Bekerült a Ferodo Xrac.
Eddig tettem egy rövid kört és 1újjal kezelhető utcán.
De a tárcsa vastagabb részeit elkezdte lekoptatni és fénylik ott a tárcsa így kezd egyenletes lenni a tárcsa és kezd egyre kintebb fogni a fék(Ugye nem akar ferdén bebilleni a betétem).
Jól fog de attól tartok ez jobban eszi a tárcsát majd mint a gyári.
Ringen kiderül bepuhul e vele a fék meg ilyenek,meg esős időbe milyen lesz utcán.
Nekem a gumis b.szta el,és ami volt alatta,azt megette. De ha figyelsz a berakásnál nem lehet probléma. Én a "gyári" bronz gyürüt alumíniummal pótoltam,az van most a nagy ferdefogazásu kerék alatt,mert azt találtam a szerszámos ládában... Mentem 1000 km-t vele (mátra-sopron-ausztia(sok-sok)-hatvan) és müxik. Tehát lényegében mindegy mi van ott,csak legyen zsír is gazdagon.
okés! köszi,majd ha fent leszel msn akkor megvitatjuk a dolgot. (számod nem ismerem )
Most visszacsinálom a dolgokat,aztán nézek valahol egy tartalék karbisort... hátha szerencsém lessz. De ettől függetlenül megcsináltatom,mert eszem ágában sincs eladni a vasam.. Inkább polcra rakom a motyókat amit tudok még hozzá szerezni.
Ha megkérnélek az öregről(h1) csinálnál nekem fényképet a karbisor környékéről... hiányérzetem van.. mintha az enyémről hiányozna valami vákum bizbasz...
Elkezdtem büvölni,mert nem akar hirtelen visszaesni a fordulat,olyan ETZ feelingje van ahogy ejti. Nem vagyok egy nagy guru,de arra rájöttem,hogy ez így szar..
Előre is köszi!
Nem tudom valaki talalkozott-e mar a kovetkezo problemaval
Km-ora meghajto rotor fogaskereke nem eri el a kerekben levo nutos gyurut, vagy jo masfel mm lehet a diferencia
Osszerakom tekeri, kicsit megy es szetrazodik.
Ez a mereg nem a ciankali
Bocs hogy nem tudtam szerezni neked betétet! Azt hittem odaadja ha már egyszer kiszedte a gépből, de kell neki még!
Leslie: holnap talán már küldöm a képeket csak nem volt vmi sok időm! olanpis melo aztán műszakira vinni a gépet aztán meg menni futni, hogy edzésbe legyek
Ferodo xrac kerül bele,ma már láttam 1párt holnap ha igaz jön még1,csak nemtudtak rendelni 2párt a nagykerből.
Kinézetre meggyöző,ha megjön a másik pár is megveszem és belerakom.
Természetesen a Ferodot se zárd ki, de az ismeretlen, v. versenysportban névtelen márkákat hanyagold: egyszer legyen miattuk hosszabb a fékút és többe kerültek sokkal, mint amennyivel olcsóbbak voltak.
Én Lucasból a versenyt használtam, nagyon jó volt, de kellett neki egy kis melegítés.
A goldfrennek semmi konkrét dolgot nem találtam a honlapján a betétek súrlódási tényezőiről, de ilyet:
"A goldfren "márkájú" betétnek sikerült 5ezer alatt megenni a tárcsát." itten
Angolul is írnak betétzabálásról, ott említik az EBC-t is, visszatérve nissinre megjavult a dolog.
Féken nem szabad spórolni, főleg, ha a tárcsák életébe kerül az olcsóság. Én ki-kimentem a 7-essel pályára, egy garnitúra nissin és talán félig(?) -Liebing tudná megnézni- a Lucast etettem fel és eladáskor a tárcsa az új 5.1-5 mm helyett ~ 4.9-4.85 volt (4.5 a limit) , az óra szerint 37000 km-nél, amit én se hiszek, bár lehet igaz, mert első magyar tulaja voltam.
Kutyától kérj ajánlatot brembora, vagy keress gyárit, nissint. Kutya nekem olyan ajánlatot adott, hogy rácsaptam mint a gyöngytyúk ama bizonyosra. Lucas utcai esetleg. De ha a pálya tetszett, akkor legyen pályás betéted is, különben elgyengül az utcai, ezt a brembo is állítja a sajátjáról. Oda olyan kell, amit arra terveztek.
Mire gondolsz?
Van aki nagyon dicséri van aki nagyon szidja.
Sokat járok turázni is ha od ajó akkor elhasználom turákra.
Pályán felmelegszik?
Nem fog utcán se?
hamar kopik?
Newfren v. lucas milyen?Az is van a nagyvas.hu n.De azok drágábbak...
Rendeltem GoldFrent.Kiváncsi vagyok milyen,mert tök olcsó.
Ha fos megmarad szükösebb napokra mikor épp elkopik a jó betét.
Meg akkor rendelek bele jövőhókor gyárit vagy ferodo Xrac -t.
Na, holnapig akkor nagyon verd ki a fejedből azt a plusz L betűt!
Küldjél emilben / ide tegyél olyat ami kéne, megnézem tudok-e szerezni rajzot hozzá (mert azt nem ígérem, hogy holnap megrajzolom, ha nincs meg készen). Egy színből kelljen, mert a gyári matricák színátmeneteire meg hasonlóira nincs meg a megfelelő eszköztár. Méretet kéretik megírni.
Köszi hogy kedves néven szologatsz de egy L betűvel kevesebb
Igen az van neki fent meg elől is! Rendes voltál igen!
Megmondomneki én épp holnap megyek pestre tudsz ilyet nekem is? Mert ha megtartom a szekeret átakarom fújatni és ilyen matrica kell nekem! Ez érdekelne már most! Csak tankra való van?
Eddig tettem egy rövid kört és 1újjal kezelhető utcán.
De a tárcsa vastagabb részeit elkezdte lekoptatni és fénylik ott a tárcsa így kezd egyenletes lenni a tárcsa és kezd egyre kintebb fogni a fék(Ugye nem akar ferdén bebilleni a betétem).
Jól fog de attól tartok ez jobban eszi a tárcsát majd mint a gyári.
Ringen kiderül bepuhul e vele a fék meg ilyenek,meg esős időbe milyen lesz utcán.