Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne puhapöcsüzzél!
Én arról volt szó hogy az enyém után mennyivel mássabb sokkal jobban kell dölni rajt! ezért első alkalommal megfájdult a csuklom rajt! hozzá kell szokni!

Az tuti hogy a kawa ezzel a géppel odatette magát anno!
Majdnem ilyet vettem én is!
Hi! Ha arra vagy kíváncsi, mennyire tartós, elmondom, ha megadod neki, ami kell, akkor az. Nekem 72ekm van benne, olajat semmit nem fogyaszt, nem csörög zörög, csak annyira amennyire egy kawának kell. Tavasszal volt padon, és ennyi km után gyári érték fölött produkált. Igaz egy titán rendszerrel, de akkor is nagy szó. Igazi masszív ősgép, szokni kell, mert a mai gépekhez képest bazinagy, és nehéz. De ha megszokod, le sem akarsz szállni róla, és minden mád gép biciklinek fog tűnni. Ha van benned egy csöpp megalománia, akkor imádni fogod. Azért azt ne várd hogy nem kell majd rá költeni. Én amikor megvettem 2 kilót rálöttyintettem, mert minden kopót cseréltem. Meghálálja. Alkatrészt, ami a blokkban van, meg tömítéseket főleg, csak gyárit vettem. Nem drága, nekem Hondám volt, annak kb fele az alkatrészár. De bonottan külföldön nagyon sokmindent kapsz hozzá. Az itthoni bontókban nem érdemes keresni, mert pénzéhes szarházi az összes. Egy bonott első lámpa itthon 54eft, az usában 50eft az új ára.
Pénteken ki jön?
Nem tom pénteken v. vasárnap menjek(Ring v. gyorsulás) Bár egyikre se lenne időm mivel már vizsga időszak van de Szilárdságtan még nem megy és a Hőtanhoz meg hozzá se fogtam :(
Szerencse,hogy anyagismeret megy:)

Valakinek nincs eladó BME közlekedésmérnöki kar hő és áramlástan példatára ocsóóé?Kihozhatná pénteken ringre.Imádják Debrecenben is a bme -s könyveket,feladatokat :P
LOL de hát az csak egy yahahaha:)
89es zxr750 H1 modellnél már csuszókuplung és hátul magasságállítás!
Puhapöcs márkatárs én turahátitáskával 4es úton járok Cegléd-Debrecen közt nagyon sokat és nekem nincs baj a kényelemmel csak 220 felet a hátitáska nagy szélbe szar meg lekellene már cserélnem a ződ plexit duplánbubis viztisztára és akkor kopgázon nem lenne olyan huzatos a gép :)
Alkatrész kawákhoiz egyre jobb,már megszünt az az idő mikor külföldön kellett rendleni meg mikor hónapokat várni.

Fogyasztás:
Kreszt betartva:4,5-5
Ésszel turázva(120-160):5-5,5
Ésszel száguldva(160-180 de nem minden sarkon fék csumagáz meg nem mindent elözve,stb):5,5-6
Csapatva:6-10
Verseny pályán:10-12

Átlag 7el kell számolni de minden ilyen sportgép meg eszik ennyit.Viszont meglepően kevéssel elmegy ha turázunk.

Hátsógumit nekem Racetec K1 4500alatt kopott szarrá de sok motorfék volt meg sok csumagázas kigyositás és egy kakucsi nap.
Racetec K2 első még most jár félút után picivel.Tán lehet azért fogy hamar a hátsó mert sokszor elkapar a segge bár levan átételezve nekem.

Fordulatszám:
1-3e:Megindulni jó üresből de 3e minimum kell a használathoz
3-6e:használható de csodát ne várj
6-8e:itt kezd megindulni egy elözéshez vagy kanyarból kigyorsitáshoz minimum kell
8-tiltásig:Na itt jön az őserő
Ennyire egyenletesen még egy motor se adta le amit probáltam,nagyon kezes!Tehát se 6 se 8e nél nemérzed az ugrás,szoval nem hirtelen hanem fokozatosan éri el azon a fordulaton ezt az erőt.

Kényelem?Nekem semmi baj vele úgyis 200km után tnakolok ot meg kis nyujtozkodás.Szar uton kényelmetlen ahol nemtudsz menni minimum120al vagy 120nál szétrázza a veséd is.

Igen érdemes venni én 8ért vettem olyat ami 1ért volt hirdetve geci sok extrával.Nézelődni kell és találni,csak nagyon kevés a 7R.
Meg technikailag is az: csúszókuplung, az első villa előfeszítés helyett alapból az utazómagasságot állítja (nem kell fel-le csúsztatni a telót a villahídban), hátul szintén állítható a magasság (tehát a geometria). Tehát nemcsak zömök, de fordulékony. Plusz a rugózás alapból bírt 2 személyt. Az R1-nél elöl előfeszítés van (marad a felbakoltan villacsuszigálás), hátul nincs magasságállítás (még alátéttel se a legjobb), se csúszókuplung, se a hátsó rugó nem volt elég kemény (azt cseréltem, most jó).

Képeket előre is kösz, mára meg további minden jót!
Majd megmondom neki, hogy csináljon róla képeket, mert a régi gazda kéri
Tetszik nekem is az a motor egy igazi szörny a zömök külseje miatt
Iszonyat király. Szinte benne ülsz, nem rajta, ha jól emlékszem a feelingjére. Épp az előrenyúlásod miatt viszont kanyargós úton marha gyorsan rájössz, hogy ellenkormányzással kell döntögetni, mert kiülésre meg se moccan (túl lassú), azzal pedig szinte magától megy a dolog, pont ahogy elgondoltad.
Alapvetően én sem nyeleztem, inkább 6-9 között, meg ugye egy olyanhoz nagyon sok feltételnek kell adottnak lenni.
Ha olyanotok lesz, hogy fotózzátok körbe, akkor jöhet kép róla (emil az adatlapon), szerettem azt a motort nagyon.. :)
Nem tudom mennyit megy mert eddig ő ment vele 270-et eddig! De nem is azért vette hogy nélen menjen vele
akkor ültem a motoron másodszor mondom akkor nehogy 140-el menjek vele feláltam arra és úgy léptem, tetszett amugy a futó is jó nem állított rajt nem csapkod meg semmi!

Nekem a sima üléspozició furcsa anyira előre le kell nyúlni! Ezek a 7-ek igazi régi izomgépnek mondható! Tetszett csak megkéne szokni, az enyém után furcsa volt ráülni!
Ha melegben ill. bemelegedve rosszabbodik, akkor dús a keverék, el kell venni a benzinből/több levegőt engedni (amelyik lehetséges).
Oszt' mér' kell rajta feküdni, nagyra nőttél?
Mielőtt megvettem, a cimborám mondta, 285 körül mutatott az óra neki, én meg nem értettem, miért nem megy 250-nél többet. Befeküdtem és egyből megjavult. De 200-hoz? A futóművön nem állított? Mert én 80 kg körül voltam, pályán jó volt, plusz az említett kanyargós szlovák túrákon utassal is ugyanaz a beállítás megfelelt, ami Nektek lehet, hogy túl kemény. Túl kemény beállítással csapkodhat is a kormány, egyébként nem (mikor vettem, akkor hozzám kemény volt a beállítás, huplikon elforgott a hkerék, kereszthibákon gyorsítva meg az eleje csapkodott, jó beállítással király.
Ő gondolom már nem panaszkodik, nekem a gpz után (na, annak mindegy volt hasalsz-e vagy nem, kb. ugyanúgy ment) enyhén volt fárasztóbb csuklóra, viszont az úttartás, a visszajelzés mindent feledtetett. Nem biztos, hogy puha vagy, lehet, hogy csak nem mész vele eleget, de azon lehet segíteni, nem?!
(én se vagyok kemény, inkább csak mazo: a gpz-n megszoktam: megállás csak tankoláshoz, pihenni majd, ha hazaértem, ezt vittem a 7r-el is, meg az r1-el is, igazán nem is a csuklóm, hanem a térdem tud lázadni 400 km környékétől)
Igen állított rajt vmit mert ért hozzá ő is ő csinálta meg a féket is!
Nagy melegbe szokta csinálni hogy kicsit dadogva megy el 3000-ig aztá utánna szépen elindul!
Mentem vele akkor is mikor megvette, de msot télen lett állítva és msot probáltam ki megint most jobb lett!

Azért a kényelemhez hozzászólva az Én 6-om olyan hozzá képest mint egy fotal :) Azon is kell fekődni de ahogy a 7-en kell az durva! Kőszeg - Szombathely közti távon majdnem leszakadt a csuklom pedig aztán 180-200 mentem vele végig
Ezekszerint puha vagyok
Mióta elhozta tőled kb 3000km lett beletolva
Ha itt volna közelebb, átmennék és megszerelnénk, ha a karbi.
Ő az, látom felöltözött.
A bohóckodásnak, ha van tünete, akkor nekem is lehet ötletem. Karbis ok esetén kérdés: nagyobb gázadáskor, vagy sima gurulásnál? Előbbinél inkább az úszószint állítása orvosolhatja, utóbbinál az alapjárati keveréket csavaroké.
Az a full akra tud szólni, nomeg megy is vele.:)
Igen, a féket mondtam neki, meg amit tudtam (pl. kormánycsapágy, bár azt én nem vettem észre, csak Allveer mondta mindig, ha ment vele).
Mikor meglett az R1, elhanyagoltam a nem jól beállított karbit (úgymaradt, 4000 körül volt egy túl dús rész), aztán mikor már keszi környékéről hívott, kaptam észbe és rögtönöztem, ami az utolsó általam vezetésnél úgy tűnt, teljesen jó (tűket engedtem tán lejjebb), de ez ugye 5 km-en nem mérvadó. Ezért a kérdés, ottan hogy húz(ott).
Még annál van akinek eladtad!
megvan elégedve vele csak néha 3000 alatt bohockodik!
De a hangja az igen penge
itt a srác aki megvette
Egybe van vigyázz rá nagyon!
Féke lett megcsinálva mert az nagyon szar volt rajt! Most már egész jó! Meg ilyen kisebb apróságok lettek rajt cserélve!
Ritkán van használva a masina mert nincs sok ideje, de ujjabban jönn velünk mindig!
Izé, hogy húzott alulról? Elégedett vele a srác (vagy már másnál volna, mint akinek eladtam)?
Ez egy darab vasfémműanyag, de..
Hú bazz! :)
De jó, hogy még egyben van! :)
hello leslie

Csütörtökön mentem a volt motoroddal
Szia,

alkatrész: nekem nem volt rá szükség, ill. ebay-en viszonylag egyszerűen beszereztem a kétülésessé váláshoz szükséges alkatrészeket;
fogyasztás: mi az az ésszerű? kinek az értékrendje szerint? (rossz a kérdés; átültem egy gyengébb mociról, el is indultam ésszerűen, de az addigi definíciója a szónak azonnal elavult). Mondjuk 5,8-7 között.
gumi: milyen a hátsó gumi? túra vagy pálya? 123 ekm között. Jellemzően 4-6 körül, pilot power talán 8-at is.
kényelem: mihez képest? R1-en 200 km-nél zsibbad a kezem a kormány rezgésétől, a 7-esen viszont nem zsibbadt, utassal a hátamon nem volt gond 600 km (kanyargós utakon).

Az igazság az, hogy a kérdéseid elméletiek és nem érdemesek válaszra szerintem. Használt motort venni lutri, az esélyek azzal javulnak, ha már motoroztál, netán volt új motorod: látod, hogy x 10ekm után mi hogy fest rajta, így a használton is látod, sacckb jót mutat-e az óra.
Fenntartási költségeket nézni megint értelmetlen, ha nincs évi párszázezred motorozni ill. a sarcokra, akkor ne vegyél, mert csak a szíved fáj ahogy nézed, meg az amit buksz rajta, ha emiatt végül eladod.

A 6000-es fordulat mese, olyan hetest nem kapsz a többi árán, ami ezt tudhatja: síktolattyús karburátor ész nélkül rácsavart gázzal. Közlekedni alapjárattól tud. 'Menni' meg, mint minden ilyen motor, a nyomatékcsúcs és a teljesítménycsúcs közötti fordulattartományban.
Az R1 se megy, ha így nézem. Ha zzr1400-am lenne, egyenes úton biztos egy idő és úgy érezném, mehetne kicsit jobban..
Sziasztok!
Mint tök laikusnak, lenne pár kérdésem.
Már régóta szemezgetek a 7-esekkel, csak az ismeretségi körömben egy sincs sajna:(!
Milyen az alkatrész elátottsága?
Milyen a fogyasztása(észszserű használat mellett:P)?
A hátsógumit mennyire "szereti" (szintén észszerű használat mellett:P)?
Azt olvastam róluk hogy 6E-res fordulat alatt használhatatlanok, pörgetni kell, ez mennyire fedi a valóságot?
A kényelmét is igen le szoktál szólni, jó persze sportmotor, de azok közt is igen fapadosnak írták páran.
Amiket 7-800E Ft-ért vesztegetnek, azokkal érdemes foglalkozni, vagy már nem kéne ilyen "öreg" motrot venni?
Előre is köszönöm a válaszokat, és bármi féle tanácsnak vagy tapasztalatnak örülök! Köszönöm!
Haki Tom.Az király hogy megvan.Ja küldhetsz képet róla megnézném de ha lehet akkor a citromail-re
fodorzolii@citromail.hu
Köszi
Valaki felvilágosítana engem mit tudatlant,hogy Kunmadarason ha akarok gyorsulni honnan tom hol a 402méter,hogy fékezzek?
Meg mennyire kell keményen fékezni?Van elég hely?

Bőőőőőrd 31. mész?