A fordszámmérők szoktak csalni, így lehet, hogy ténylegesen 12500-12800-nál szabályoz le, de az óra addigra 13500-14000-et biztos mutat. Anno a zxr750rr tesztjénél írták a revüben - még talán a motoros üdvözlet nélküli időkben - , hogy 8000 kijelzettnél a valódi fordulat még csak 6000 volt, a yamaha meg valamelyik r6-nál szintén eljátszotta ezt marketing okokból.
Ha lesz lovém te leszel az én emberem :))))
Nekem fáj a fogam egy kr1 -re de sajna szinte csak angoloknál van:(
Abból mekora pályagépet lehetne faragni 17" felnit bele,jobb féknyerget,forditott telót,kis power tining,pálya idom :)
Asszem 12800 vagy hol kellene letiltani.
Lehet fordszámérőd csal vagy még mindig van benne kosz!
Ha megy 260-270 t akkor okés(Nekem 265nél tilt le ezzel az átételel müszerfal szerint)
Én nem fúrtam külön kis lyukat, hanem a pöcökre tettem 1 v. 2 alátétet, amivel pont ugyanazt értem el, mint Ti fúrással.
Másik dolog: fékbetét vastagságát (brembo a versenybetétnél 2 mm-nél cserét mond), (nem)verseny mivoltát beleszámítani az esetleges puhulásba.
---
Lehet, hogy én is kinézek kattingatni/kamerázni, a derekamtól függ (kutyát vittem rtg-re és nem igazán szabadott volna emelnem, most érzem is, nem csak tudom..)
Este vagyok én is, de 18.00 ig melózok a 22 poszton :)
Gyorsan leteszem majd a lantot, és már gurulok is fel a boxutcába.
Fékkel én is azt csináltam amit Tom, lemezvédő lekerült, volt még fékholyadékom, szóval átpumpáltam frissre, és a fékkarnál pedig hasonlóan mint Tom, csak én egy alátétet most beleköszörültam a fékkarnak abba a kis ovál részébe ahol a lukak vannak, beragasztottam, és én is fúrtam bele egy kis lukat, hogy a pözök biztosan ne tudjon onnan elmászni.
Este most utcai idommal leszek, mert azzal megyek már most ki reggel, viszem a videót, és ma inkább kamerázni akarok ha sikerül.
Aki ott lesz este dumálunk.
Üdv
Én is megtettem a pucolást, lemezt levettem, szintén légtelenítettem, meg még annyit csináltam hogy a fékkaron a pozícióállítócsavart két állás közé tettem és fúrtam bele minimális mélyedést, hogy a fékkar csapja megálljon benne, ne forogjon túl, így kijjebb fog a kar, és talán nem húzom rá az ujjaimra. Ma délután kiderül, ért e valamit a móka.
A normális szerintem az, ha beleforog a pirosba is, ha nem váltod el. Aminek semmi értelme, de ringen összejött, hogy még pont kellett volna rakni egyet fékezés előtt és a mutató felszaladt 13 fölé.
---
Fékpuceva eriggyen: brigéciol+fogkefe lett a fő anyag, jobb mint a fékfolyadék (amit felrúgtam óvatlanul mikor a jobb nyereghez újfent a garázsba mentem). Utána kapott féktisztítóval, (tárcsákat átcsiszoltam a legelején), betettem a brembo rc-ket, a rugós lemezke nélkül, aztán légtelenítettem/kipumpáltam a fékfolyadékot, volt értelme. Azt hiszem, ezt a takarítást minden olajcserénél v. pályázás után eljátszom.
Amúgy minden motor hajlamos szelepesedésre, a szívószelepek, km függvénye, meg bánásmód. Ezek a gépek kurva sokat kibírnak, szerintem akár többet mint egy 900RR, ha megfelelően karban van tartva. Érzékeny a hidegen hajtásra, de nyilván minden motor, hajlamos főtengelyesedésre ha erre nem figyelnek oda. Elég ritka itthoni gépekből az ami nem volt törve. Az enyém olasz, én vagyok az első magyar tulaja, teljesen ki lett rajta cserélve minden kopó, amit az olaszok leéltek, műszakilag nagyon egyben van és ami fontos, soha nem csúszott még egy métert sem, a bal oldalára dőlt el az előző tulajnál, ott van repedés az oldalidomon.
Valóban nem említhető egy lapon a 7R egy GSXR-el. Nem azért mert elfogult vagyok, hanem mert egy legenda.
Koszonet Kawabiker a segitsegert, 11-re kesz is lettem az osszerakassal. Mintha jobb lenne. Ugy vettem eszre hogy erosebb 8-11.000 kozott, es most mar 12.000-12500-ig porog.
Nem tudom ez-e a normalis
Elméletileg, ha a rugós lemezke a helyén van a nyeregben és a betét pedig valami porzós fajta, akkor a bennmaradó por nagyobb része rakódik a dugattyúk kiálló részére, amitől nehezebben járnak a porvédőben ill. a tömítésben. Ez csak onnan jut eszembe, hogy azzal a betéttel amivel anno vettem, a vágottslick-gumis is rácsodálkozott, milyen zavartalanul forog a kerék, később viszont a rákövetkező betétekkel kevésbé. Valószínű, hogy a 6 dugattyú miatt gyakoribb tisztítás szükséges ezeknél a nyergeknél, hogy a lehető legegyenletesebb betétkopást lehessen elérni...
fékfolyadék,csavarlazitó probáltam már mindent.ki mire esküszik....
Jah fogkefe fasza találmány!Melohelyen mindig elkunyizom ha tudom amikor kapjuk a tisztasági csomagot.
Pl. apro dolgokra felvinni bármit(ro55,fékfolyadék,olaj,higitó,stb)
itt a fő kérdés mi a tetüért érzékeny ennyire rá,hogy nem képes egyszere mozogni mind a 12dugattyú és csak minimálisat egyformán vissza menni(se ne szoruljon se ne logjon a betét)....
Ennyi marhaságot hol szedtél össze?
zxr nél se állítódik el a szelep meg nem csörög a blokk.
89-90es zxr szivószelepe ha belebegtetik meg kályhacsővel szétégetik és kakukk a nitridált rész akkor a többi már elkopik pikkpakk de ez csak felhasználó kérdése.Nekem pl. nincs elkopva a régiben de ha elkopna is vissza lehet hegeszteni fémszorással.
Vezérmülánc meg minden mociban akkor csörög ha a feszitő nem fesziti erősen.Régi zxr k feszitője állitható ha szétszedik de felesleges agyonra fesziteni a láncot,így többet kibir és kisebb a hajtási vesztesége.
A vas milyen?Természetesen egy hozzászollásban se érdemes emliteni egy szar suzukival!
Együlléses utángyártott idomot sokan gyártanak hozzá,tehát lehet kapni,gyáriban a 7RR -é van de az horror ár,lehet már nem is rendelhető.
Eladót meg tuti mindig találni bár tény nem annyit mint hulladék gesikszerből....
Eztet úgy csinálják, hogy egy megfelelő vastagságú (pl. fa) közdarabot tesznek a nyeregbe, rögzítik és máris nem potyog ki a dugattyú.
Fékpucoláshoz (nyereg, fékbetét jó távol) magát a fékfolyadékot javallják, ill. fogkefét (race-tech usa technikusainak egyike). A féktisztító ad a tömítéseknek rendesen, valószínűleg a fékpor-tisztító (pl. felniről) jobb név volna neki.
(ez ugye nem annyira Neked válasz, mint ált. tipp)
Kakucson kiprobalnam