Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvitték, kénytelen voltam megválni tőle, anyagilag. De lesz még ilyen motorom, azért kérdezősködöm...
Nem is mesélted, elvitték a vasat?
Beszarás ehhez mit szóltok
Fájdítod a szívem :)
Egy kis történelem 7R
A kérdés, hogy a teszben szereplő betétek mindegyike HH-s volt-e, hiszen versenypályán kínozva csak erre szánt betéteket érdemes összehasonlítani.
Na srácok itt egy kis fékbetét teszt, fogni fog mind, de melyik hogy kopik?
http://www.motorinfo.hu/teszt/2007/09/21/ivre_ra
_kanyarba_be_melyik_jobb/

Az EBC gondolom nem rossz, kérdés hogy mi az itthoni ára?
És Tom az a galfer sem mutatkozik rossznak, bár egy picit jobban kopik az EBC nél, és ha viszont drágább, akkor nem kérdés hogy melyiket venném.
A gyári tokico meglepően gyorsan fogyott nekik.
Nekem is 180/55 van hatul, eddig semmi gondom sem volt a tapadassal, se a BT14 se az M3 nem forog el.
Persze nem megek 2.20 kozeleben sem
Pályán a legjobban egy 120/70-180/55-el éreztem a legjobban magam. Persze a 180 kényszer volt, 600-assal versenyzett akitől vettem, de 190/55 a jó választás, ha fordulékonyságra ill. lapon még több tapadásra vágysz. Persze pálya/versenygumiból. Utcán persze ez mellékes, kivéve, ha valaki minden A-B pont közötti útját TT-vé varázsolja.
195/70 is belefér... Első és eddig utolsó vágott slickem olyan volt, akkorát emelt hátul, hogy futóművet kellett hazaérve állítani. Ráadásul nem jártam jól vele, 1000 km-t bírt. (jó pap is hótig..)
Én a pannonia-ringen dolgozom sportbíróként, és ahogy látom a Dunlop Gp és a Pirelli Supercorsa is igencsak fogyóeszköz, rengetegen használják, tehát rossz nem lehet. :) Nekem most egy pár Supercorsa van fenn, a hátsó 180/55-ös, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, bár inkább utcán használom.
Kérdésem továbbá is az lenne, hogy szerintetek 200/55-ös guma elfér-e a 7-esen, mert pont van egy Dunlop Gp-m.
A ZX-10R-re? Persze. A ZX-7R-re? Fogalmam sincs.
Na de 190/60 t feltennél?Felfér?
Én mostanság vágott slickel nyomulok. 25 rugó egy pár. Max.2 első kell egy évben meg mondjuk 5-6 hátsó. Kopásról nem tudom számot adni mert nekem a kigyorsítási részen halnak meg a gumik olyan hamar, hogy középen még 3-4mm hús van amikor ledobom.(Gondolom minden pályázós emberke így van ezzel).
Voltam gumisnál meglestem mi a kinálat,mert megint cserés a hátsóm,de fizetésig sajna csak nyálcsorgatás:(
Baszki nem mekszelek és 2000-2500km és cserélni kell őket:((((
Lenne pár kérdésem mivel 190/55 racetec meg korza3 nincs most.

190/60 belefér?Kipróbálnám menyire lehet vele borítani meg nyomvájus úton mit csinál.
180/55 milyen?Rakott már rá valaki?Nem kapar el hamar?
Vagy tegyek fel 190/50 t?

Dunlop sportmax mitomi GP akármi nagyon puhának nézki mi a vélemény róla?Annak a közepe tök sértetlen és a széle csak annyira lett lepályázva,hogy még ringet is kibir.
racetecek most elég kismintások...(Bár olcsobban is adná,csak sürübben kell cserélni)

ddt,krézi:ti milyen gumát raktok fel?
Én eddig gyárit vettem de mivel 7R be még nem vettem azt tudom ami benne volt(Nem én raktam platinumot bele).Most Xracot a forumon istenités miatt próbáltam ki mivel a gyári ezer év mig megjön és azonnal kellett.Lucas lett volna még de az is 3-4nap alatt kb. ennyiért.Lucas havernak zzr1.1 -n beávált!
Ez az Xrac kurvajól fog szerintem a nyikorgást majd orvoslom(néhol van még régi elkenődés a tárcsámon azt leszedem,meg picit a betét szélét lekerekítem és huzok bele 2vékony vonalat a betétbe,hogy a kopadék tudjon rendesen távozni.Úgyértem mint a gyári betéteken...
Lehet az is baj a nyikorgáshoz,hogy még pár dugattyú mindig nem az igazi:(
Erre nem tudok mit mondani.
No, az még egy mumus (eleje elmegy), a másik, mikor megindul a hátulja és az ember meg elcsukja reflexből a gázt.
Meglepő lehetett, nekem még nem jött össze olyan első, ami hamarabb elcsúszott volna, mint a hátsó. A power race csinált olyat okt. táján a melegítőkörben, hogy a hátulja elfarolt (célegyenes utáni balos, gondolom ez a 2-es), meg biztos borítottam rendesen. Azóta sem mentem olyan gumival, amivel szinte az összes kanyar térdes volt (persze ettől még a köridő lehet gyenge 2:20 :) ).
Nem. Elment az eleje. Hideg volt a gumi. Az első lámpával mentem vaksötétben. Alkalmilag megteszi de esti túrára nem mennék vele. Így vettem a pályaidomot. Amúgy egy bármilyen autólámpa megteszi. Pár ezer forint.
Kigyorsítás volt?
Más: azt az első lámpát világításra is lehet használni (ami a géped pályaidomában van)? Költségvetésileg mekkora tényező volt?
csukd be a szemed ugy probáld.a legkönnyebb módszer a félelem kiölésére.aztán amikor már nagyon félsz nyisd ki meglátod sokkal jobb lesz igy
Javuló tendenciát folytatok. Nagyon nincs miről írni egyenlőre de elvileg jó irányba megyek.
én a motorodról beszéltem nem rólad.akar a tököm téged megvenni de tényleg mi lett a bukta ota ota?kicsit szét vagy esve
Mindenkinek meg van az ára. Aztán, hogy van-e aki megfizeti azt az már egy más kérdés.
az kizárt.tibi gépe megfizethetetlen
én pedig maradok a haccáznál