Ilyen volt nekem is, egyszerűen nem akart inditani előszőr. Kiszedtem az összes biztosítékot, vissza. Aztán utána sikerült, de nem akart beröffenni. Kevés volt a benzin benne. Ráültem, meglötyögtettem, és simán indult. Érdekes
Elolvasgattam. Ez egy nagyon derek motor. Csak az bantja a szivemet, ha a ZX-7R-re gondolok, hogy nagyon nehez. Mi teszi ki ezt a nagy tomeget? Vaz? Blokk? Mivel lehet sporolni?
Egy szerelő azt mondta ez néha előfordul! A hiba szerinte az hogy az AC "beragad". A megoldás az hogy adsz rá gyújtást és az ülés alatt (kipufogó oldali részen) van egy relé amibe megy bele 4 vezeték! ott a pirosat és a kékfeketét (nekem ilyen színűek) kell egy pillanatra össze érinteni és ennyi. Hallasz egy kis kattanást mint amikor indítod a motort és akkor oké lesz. Szerinte ez volt a probléma és ennyi a megoldás rá!
Ilyen problémám már nekem is volt. Hagytam egy 15 percet pihizni a mocit, és simán indult. Ha valaki tudja a probléma okát és megosztaná velünk én is megköszönném!
Illetve lenne egy olyan gondom, hogy mikor 1.-ből akarok 2-est kapcsolni, akkor 5-6 felett néha nem kapcsol, hanem kidobja üresbe. Ezután kis gáz, felpörög, és akkor már beveszi a 2-est. Erre valakinek ötlete, hogy miért csinálja?
Előre is kösz
Meseljetek nekem a ZX-7R-rol. Elonyei, hatranyai? Milyen "palyan" erzi igazan jol magat? Vezethetosegi, megbizhatosagi szempontok egyarant erdekelnek. Azt hogy szep, nem kell irni, mert latom. Akinek van kedve aradozni a masinarol ne habozzon. Koszi sracok!
Hétvégén jártam úgy a hetessel hogy fogytán volt a benzin és indultam a kútra tankolni, de egy kilóméter után mintha kifogyott volna a benzin és megállt! Mondom semmi gond, áttekerem tartalékra és megyek tovább! Átkapcsolás tartalékra, indítgatom de semmi! Hiába próbáltam indítgatni, tologatni, raktam bele 2 liter benzint de nem volt hajlandó elindulni csak kb. háromnegyed óra szerencsétlenkedés és bebikázás után! Öntöttem bele úgy 2 liter benzint és elmentem vele a benzinkútra ahol ment bele 13 liter benzin, szóval még volt benne bőven de mégsem tudtam beindítani!
Szerintetek mi lehetett a baj? (a felhasználón kívül) Valaki mondta hogy az AC pumpa beállhat ezeken és akkor egy vezetékkel össze kell kötnöm egy pillanatra az akksival és menni fog! Más meg azt mondta lehet a tankban van valami szutyok ami a kevés benzin folytán eltömíthette a benzincsövet!
Tudnátok segíteni mi lehetett a gond hogy legközelebb ne kerüljek ilyen helyzetbe!?
De szerintem a h,j,k,l modelekkel se volt meg a 10db :(
Nem igazán értem,hogy ez a sok 750es hol van ilyenkor pedig ezek igazi pályagépek voltak a fénykorukban.
Sirni tudnék mikor látom,hogy találkozón részegen gyilkolják ezeket a gépeket.
hat akkor imadkozz , mert ami blokkbol nekem a fogaskerek megmaradt, ott csunya munkat vegzett a blokk-hazzal a leszakadt hajtokar....
...a MEH telepen megvettek kilora.
én még nemi tudom melyik fogaskerék ment szét mert nem tudtam még széthúzni a blokkot, egyenlőre még az is kérdés javítható e a váltóház mivel a fogaskerék átszakította az oldalát és nemtudom, hogy tudják e hegeszteni
váltottam fel 6.-ba csattant egy nagyot és bentragadt 6-ba és mint látom van egy lyuk a váltóház hátulján. ma kiveszem a blokkot és holnap szétkapom hogy pontosan mi lett vele, de addig is várom az ötleteket.
Kawabiker srác! Milyen volt a menet? Csináltam értékelhetetlen képet telefonnal... és jó messziről. De ha ügyes vagy felfedezheted magad
marha jól mentetek..GRAT
Illetve lenne egy olyan gondom, hogy mikor 1.-ből akarok 2-est kapcsolni, akkor 5-6 felett néha nem kapcsol, hanem kidobja üresbe. Ezután kis gáz, felpörög, és akkor már beveszi a 2-est. Erre valakinek ötlete, hogy miért csinálja?
Előre is kösz
Hétvégén jártam úgy a hetessel hogy fogytán volt a benzin és indultam a kútra tankolni, de egy kilóméter után mintha kifogyott volna a benzin és megállt! Mondom semmi gond, áttekerem tartalékra és megyek tovább! Átkapcsolás tartalékra, indítgatom de semmi! Hiába próbáltam indítgatni, tologatni, raktam bele 2 liter benzint de nem volt hajlandó elindulni csak kb. háromnegyed óra szerencsétlenkedés és bebikázás után! Öntöttem bele úgy 2 liter benzint és elmentem vele a benzinkútra ahol ment bele 13 liter benzin, szóval még volt benne bőven de mégsem tudtam beindítani!
Szerintetek mi lehetett a baj? (a felhasználón kívül) Valaki mondta hogy az AC pumpa beállhat ezeken és akkor egy vezetékkel össze kell kötnöm egy pillanatra az akksival és menni fog! Más meg azt mondta lehet a tankban van valami szutyok ami a kevés benzin folytán eltömíthette a benzincsövet!
Tudnátok segíteni mi lehetett a gond hogy legközelebb ne kerüljek ilyen helyzetbe!?
Köszi!
Ez itten te vagy nem
http://www.kawasaki.hu/news.as...
Nem igazán értem,hogy ez a sok 750es hol van ilyenkor pedig ezek igazi pályagépek voltak a fénykorukban.
Sirni tudnék mikor látom,hogy találkozón részegen gyilkolják ezeket a gépeket.
Érdeklődnék hogy lesz-e a nyáron valami 7-es összeröffenés .
http://www.sportmotor.hu/motor...
...a MEH telepen megvettek kilora.
marha jól mentetek..GRAT