Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hengerfej,elektronika,alu tank,full-full-full állítható futomű tök más tagokkal,más fékek,stb Tehát MINDEN más a 7RR -n!
Akinek van 7r illetve 7rr manuálja ami gyári akkor megnézheti az alkatrészeknél.A durva,hogy a 7RR hez kurvasokmindent lehetet kapni(ugyértem többféle váltó átétel,2fajta karbi,stb)
Tudnának a többiek mesélni,kb. úgy nézek ki mint aki lóg a motoron vagy épp mellette..
Én elég alacsony vagyok hozzá nehéz kiülnőm,kitérdelnem.
Kormányt is alig érem el,ezért 130-140alatt pokol vele közlekedni amikor nincs elég menetszél.
Kérdés az mire használod.
Ez pont így használható a Hringre meg amig egy gpz305 mindnekit szopat addig bármelyik moci többet tud mint a legtöbb ember.De szériában a 7R meg leglaább kezelhető a kevésbé tapasztalt emberek kezében is ami mindenél fontosabb.
Gyorsulásra meg könnyü és hosszú motor kell de 750ben gyorsulni?Mikor az utolsó gixer750baszott erős...
Utcára megint pont jó
Nem értem mire akarod tuningolni.
Az,hogy utcára tervezték de mégis versenypályára alkalmassá!
Iszonyat sok dolog feleslegesen nehéz lenne egy csak sbk vagy motogp géphez képest de ez teljesen rendjén van.
Látom sok a hsz. mikor nyakig tanulok és 24óra kötelező túlórát elrendeltek minimum a melóhelyen :(
Gyorsan átfutom és hozzászolok amihez van kedvem:)
Szia :)
A szivárgó nyeregnél én lehettem a ludas,mert egyszer kipumpáltam/kinyomtam egy másik benyomásával a dugattyút (ezt követően szétkaptam sebtiben), de előttem nem szivárgott, én magam meg utána nem vettem észre, sorry. Ettől független volt a gyengélkedése, pl. felújítókészletet vettem a munkahengerhez, meg ipone folyadékot, ha már ott jártam, de nem mentem vele sokra.
A képeket várom, mondd neki, ha ennyire nem megy a gép közelébe, akkor neki is jól jöhet, ha legalább fényképen láthatja a motorját...
Hello Leslie
nyergekben full tömítő és porvédő csere, fent meg munkahenger cserét a Peti full megcsinálta és a jobb nyeregből szivárgott az olaj! Még karmantyűkatcserélt benne azán betét azzal már jó lett! Inkább mondjuk jobb!

Képekre felhívtama figyelmét, hogy kéred
A fékkel én is szoptam, ha megmaradt volna a 7-es, akkor a nyergekben full tömítő és porvédő cserét, fent meg munkahenger cserét csináltam volna. De lehet, hogy végül a fékcsöveket is cseréltem volna, mert volt R1 radiális pumpa fent, azzal se (meg a folyadékcsere, meg unalomig légtelenítés) sikerült a régi formáját hozni. Pedig nem szivárgott. Volt meg .
Nem okoskodni akarok, de a SBK: futómű más, blokk összes mozgó alkatrésze (vezérműtengelyek, szeleprugók, talán a szelepek is, dugattyú, fogaskerékhajtású vezérmű, főtengelyből elképzelhető, hogy többfajta lendtömegű volt, az adott pályának megfelelően, hajtókarok, kazettás váltó, szárazkuplung, gyújtás (15-16000 ford), kerekek, tárcsák,... Mármint a gyári csapaté.
A síktolattyúsnál a 37-es megfelelőbb a 750-hez, kisebb keresztmetszet-nagyobb áramlási-töltési sebesség. Előnyükként az adagolhatóságot emelik ki, viszont kényelmesen benzinbe fojtható velük a motor, ha akkorát csavarnak amennyit nem tud felvenni a motor (fordulaton viszont nem kell megvárni a vákuum általi tolattyúnyitást mint a CV karbiknál, tehát harap)
Izé.. olvasatilag: Castrol SRF azt hiszem, de ez literes és 16k (de ez a legjobb). Azután lehet az a Motul, de az szintén drága. Azután... erre nem esküszöm ugyan, de más fékolajat nemigen fogok venni, a fékbetét esetében pedig szintén erre a márkára fogok beruházni. GA

Elforrás alatt mit értünk? Bemegy a kar, vagy trutymó jön ki pályázás után?

Sok összetevős játék ez...
fékkar bemegy:
- valóban forr a folyadék (dot 4 se forrhatna..)
- szar a főfékhenger (felújító értéke kb. mint halottnak a csók) -- kéne egy tuti jó kipróbálásra
- levegős
- szivárog valahol

fékolaj forr:
- nedves -- csere
- normál, csak túlmelegszik (azért az durva, ha a dot 4 emlékre 170°C körüli képességét kimeríti) -- csere a féknyergekben lévőt, amíg a tiszta nem jön (a megforrt részét mindig le kell cserélni, de forrás nélkül se árthat egy kis friss)

fékhatás halványul:
- nem odavaló betét (túlmelegszik) -- HH besorolású betét; nekem SRQ Lucas volt, amikor fullba lassultál és még húztál az még harapott... cserébe viszont hidegen nem fogott jól, csak 2-3. fékezésnél
Ebben nem tudok sajnos segíteni, volt tartalékban. A "rossz" még megvan, meg van egy az összerakásra váró 7-esemen, de utóbbitól nemigen válok meg. Ebay-en néznék, ha 10-15 eFt körül nem találnék itthon.
A karbisokon biztos fölötte van. 95-ös, 98-as, 2002-essel már volt dolgom, mindegyiknek fölötte volt.
Leslie, mennyibe fájt a benzinpumpa?
Gondolom ez evjaratfuggo. 98-tol a 9-esen is alatta van, a korabbiakat nem tudom. Abban viszont igaza van, hogy nem annyira sportos az ulespozicio rajta - bar bevallom ez nem is olyan nagy baj.

A lenyeg, hogy szerintem a ZX-7R kozelebb all versenymotorhoz, mint a ZX-9R, ezert ha egy igazan kihegyezett, durva utcai buntetot akarnek csinalni amin el is ferek, akkor egy ZX-7R-t alakitanek at. Minden mas szempontbol a ZX-9R a vilag legjobb motorja, ezt barki megmondja a ZX-9R forumon is.

Lassan vegzek. Mindenkinek koszonom az eszmecseret, jo hetveget urak!
"villahíd fölött van a csutka"

6-on alatta van!
Értem.Azt hittem,hogy pusztán a tárcsa méretéről van szó!Egyébként én úgy tudom,hogy a '98-'99-es kilenceseknek nem 310-es elől a tárcsaátmérőjük,hanem 296-os.
Stimmel, de csak 4 dugos volt a feknyereg! Es az a 9-es, amin 6 dugos feknyereg van (vagyis 98-01-ig), azon viszont csak 310-es a tarcsa (igaz, igy is jobb, mint a 4 dugos a nagy tarcsaval). De a lenyeg: a ZX-7R komolyabb fekkel van szerelve, mint barmelyik 9-es.
Bocs,hogy bele vaú-vaú,de a Te kilenceseden is 320-as tárcsák voltak!
A surlodas a meroleges nyomoerotol fugg. Vagyis minel nagyobb a tarcsa, annal kisebb nyomoerovel lehet ugyanazt a fekhatast produkalni, tehat a melegedes is kisebb. Tobbek kozott ezert is jo a nagy fektarcsa a motorra.

A masik megoldas lehet a puhabb betet alkalmazasa. Itt ugyanaz a jelenseg: az anyagpar kozotti a nagyobb tapadasi egyutthato miatt ugyanahhoz a fekhatashoz elegendo kevesebb nyomoero. Megintcsak kevesebb a melegedes.

Ez az elmelet, ami minden motorra igaz.
Ugyanúgy könnyebb gépeken is hallottam ilyen jelenséget. Kérdés hogyan orvosolható? Nem hinném hogy tárcsaátmérő függvénye. Nyilván a nagy tömeg nem hasznos a féknek
Bingo. E tekintetben is jobb, mint pl. a ZX-9R. Igaz nehezebb is, s mint latjuk fortyog az olaj.
320
Ugye ugye... nagy a tomeg! A ZX-7R elso fektarcsai 320-asok, vagy 310-esek?
Ja, a gumi ugyanaz, annyi hogy a kakucsos képen frissen volt fényképezve, ahogy megégett, de némi utcai motorozás után ezek a hullámok elkoptak róla.
Nincs valami ötleted, hogyan lehetne a fékelmelegedést orvosolni? Munkahengerekben új karmantyúk vannak, meg Goodridge sodronyos csövek. 5.1-es olajat használok, pályán mégis 3 kör után elforr. Ajánlottak most valami motul fékfolyadékot, aminek extra magas a forráspontja, meg az ára is. Mi a véleményed?