A Te féked egy igazi érdekesség: amint mondod, felkeményedik a pályán. De a pálya szélén húzgálva ritka hulladék benyomást keltett.. Ha majd olyan mód futunk össze, vevő lennék egy szolid gurulásos cserére, hogy mégis, milyen a 10R... Persze nem kötelező
R1-be 21 k körüli nagyságrend, a csomagolást nem fotózom, de egyrészt "brembo racing" piros alapon kockászászló mintás grafika, másfelől 07YA23RC, ahol az RC jelöli a betétanyagot. A katalógusuk szerint ez karbon-kerámia.
Melegen tartani nem kell, de ahogy melegszik, úgy javul a fékhatás a grafikon szerint - amit elég kevés gyártónál lehet megtalálni, pl. a ferodonál nem találtam, pedig érdekelt volna.
A karbon az, amelyik annál jobb, minél melegebb, persze karbon tárcsával.
Az átlag versenybetétnek meg azért 'kell' a meleg, mert anyaguk olyan lehet, mint egy hard gumi, aminek meleg kell ahhoz, hogy jól tapadjon, így ők a maxukat a pályás igénybevételnél érik el. Csak egy jobb versenybetét ma már többet tud hidegen is, mint az utcai.
Kíváncsi vagyok a brembora, ha tényleg kerámiás. Mi az ára? Majd ha esetleg a csomagolását be tudod linkelni, az jó volna, mert van egy span, akinek most brembo van, de nincs tőle elszállva. Az az ominózus versenybetét milyen fajta volt? Nem lehet hogy azt folyamat üzemmelegen kell tartani hogy fogjon? Bár az inkább a karbonra jellemző. Nem tudom melyik az a fajta betét, ami annál jobb, minél melegebb, ugyanis kohéziós kötést igyekszik a tárcsával létrehozni... biztos jót tesz a tárcsának.
A nyikorgást anyaga válogatja (ugye a hungarocell is szép hangot ad), a tárcsa viszont nem rezonálhat, hiszen szorítja a fék is, meg a szegecsek is tartják, nehéz volna nekije rezegnie.
Ha jó a brembo, majd ideistenítek egyet, az karbon-kerámia és jobb áron szerezte kutya. , mint az itt olvasott xrac árak.
Az általad említett galfer szinter-kerámia, jobba hőelosztása, de ettől még melengeti a dugattyút, ami meg az olajat. A tárcsát jobban eszi.
Amit még tutira kipróbálnék, az a vesrah, de a karasna, az elméleti viszonteladójuk (akkor legalábbis) válaszra sem méltatott. Ők csinálnak endurance versenybetéteket, ami azt hiszem egy 8 órást kibír (lusta vagyok a honlapjukon megnézni). Ami azért nem gyenge: nekem volt olyan a ringen, hogy a versenybetétnek hiába húztam, mintha nem lett volna fék, ha még jobban, akkor meg blokkolta a kereket. Volt a bukótérbe menet... Aztán megjavult.
Szerintem nem betéthiba hogy nyikorog, lehet a tárcsád vékony, az rezonál. Nekem a Ferrodo is nyekergett, de a EBC is benyikkan néha, főleg ringezés után. Amúgy nem tudom miért istenítitek a Ferrodot, nekem nagyon nem vált be. Egy emberke ringen ajánlott most egy betétet, ami nem adja át a hőt az olajnak: Galfer kerámia betét. Ára állítólag húzós
Nekem az előző betéteimmel ugyanez volt a helyzet. Azok Nissin-ek voltak. Kicsit lekerekítve a széleit segített a nyikorgás csillapításában. De teljesen megszüntetni nem sikerült. Most gyári Toxico betétek vannak benn, nagyon ritkán,de néha ezek is nyikorognak.
No, tegnap hogy szuperáltak a "buherált" fékeitek?
Kinéztem én is, az enyém még nem fog elég jól; a rugós lemezkék nélkül picit lötyögnek a betétek, első hallásra azt hittem a blokk akar szétesni.. :)
hohóóó egyesben már szinte mindig feljön kuplunggal is,a hiba ott volt,hogy túl hirtelen vágom rá,szép finoman kell kiengedni.
De ha finoman engedem rá sokszor meg átesek a ló túloldlaára,hogy túl lassan engedem rá.
Kettesben még mindig nemnagyon akar jó lenni :(
Emeld fel az elejét, engedd le a hátulját. Több teher jut a hátsóra, jobban tapad, a könnyebb elejét meg ennélfogva könnyebben emeli. Cserében kevésbé fordulékony, még stabilabb géped lesz, amit esetleg csapágyasra egykerekezel.
Mit baszok el?Többet elkapar mint,hogy kerékre jöjjön...
Egyesben gázra,kuplungra szinte mindig feltom venni,kuplungra majdnem mindig de kettesben elég nehezen tudom:(
Kettesben ha nagyot kuplungolok rá akkor inkább elkapar.
Probáljam nagyobb fordulatnál behuzni a kuplungot kisebb időre?
Arra gondolok tul kis fordulaton probálok rákuplungolni tul nagy fordulattal...
kb. 4e körül húzom be és probáltam 6-10között rádobni.
Lehet 6enél kellene behuzni és csak kis időre?
Melegen tartani nem kell, de ahogy melegszik, úgy javul a fékhatás a grafikon szerint - amit elég kevés gyártónál lehet megtalálni, pl. a ferodonál nem találtam, pedig érdekelt volna.
A karbon az, amelyik annál jobb, minél melegebb, persze karbon tárcsával.
Az átlag versenybetétnek meg azért 'kell' a meleg, mert anyaguk olyan lehet, mint egy hard gumi, aminek meleg kell ahhoz, hogy jól tapadjon, így ők a maxukat a pályás igénybevételnél érik el. Csak egy jobb versenybetét ma már többet tud hidegen is, mint az utcai.
Ha jó a brembo, majd ideistenítek egyet, az karbon-kerámia és jobb áron szerezte kutya. , mint az itt olvasott xrac árak.
Az általad említett galfer szinter-kerámia, jobba hőelosztása, de ettől még melengeti a dugattyút, ami meg az olajat. A tárcsát jobban eszi.
Amit még tutira kipróbálnék, az a vesrah, de a karasna, az elméleti viszonteladójuk (akkor legalábbis) válaszra sem méltatott. Ők csinálnak endurance versenybetéteket, ami azt hiszem egy 8 órást kibír (lusta vagyok a honlapjukon megnézni). Ami azért nem gyenge: nekem volt olyan a ringen, hogy a versenybetétnek hiába húztam, mintha nem lett volna fék, ha még jobban, akkor meg blokkolta a kereket. Volt a bukótérbe menet... Aztán megjavult.
Picit csiszoljam meg a tárcsát hátha?Más 5letem nincs.
Kinéztem én is, az enyém még nem fog elég jól; a rugós lemezkék nélkül picit lötyögnek a betétek, első hallásra azt hittem a blokk akar szétesni.. :)
De ha finoman engedem rá sokszor meg átesek a ló túloldlaára,hogy túl lassan engedem rá.
Kettesben még mindig nemnagyon akar jó lenni :(
Futoműt nem basztatom,így jó!
Egyesben gázra,kuplungra szinte mindig feltom venni,kuplungra majdnem mindig de kettesben elég nehezen tudom:(
Kettesben ha nagyot kuplungolok rá akkor inkább elkapar.
Probáljam nagyobb fordulatnál behuzni a kuplungot kisebb időre?
Arra gondolok tul kis fordulaton probálok rákuplungolni tul nagy fordulattal...
kb. 4e körül húzom be és probáltam 6-10között rádobni.
Lehet 6enél kellene behuzni és csak kis időre?
Hmmm nyamíííííí XDDD
http://cgi.ebay.co.uk/Ultimate...