Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ill. felőlem hupilila feliratot is kérhet, megkapja.
(a mellékelt ábrán látható csak egy kétnapos hétvégi túrára volt feltéve rá)
A kapcsolatot is felvetted velük? Én majd az első betéteimet akarom megcsináltatni ott utcára a távolabbi jövőben. Pályára kutya. úrral (zz-r) egyeztettem egy garnitúra brembo karbon-kerámia betétet, szerintem kedvező az ár. Ahhoz meg valami takonymód tapadó elsőgumi kell majd.
(az R1-en az imént nyomtam ki egy kis fékolajat a nyergekből és a főfékhengerből, volt minimális levegő + jobboldalt picit zavarosabb jött ki - a motofest-es alkalomkor volt egy kis puhulás, gondolom a 2 mm körüli betétek már jobban melegszenek és ebből több jut a dugattyún át a fékfolyadéknak is; most atom mód felkeményedik ha behúzom - az elméletet úgy tűnik, a gyakorlat is igazolta)

Liebling: lementettem, kösz! Gondolom hátul az a gumi van, amit a motorhoz pluszba adtam, lám, milyen rendes voltam. Mondd neki, ha nagyon üresnek látja a tankot és erre jár, ami előtt egyeztet, kap rá egy pár Kawasaki feliratot fekete színben, a kívánt hosszban.
Vannak cégek, akik foglalkoznak fékbetét felújitásával, nekem ugyan még nincs tapasztalatom velük. Egy fékbetét 860ft + áfa
Akinek van tapasztalata mondja ám, mert a hátsókat velük akarom megcsináltatni.
link
ezeket még én csináltam kb 1hónapja!
Vmennyit látsz belőle!
Szevazs Leslie
Igen azok még! Képeket nemtom mikor kapsz 3szor szoltam már neki! Én megtettem mindent
Hello
Nem adja od azt mondja tartalákba kell neki!
Nekem van itthon egy tartalákba egy ferrodo sinter betét vadi új csak annak az ára 150000, de ha netán kell odaadom 14.000-be odaadom mert megvagy szorulva most hirtelen!
Helló!
Kawasaki ZXR 750hez keresek vízszivattyút.
A motor 89es a legelső ZXR. Ha tud valaki olyan típust aminek passzol rá vagy rávaló az szóljon.
Az még a Lucas gondolom, ami utcán elsőre nem fog túl jól...(?) Aztán meg jobbat nem kívánhatsz (pályán).
Holnap mondom mi a téma mert ma este jönn haza ausztriábol a gyerek! Szerintem ingyen lesz max a postát kell fizetni!
Nagyon szépen köszönöm ugyanis vizsga időszakban se pénzem se időm foglakozni a témával és a gyári betét eleve tuti nincs raktáron de a ferodo xrac is drága.Viszont ha túlórák miatt bekell mennem szombaton is melohelyre szar a vonat közlekedés hétvégén.Sajnos meloba marad a mocival járás hétvégékre...
E-mailben v. telefonon meg megbeszéljük mivel tartozok és hogy jut el hozzám.Ha már 1000km t kibir akkor örülök mint majom a farkának.Nagy hálám érte...


NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!
Szevasz!
Este szerzek neked betétet! Leslie volt motorjába volt! elkérem a gyerektől! Még nagyon sok van rajt!
pont jókor a fékbetét téma...

Nagy a baj de nagyon ugyanis most hirtelen nincs pénzem 4db első betétre ami normális(gyári vagy ez az xracos amiről szó van).De sürgösen kellene legalább 2db betét :)

Valakinek nincs bármilyen fos betétje ami nincs vason?Legaláb 1db de 2 jobb lenne a 4 meg a legjobb.Postán feladná nekem és ha talizunk vendégem pizzára vagy sörikére vagy akármi.
Aki kitudna nagyonhirtelen segíteni első fék betéttel ami bármilyen kopott csak nincs vason az irjon már egy elérhetőséget vagy mailt( marko.szabolcs@freemail...huuu)
Hali!
Valamelyikőtök próbált már 200/55-ös gumát tenni a 7-esre?
Elfér az rajt?
Olyant keress vala, hogy friction coefficient , ez általában egy grafikon egyik oldalt a súrlódás (mondjuk 0,4-0,5 a gyári) 0,4....1,0 másik részen hőmérséklet 100-200-....-500 °C , amiből látszik, hogy alakul az igénybevétel hatására. A normál betéteknek csökken, a pályabetéteknek akár eleve magasabb és tartják v. akár növekszik is - mint régen a gp500 karbon tárcsa + betét, ami minél melegebb volt, annál jobban fogott , minekokán leburkolták a hűlés ellen.
A ferodo a federal mogul része, lehet, hogy nem lesz egyszerű megtalálni a motoros aftermarket betétjeik grafikonjait.
Írtam ugye az arata.hu ra, hogy a ferodo xrac van e és mennyiért.
Vissza is írt a srác hogy van FDB 2144 xrac (legalább is szerinte ez való a 7-eshez, 11000 Ft.
Aztán találtam itt
http://bolthely.hu/generalspee...
FDB 2144 est de ugye ez csak platinum 7000 Ft körül, és a szinteres (ST) sem sokkal drágább, csak 100 Ft-al.
Ezek a betétek az xrac hoz képest sokkal szarabbak lehetnek?
Amúgy nem a legjobb megoldás - ha úgy nézzük=elmélet - a külön-külön fékcső nyergenként: minden(!) fékcsőnek van tágulása, ergo nem mindegy, hogy milyen hosszú a vezeték a főfékhengertől a nyergekig, ill. ennek térfogata.
Mindegy, mivel nekem is ez van és elmondhatom, hogy a gyári gumicsövekkel egy hangyányit jobbnak éreztem a féket (r1). A ringen ez is bemegy egy kicsit, de csak véges mértékben, nem az ujjakig.
Következtetésem: racingos (sic) betétek pályára. Az a 7-esnél se okozott csalódást. Alapból nagyobb a súrlódási érték, plusz melegen még akár javulhat is gyengülés helyett= kisebb kézi erő kell ugyanazon hatáshoz = nem fog annyira bemenni a kar mindaddig, míg nem a lötyi forr.
(csináltam már a ringen olyat, hogy a tenyérmérethez állító tekerentyű pöckére két 6-os anyát tettem távtartónak , mert frankón a gázig bement a fékkar, mindjárt tizenpár mp-t javult a köridő ; a versenybetét frankón olyan mint a horgony: bebólint a motor - ezt tudja egy gyári betét is, majd még kicsit húzod és kiemeli a hátulját )
AP-ről sikeresen lebeszéltetek. Vagy Lucas, vagy Brembo lesz. Betétváltásnál ajánlott felcsiszolni a tárcsákat, azután az új betétet kis tempónál megfékezve "felhordani" a tárcsára - de nem megégetni, hűlni hagyni.
Ha 300m-el a kanyar előtt fékezel, ne várd hogy elmelegszik
Navazeee ilyet kell csinálnom a 89esre.
Szemmel láthatóan valamiért túl hátra jön a dugattyú,sokat kell behúzni mire eléri a furatot.
Csak még nem volt időm összelapátolni az öreg vasat...

Felmelegedésre viszont nincs 5letem még mindig...
Nekem nem melegedett el ilyen durván a 7R n ringen,de lehet szarul fékeztem vagy nemtom.Tény picit nekem is bentebb esett. 5.1es folyadék fémfékcső,stb.
Utcára jó,ringre meg az öreget akarom megcsinálni,az meg akkor lehet kap valami verseny hiperszuper nagy főfékhengert.
Ezt a vented dolgot akartam említeni /de nem ajánlani/. Ha ilyen öreg szarhoz, mint a 7R nem csinálják, annál jobb, mert még jelképesen sem koppintod a terméket. Egy darab lemezből nem tart semeddig, ha valakinek volna egy infrás hőmérő is, meg egy elhagyott egyenes tesztelésre.
Motoron lehet parasztvakítás is, de a 'porsés' nem véletlen kezdi ezzel: ha a betét megég/túlmelegszik, elmegy v. csökken a fék. Ott a spoiler egyes nyílásaitól terelik csövekkel a fékhez a levegőt. A felsorolt fékfolyadékokat is megemlítik, utalva az AP600 F1-hez(!) fejlesztett, nem keverhető voltára. De ahogy F2? írta, ha nem a folyadék, hanem a betét melegszik ki az üzemi tartományából, akkor nem is a folyadék, hanem a hőtűrőbb betét v. a hatékonyabb hűtés, esetleg fékezés (ago) - bár a fék nem megállítja a motort, hanem a mozgási energiát alakítja hővé, ergo mindegy, 200 m-en súrlódik kevésbé v. 100-150-en k...rettentőnagyon.
Van valami fékes cikkem angolul (vagy itthoni v. a benti gépen), amiben a főfékhenger átmérőjéről vmi. olyat írnak, hogy a (a normális üzemhez) lehetséges legkisebbnél kell maradni, a nagyobb ez esetben nem feltétlen előnyösebb.
Hát elég nagy parasztvakítás. Viszont jó drága
Nézegettem én is ezt a Vented Brakes dolgot, de ennyi pénzért azt hiszem kihagyom, alapjában annyi történik, hogy kap a tárcsa egy faszom kis hajtott lemezt, és az odatereli a levegőt a tárcsára, valószínűleg jut belőle valamennyi a fékbetétekhez is.
De mi van a tárcsának a másik oldalával? Mert hát ott ló..szt sem csinál. Valószínűleg az egyik oldala a tárcsának hűtöttebb lesz valamivel, míg a másik oldal nem, tehát esély van arra is hogy a betétek kevésbé egyformán kopnak majd, ami alapból is megtörténik.
Szóval szerintem csak szemfényvesztés, nevesebb riderekhez hozzávágták ingyért, cserébe jól felmatricázzák vele a mocikat, mi átlag emberek meg jól megvesszük mert milyen jó dolog, meg a nagyok is ezt használják.
Email-eztem az arata.hu val, 11000ft az xrac fékbetét oldalanként, szóval nem ócsó, de előbb utóbb azt hiszem ebbe ruházok be.
Az ap racingeket kihajigáltam, mondjuk már el is fogyogattak szépen, pedig nem sokat mentek, (szóval ap racing felejtős ha valaki megfogad egy tanácsot) az előtte kivett ferodo platikat visszaraktam, még egy pár km-ert bírnak, csak a télen ugye kikapkodtam őket, bízva az újonnan megvett ap racingekben. Volt még elegendő folyadékom, átpumpáltam a rendszert, szerintem légmentes, felül még kicsit javítottam a fékkar pozícióján, most az is kijjebb van kb 1cm vel. munkahengereknél levettem a hátsó lemezeket, remélhetőleg javul a fék felmelegedés ellen.
Szóval várunk egy ringes napot, aztán meglátjuk az eredményt.
Ja, és a fordmérő mutató megragasztva. :)
Lehet hogy ez a buzi nagy sárvédő pont eltereli a levegőt a fékről. Vízhűtésű tárcsa kéne mint a versenykamionokon
Az én EBC HH betéteimen van hátul ilyen perforált lemez. Ugyanúgy elmegy a fék. Viszont a rugót le fogom szerelni a nyergekről. Amikor megvettem a motort, nekem az rajta sem volt, utólag vettem hozzá. Munkahengereimben vadiúj karmantyúk vannak, vadiúj Goodridge sodronyos csövek, minden hengerről külön. Ez a távállítós fékkar megint pénzkidobás, mert ugyanúgy állítgathatom én a gyárit is, akkor is beesik, és volt olyan hogy két pozíció közé állítottam a kart, mert akkor még kijjebb fogott, de a tényen nem változtat, hogy valamitől bepuhul, vagyis összenyomható lesz az olaj, ami elmelegedésre ad következtetést. Nem tudom mennyire ismeritek ezt a Vented Brakes nevű terméket. Igazából két darab szaros lemez, ami mellesleg 12eft-be kerül és a sárvédőre van felszögelve, a véknyergekre és tárcsákra irányítja a levegőt. Természetesen csak a legújabb modellekhez lehet kapni...
Hát ha a mostani sem forr fel akkor nyilván kár bele a drágábbik.