Na srácok itt egy kis fékbetét teszt, fogni fog mind, de melyik hogy kopik?
http://www.motorinfo.hu/teszt/2007/09/21/ivre_ra
_kanyarba_be_melyik_jobb/
Az EBC gondolom nem rossz, kérdés hogy mi az itthoni ára?
És Tom az a galfer sem mutatkozik rossznak, bár egy picit jobban kopik az EBC nél, és ha viszont drágább, akkor nem kérdés hogy melyiket venném.
A gyári tokico meglepően gyorsan fogyott nekik.
Pályán a legjobban egy 120/70-180/55-el éreztem a legjobban magam. Persze a 180 kényszer volt, 600-assal versenyzett akitől vettem, de 190/55 a jó választás, ha fordulékonyságra ill. lapon még több tapadásra vágysz. Persze pálya/versenygumiból. Utcán persze ez mellékes, kivéve, ha valaki minden A-B pont közötti útját TT-vé varázsolja.
195/70 is belefér... Első és eddig utolsó vágott slickem olyan volt, akkorát emelt hátul, hogy futóművet kellett hazaérve állítani. Ráadásul nem jártam jól vele, 1000 km-t bírt. (jó pap is hótig..)
Én a pannonia-ringen dolgozom sportbíróként, és ahogy látom a Dunlop Gp és a Pirelli Supercorsa is igencsak fogyóeszköz, rengetegen használják, tehát rossz nem lehet. :) Nekem most egy pár Supercorsa van fenn, a hátsó 180/55-ös, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, bár inkább utcán használom.
Kérdésem továbbá is az lenne, hogy szerintetek 200/55-ös guma elfér-e a 7-esen, mert pont van egy Dunlop Gp-m.
Én mostanság vágott slickel nyomulok. 25 rugó egy pár. Max.2 első kell egy évben meg mondjuk 5-6 hátsó. Kopásról nem tudom számot adni mert nekem a kigyorsítási részen halnak meg a gumik olyan hamar, hogy középen még 3-4mm hús van amikor ledobom.(Gondolom minden pályázós emberke így van ezzel).
Voltam gumisnál meglestem mi a kinálat,mert megint cserés a hátsóm,de fizetésig sajna csak nyálcsorgatás:(
Baszki nem mekszelek és 2000-2500km és cserélni kell őket:((((
Lenne pár kérdésem mivel 190/55 racetec meg korza3 nincs most.
190/60 belefér?Kipróbálnám menyire lehet vele borítani meg nyomvájus úton mit csinál.
180/55 milyen?Rakott már rá valaki?Nem kapar el hamar?
Vagy tegyek fel 190/50 t?
Dunlop sportmax mitomi GP akármi nagyon puhának nézki mi a vélemény róla?Annak a közepe tök sértetlen és a széle csak annyira lett lepályázva,hogy még ringet is kibir.
racetecek most elég kismintások...(Bár olcsobban is adná,csak sürübben kell cserélni)
Én eddig gyárit vettem de mivel 7R be még nem vettem azt tudom ami benne volt(Nem én raktam platinumot bele).Most Xracot a forumon istenités miatt próbáltam ki mivel a gyári ezer év mig megjön és azonnal kellett.Lucas lett volna még de az is 3-4nap alatt kb. ennyiért.Lucas havernak zzr1.1 -n beávált!
Ez az Xrac kurvajól fog szerintem a nyikorgást majd orvoslom(néhol van még régi elkenődés a tárcsámon azt leszedem,meg picit a betét szélét lekerekítem és huzok bele 2vékony vonalat a betétbe,hogy a kopadék tudjon rendesen távozni.Úgyértem mint a gyári betéteken...
Lehet az is baj a nyikorgáshoz,hogy még pár dugattyú mindig nem az igazi:(
No, az még egy mumus (eleje elmegy), a másik, mikor megindul a hátulja és az ember meg elcsukja reflexből a gázt.
Meglepő lehetett, nekem még nem jött össze olyan első, ami hamarabb elcsúszott volna, mint a hátsó. A power race csinált olyat okt. táján a melegítőkörben, hogy a hátulja elfarolt (célegyenes utáni balos, gondolom ez a 2-es), meg biztos borítottam rendesen. Azóta sem mentem olyan gumival, amivel szinte az összes kanyar térdes volt (persze ettől még a köridő lehet gyenge 2:20 :) ).
Nem. Elment az eleje. Hideg volt a gumi. Az első lámpával mentem vaksötétben. Alkalmilag megteszi de esti túrára nem mennék vele. Így vettem a pályaidomot. Amúgy egy bármilyen autólámpa megteszi. Pár ezer forint.
http://www.motorinfo.hu/teszt/2007/09/21/ivre_ra
_kanyarba_be_melyik_jobb/
Az EBC gondolom nem rossz, kérdés hogy mi az itthoni ára?
És Tom az a galfer sem mutatkozik rossznak, bár egy picit jobban kopik az EBC nél, és ha viszont drágább, akkor nem kérdés hogy melyiket venném.
A gyári tokico meglepően gyorsan fogyott nekik.
Persze nem megek 2.20 kozeleben sem
Kérdésem továbbá is az lenne, hogy szerintetek 200/55-ös guma elfér-e a 7-esen, mert pont van egy Dunlop Gp-m.
Baszki nem mekszelek és 2000-2500km és cserélni kell őket:((((
Lenne pár kérdésem mivel 190/55 racetec meg korza3 nincs most.
190/60 belefér?Kipróbálnám menyire lehet vele borítani meg nyomvájus úton mit csinál.
180/55 milyen?Rakott már rá valaki?Nem kapar el hamar?
Vagy tegyek fel 190/50 t?
Dunlop sportmax mitomi GP akármi nagyon puhának nézki mi a vélemény róla?Annak a közepe tök sértetlen és a széle csak annyira lett lepályázva,hogy még ringet is kibir.
racetecek most elég kismintások...(Bár olcsobban is adná,csak sürübben kell cserélni)
ddt,krézi:ti milyen gumát raktok fel?
Ez az Xrac kurvajól fog szerintem a nyikorgást majd orvoslom(néhol van még régi elkenődés a tárcsámon azt leszedem,meg picit a betét szélét lekerekítem és huzok bele 2vékony vonalat a betétbe,hogy a kopadék tudjon rendesen távozni.Úgyértem mint a gyári betéteken...
Lehet az is baj a nyikorgáshoz,hogy még pár dugattyú mindig nem az igazi:(
Meglepő lehetett, nekem még nem jött össze olyan első, ami hamarabb elcsúszott volna, mint a hátsó. A power race csinált olyat okt. táján a melegítőkörben, hogy a hátulja elfarolt (célegyenes utáni balos, gondolom ez a 2-es), meg biztos borítottam rendesen. Azóta sem mentem olyan gumival, amivel szinte az összes kanyar térdes volt (persze ettől még a köridő lehet gyenge 2:20 :) ).
Más: azt az első lámpát világításra is lehet használni (ami a géped pályaidomában van)? Költségvetésileg mekkora tényező volt?
én pedig maradok a haccáznál