aksid mert hamar visszahül a gép.

Városba nem való a 7R!De attól még nem normális ha annyira melegszik.Az a normális ha ventid második lámpa után bekapcsol és a hőfok mérő meg a tetejéhez közel eső vonalnál van(nem a skála széle hanem középső vonalok közül a legfentebbi,vagy hogy modjam az egész skála kb. 3/4része tehát a felén túl)

7rTom: nekem is picit fulladozik városban 2e alatt,de a karbon dob miatt gondolom enyém is dusra van karburálva viszont nem bántom mert középtartományon nagyon állat!
Az hogy beindul a ventillátor, normális, azért van hogy beinduljon, városban meg hamar melegszik, főleg lámpánál állva. Az hogy leáll, előfordul, hogy a meleg miatt van. Szerintem nincs összefüggés a ventillátor meg a leállás között, egyszerűen melege van. Nekem sok anyagot kap, ráadásul nem gyári rendszer van rajta, alul fullad. Múlt héten pesten az araszolásban annyira fulladt, hogy ráakasztottam a gázt üresben és 1000-es fordulaton fulladozott, nem tudott kiforogni. Attól még nincs baja. Nem kifejezetten a városi araszolgatásra vannak ezek kitalálva. Én speciel hülyét kapok a városban ezzel a motorral. Ilyen helyre egy supermoto való, vagy robogó.
Sziasztok. A drágaságom ha bemelegszik a városban , lámpától lámpáig szenvedősben , a ventilátor beindul egyre sűrűbben , majd egyszer csak megáll a motor mintha leállítanám , a ventilátor még egy félpercig jár, addig nem is tudom újraindítani , ilyenkor betolásra indul.
Ha van ötletetek , hogy mi lehet mert kezdek agybajt kapni.Még annyit , hogy az alapjáratomat már 1500-ra csavartam.
Én is maradni fogok a típusnál.