Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bassszus elszállt a váltóm
Eleg szar az ido, ahogy nezem a mai napra
Az egy dolgo, hogy hideg van, de meg esore is nez ki az ido
Remelem, mar csak azert is, mert o szerzi a matricat nekem
Helyes, remélem Miszter Dóczi is megjelenik...
latom alveer te is angol masinat papirozol
Jovok en is. remelem 6-ra becsorgok azert, mert szoros a menetrend
Másra vonatkozott a kérdés, majd felhívlak és elmondom, magam a ringre nem megyek.
Holnap Hungaroring?
Hát, az R1-el inkább az a baj ilyen szempontból, hogy a legyen ugye nem szerelendő motor, de akkor meg már ezzel ne menjek pályára, mert drága... Lesz ez a rendőrnap, mint 2007-ben, arra megyünk (jöhetnél, oszt regisztrálnál nekem plusz egy menetet, aztán mehetsz a plázához :) ), meg szerintem 7-én is lesz nap.
Asszony majd teszteli az új lábtartó-konfigot, aztán meglátja, mondjuk szerintem a zz-rnél nem lesz kényelmesebb.
Merthogy edzőmotornak jó az R1, aztán hamarosan jön a megváltás :) De azért jó lenne, ha jönnétek, asszony majd átül valahova.
Ne kíméld, inkább a Yamaha törjön
Nem muszáj "izibe", de örömmel veszem, legalább látom mi változott rajta azóta és mi nem.
Ma ér haza a Peti, megmondom neki, hogy csináljon azonnal fotokat a gépről! Nekem van róla még pár de azon több motor is van azt nem rakom ki, csak a 7-es legyen rajt!
Off
(Papírokkal hogy állsz? Tamás (keszin) jó kapcsolatokkal rendelkezik forgalombahelyezés és hasonlók tekintetében, ha esetleg érdekel...)
7-én nem megyek, ha 6-án pofára esek a ringen
Nem rossz az R1, de egy ilyen agyonfényezett, állandóan modellfrissített típustól elvártam volna, hogy szériában hozza azt, amit a hetes (kellően kemény rugózás+beállíthatóság, katalizátorral _nem_ fűtött hátsó rugóstag, kuplung-persze ez csak elvi kérdés, a gpz-n élvezhető volt, ahogy túlzott visszaváltásnál keresztbe csapta a farát, a sor4-nek hozzá képest nincs is motorfékje, h.ülés - ezt pl ugyanolyan jóra meg tudták csinálni a kb.03-05 R6-on mint a 7-esé és annak a hátulja is olyan kemény, meg a 7R-be gond nélkül bement a 190/70 slick, ebbe meg azt hiszem /60-nál már láncot kéne bővíteni/áttételezni). Ellenben erős, könnyű (ennek megvan a hátránya is), a kipuff hangja gyárilag is über (annak aki rajta ül, nem pl. a gyalogosoknak), jól fogyaszt (ez köbcenti kérdése).
A lényeg, hogy szvsz ezek az új hyper bringák feleannyival nem hyperebbek, mint amivel többe kerülnek. Ezt mondjuk tudtam.
kinézetre nekem 2003- 04 tetszik a legjobban meg az oldalkipuffos! 09 meg azért kéne mert kicsit hasonlít a hátulja a 7-ére és az tetszik meg az is oldal kipuffos, meg az egész motor bejön!

Ahogy kiveszem a szavaidból nem nagyon vagy megelégedve az r1-el! Vagy nem jól látom?
Mer nem húzod a féket rendesen ;)
A hátsó ülés attól szar, hogy kicsi, kemény és a lábtartók túl fent és túlságosan a farokidom alatt vannak (én megcseréltem őket, ettől lejjebb és az idom alól kikerültek). Utasra gondolva azért figyelembe venném. De pl. e téren a 2003-4 636-ja hibátlan volt a cimbinek (akitől a 7-es volt).

Az évjárat elé helyezd az állapotot, az, hogy újszerű r1-em van ütött-kopott 7-es helyett (amit azért jól leplezett), teljesítményadóban eddig úgy 80-ba fáj... Ráadásul marketing lovakért fizetek. Tehát próbálj, ha megy régebbit is, mert ha az új nem jobb, csak újabb, a semmire fogsz többet fizetni az ingyenélő-kasszába.
(szóval felőlem megközelítve ma is itt volna nálam a 7-es, nem lett volna semmi örömködésetek vele... )

Ez tetszett

Én is így vagyok vele, hogy csak a kawa de ha netán mást kell venni csak yamaha! Semmi mást!

Én jővőre akarom lecserélni egy 2008-as esetleg egy 2009-es 6osra! Az nem fog érdekelni milyen hátul ugyse ülök rajt, aki felül az meg így járt
(szóval felőlem megközelítve ma is itt volna nálam a 7-es, nem lett volna semmi örömködésetek vele... )
Az úgy volt, hogy állítólag túl sokat szereltem a hetest (karbi belövés, kerékcsere gyakorlás), ekkor jött, hogy vegyek egy olyat amit nem kell szerelni (holott ugye muszáj ). Kerestem 10R-t, de vagy elvitték az orrom elől, vagy nem volt itthon forgalomban plusz sérült volt, vagy sérült ÉS az órában lévő 9ekm-hez képest irreálisan kopott fogyóalkatrészei voltak. Következő márka a Yamaha volt, ebből az első megnézett darab volt az utolsó, abszolút makulátlan, újszerű állapotban.

A dolog pikantériája, hogy az r1 utazási élménye nyomán ma már eszébe se jutna az asszonynak, hogy a 7-est felváltsa bármi más, az egyik túrán totál kibukott (tényleg szar a hátsó üléspozíció), lényegében azóta fel se ült rá.
Hogyhogy egy r1 lett a választásod?
miért nem maradtál a márkánál?
Hmmmm... én a ZZR-em és a ZX12-esem mellé vettem egy ZXR750RR-t, mert nem lehet elfelejteni. Előtte ZX7R-em volt és az maga volt a gyönyör. Most már talán kész lesz az RR és kitoljuk a garázsból a Hayate-t

Mad! Honnan veszed észre a 402 méter végét? Hát onnan, hogy a kukoricásban általában nem szokott beton lenni
Egyébként megismered, mert szokott lenni zászló, fotocella, biztonsági őr stb... Azt tanácsolom, hogy gyere el korán (8-ra érdemes leérni) és a szabadedzésen tudsz menni egy lazát és akkor nem az időre figyelsz, hanem a pályára. Én minden versenyen az első futamon azt csinálom, hogy "megnézem" a pályát. Mennyire koszos, poros, fékezőzóna mekkora, le van zárva a vége vagy van kifutásra lehetőség, stb...
Kunmadarason a 402 m után kb 1,5 km-ed van még Arra kell figyelni, hogy ott mindíg jobbra kell kifordulni és mindíg figyeld az ellenfeledet, hogy ő már fordult vagy sem, mert egymásba nem jó dolog belekanyarodni.
Ja és naná, hogy megyek 31.én! Szerinted a múltkori 0,03 mp-es győzelmem után?
Csúszókuplungnak aztán sok értelme nincs a hetesen, azt hiszem egyikünk sem versenyző, ringen én sem nagyon tudtam megcsúsztatni a seggét motorfékkel, azóta meg ki is iktattam, legvastagabb fémeket kapta, meg erősített lucas rugókat. Nekem ne oldja el a motorfékemet.
Hát, az igaz, hogy mosolyognivaló tud lenni a "yahahaha" amikor koppon 170-180 körül lejtőn lefele elkönnyíti az elejét.. vagy mikor hiába kormányzod, megy egyenesen, hasonló okokból.
A csúszókuplung szükségességéhez azt hiszem még gyenge vagyok (mert nem pattogott be a hátulja a ringen), tehát nem nélkülözhetetlen (meg talán alapból a kawán se nagyon dolgozik), de ha azzá válna, hát a hetesen csak az acéltárcsákból kell pár méret, ennél meg az egész kuplung, legalábbis a robbantott ábrák alapján, annyit meg nem ér az egész.