sziasztok 400 as zxr em van és szezon végén szeretnék váltani mivel csak tavasszal lessz nagy jogsim de már szerintem szezon végén megveszem a nagyobb vasat és árban mivel még gsxr 750 k8 ra nem lessz pénzem egyedül a zx7r tetszik vagyis hát ugy ahogy tetszik
szóval kinek eladó a vasa az dobjon már be linket
2.szor az a hátsó kapaszkodó leszerelve hülyén néz ki vagy van rá üléspúp esetleg komplett egyszemélyes idom van rá? milyen a moci amúgy gondolom mint a zxr és kawasaki szelepek hamar elállítódnak és csörög a blokk vezérmű lánc meg minden gondolom amúgy milyen a vas?
Csavarlazítóval semmire nem mész. Ki kell nyomni a dugattyút, amennyire lehet, kérdés ez hol van? Én sem merem nagyon kinyomni, nehogy kilője, azt akkor nézelődhetek. Amúgy én finom polírpapírral tolom a dugattyút, meg féktisztítóval.
Mind kettő nyeregben a belsók majdnem szorulnak és a külsők alig érik el a betétet lötyögött a betét.Most,hogy kitámasztottam a betétet a belső oldalon és kipumpoáltam a külső dugattyúkat így már nagyon pöpec.
Jövőhéten lekapom megint a nyerget,kikapom a betéteket és járatom még a dugattyúkat és fujdosom csavarlazitóval a porvédő alá.
Porvédőt kellene szépen finoman kiszedni anélkül,hogy a tömitőgyürü kijöne vagy annyira kinyomnánk a dugattyút,hogy kijöjön a tömitőgyürü,mert ha megvan dagadva lehet nemtudom vissza rakni.De ugye kivett porvédőnél jobban alá lehet fújni csavarlazítót.
Mert öregek, lehet basztatva voltak, nem tudom. Mindenesetre még egyszer leveszem a nyergeket és pucolom a dugattyút, meg járatom. Amúgy azt néztem, kajak szembedugattyús létére asszimetrikusan kopik, és a külső dugattyúk ragadnak mindkét nyeregben. Lehet a külső része jobban melegszik a tárcsának? Ez faszság.
...és mégis rugózik a tied....
Vagy elkúrták a karmantyúkat a hidraulikásaid vagy más fele kell a hiba okozóját keresnünk....
nem értem miért nem egyszere jön ki a 6db dugattyú....
Ez mind szép és jó, ezt tettem én is hétvégén, ennek ellenére rugózik a dugattyú, és nehezen mozog. Ha már ez sem segít akkor a tömítések vannak bedagadva, azért rugózik és nem éri el a betétet. Nekem egy éve lett cserélve és elmondom nem olcsó, ugyanis ha gyárit veszel, mer más nem sok szart ér, akkor nyergenként 40eft a karmantyú+porvédő. Nekem 35-be felújították első hátsót, úgy lett hozzá gyártva hidraulikások által.
Debrecenben leszek.Társadalmi ismeretek 2rohadt kreditért vazzze :(((((
Aztán hétvégén meg tanulás ezerrel mert Hő és áramlástanom még hátra:( 5kreditért :(((((((((((( Megcsinálhatatlan egy tárgy:((((
Valami nagy szaktudásut megkellene kérdezni,hogy mivel fujok be és járasuk meg a dugattyúkat vagy mi a pöcs van,mert nekem se egyenletesek a dugattyúk,pedig sokat fujtam mindennel és jáarattam.Jobb lett de még nem az igazi.
Föleg a jobb oldali nyereg jobb oldali 3dugattyúja.
Te mivel fujtad?csavarlazitó?wd40?aztán járatad ki-be és féktisztitóval tisztára fujtad utána?
Azon gondolkozok mi lenne picit finom papirral megpolirozni a dugattyúkat,ici picit körkörösen,csak nem merem kivenni őket,mert a gyári 11éves karmantyú van bennük...
Fék témához kapcsolódóan: Levettem a nyergeimet, és szomorúan konstatáltam hogy egyik másik dugattyú karmanytúja be van dagadva és rugózik a dugattyú. Ezért volt az hogy hosszú úton fog a kar, ugyanis a dugattyúnak el kell érnie a betétet, arra megy el a fékkar húzásának 50%-a. Érdemes levenni a nyergeket és kipucolni a dugattyúkat, megjáratni. Szopatós meló, de én megtettem és lényegesen jobb lett, kijjebb fog a kar is.
FÉK (a lerágott csont):
Brembo leírás:
"A" eset: új tárcsa + új betét - enyhe fékezésekkel felhordod a betét anyagát, ill. összekoptatod a felületeket.
"B" eset: régi tárcsa amit más anyagú betéttel használtak mint az új - 130/180-as csiszolópapírral lecsiszolni a régi betét által felhordott réteget.
A B eset az egyéb helyen olvasottak alapján elsősorban organikus (fémmentes) betéteknél lényeges, ezek a fém komponens hiányában nem tudják lezabálni az előző betét által felhordott réteget. Végeredményben tehát a tárcsára rákenődik a betétanyag és az súrlódik 'önmagával'. Más anyaggal nem biztos, hogy el tudja érni a lehetséges tapadást.
13xxx a lista ára mondtam neten irták 11ért van de 22+2eposta lenne és ha ez alatt van akkor okés erre azonnal volt délutánra ennyiért(24xxx) 25 t adtam kereken nem apróztam.
10-25% mikor mennyit kapok kedvezményt régi melohelyemen.
Mondjuk tudják saját mociba kell nem szerelésre máséba,sajna csak saját kocsiba,mociba adnak kedvezményt.
De akinek van Bárdi,Startauto kedvezménye rácuppanhatna akár a témára,mind a kettő nagykerben van!
szóval kinek eladó a vasa az dobjon már be linket
2.szor az a hátsó kapaszkodó leszerelve hülyén néz ki vagy van rá üléspúp esetleg komplett egyszemélyes idom van rá? milyen a moci amúgy gondolom mint a zxr és kawasaki szelepek hamar elállítódnak és csörög a blokk vezérmű lánc meg minden gondolom amúgy milyen a vas?