A lánc 7e ft kawa kereskedésbe.
Cseréhez egész blokkot bontani kell,de hallotam aki nem gyári láncokat rak be mocikba.Ez esetben ha van DID a géphez és valahonnan szerzel láncprélőt ami az adott vezérmülánc méreteihez jók akkor meg 1-2óra.
Én csak gyári láncot raknám bele ami végtelen gyárilag ahoz blokkot kell bontani sajna de semmi ok az agodalomra mert ha vezlánc cserés akkor a másik kettő is.
Azok ára 2+3e.
Kell még egy hengerfejtömités az 7e
Hengertalpot meglehet menteni a többit meg papirbol kilehet vágni de amugy meg nem drágák(kuplung meg az oaljteknő 2+2e)
Blokk szét+össze az meg 20as lenne ha nincs komolyabb munka(tehát csak a lánc cserék).
Kuplung anyát a váltótengelyre szakszerű újjat venni,mert rogyasztott önzáró anya de nem drága 1v2e illetve érdemes a biztositó rugóját is kicserélni az is 1v2e.
Tehát gyári cumokkal gyári technologia szerint egy ujraláncozás kb. 30e alkatrész és 20-25e munkadíj.Ez minimum 2munkanap alaposan átnézve minden alkatrész állapotát.
DID lánccal blokkbontás nélkül bevallom még sose csináltam mivel nem látom értelmét ugyanis ennyi km. nél érdemes megnézni a blokkot és megmérni pár dolgot,hogy mennyire kopott,nincs e kezdeti góc-baj-hiba gyerekcipőben-fejlődőben.Illetve a másik lánc blokkbontás nélkül elég nehezen füzhető ki és lehet csak gyáriba van.
Sajna most nem érek rá 2hónapig utána meg lehet annyi felgyülemlett dolgom lesz,de van sok tapasztalt szerelő akit tudok ajálani csak kérdés ők is hogyan érnek rá.
De miért akarod cserélni?Megnyulása megvan adva meddig mehet és az alapján kell cserélni.
Ha a vezérmülánc feszítőt félúton jár akkor még nincs gond!
Ha nagyon hangos a gép lehet csak a feszítőbe a rugó gyengült picit,ez esetben ha még nemvolt ráfeszítve a rugóra rálehet 1alkalommal mivel a kawáknál elég gyengére veszik a rugóelőfeszítést gyárilag és csak 20éves gép.
Km ben meg kb. 60-120ekm közt szokott elérni cserés állapotot olaj,használat függvényében a lánc.De ennyi km után ilik a blokkot átlesni ezért nem javaslom az utángyártott lánccal való átfüzést bontásnélkül.
Példa Tom 7R je ahol a vezérmülánc vezető felső rész volt elkopva ha jól emlékszem.
Horgászboltban nézted már? Én ott vettem a polarizált Rapala-t kemény 7000-ért. Már egy éves és sose volt ilyen jó napdózerem pedig volt kurvadrága puccos is.
Kawabiker! Egy H1 vezérműlánccserét bevállalnál? Hét vége,jövő hét eleje lenne optimális... ha egyáltalán szóba jöhet. Ugy hallom mostanában sokat tanulsz.
Kérdés még: Mennyi -idő, -pénz? (megvárhatom(nagyon ráérek))
csak kellene egy ilyet,föleg 30% akcioban...
sisak alatt kényelmes hosszú túrára is?napsütésben jobb dolog mint plexit cserélni,mert ugye este sötétbe meg már nemkell napszemcsi.
Veled mi a helyzet, most is Pesten vagy? Gondolom azért még utcán is motorozol, nem csak pályán? Lassan eljutok oda, hogy nem szívesen megyek ki utcára motorral...
Én kb egy éve használom a szemüveget, az enyém a cserélhető lencsés, nem polarizált, de nagyon jó. Jól használható a Drive-os lencse is, a keret abszolút nem kopik, jól bírja. Nem dobálom, vigyázok rá. Pénztárcáról nem tudok mit mondani, nekem kawás táskám van, még bírja, de ritkán használom. Aki napi szinten használja, annak hamar megadja magát.
Jólvan, üzenj. Csak hétvége játszik? Most már egyszer bejátszok egy olyat, ha Csaba ír hogy mennek vasárnap, akkor esetleg szólok neked, hátha valami összejön.
tom: mennyire tartós a kawás napszemüveg?Mert tököm kivan sehol nemtalálok olyat ami teccik és a kawás árára úgyemlékszek jó sok,bár mivel pénztárcám tönkrement és pénteken útba esik kawa szalon veszek buxát és megnézem a szemüveget ha nem túl drága felpróbálom és lehet veszek azt is.
Valakinek esetleg tapasztalata kawás pénztárcával az mennyire tartós?
szóval ti már telcsiszámot cseréltetek és esiztek is
...akkor lehet más esijére kellene várnom
....de ki küld nekem egy esit?
.....edig ha az esizésnél több is lenne valakivel
Egyetlen oka, hogy tele van a pálya hétvégén. FöleákCsaba is hívott vasárnapra, de a videókat elnézve iszonyat tömeg van. De majd egyszer most már mindenkivel összeegyeztetek egy hétvégit is.
Cseréhez egész blokkot bontani kell,de hallotam aki nem gyári láncokat rak be mocikba.Ez esetben ha van DID a géphez és valahonnan szerzel láncprélőt ami az adott vezérmülánc méreteihez jók akkor meg 1-2óra.
Én csak gyári láncot raknám bele ami végtelen gyárilag ahoz blokkot kell bontani sajna de semmi ok az agodalomra mert ha vezlánc cserés akkor a másik kettő is.
Azok ára 2+3e.
Kell még egy hengerfejtömités az 7e
Hengertalpot meglehet menteni a többit meg papirbol kilehet vágni de amugy meg nem drágák(kuplung meg az oaljteknő 2+2e)
Blokk szét+össze az meg 20as lenne ha nincs komolyabb munka(tehát csak a lánc cserék).
Kuplung anyát a váltótengelyre szakszerű újjat venni,mert rogyasztott önzáró anya de nem drága 1v2e illetve érdemes a biztositó rugóját is kicserélni az is 1v2e.
Tehát gyári cumokkal gyári technologia szerint egy ujraláncozás kb. 30e alkatrész és 20-25e munkadíj.Ez minimum 2munkanap alaposan átnézve minden alkatrész állapotát.
DID lánccal blokkbontás nélkül bevallom még sose csináltam mivel nem látom értelmét ugyanis ennyi km. nél érdemes megnézni a blokkot és megmérni pár dolgot,hogy mennyire kopott,nincs e kezdeti góc-baj-hiba gyerekcipőben-fejlődőben.Illetve a másik lánc blokkbontás nélkül elég nehezen füzhető ki és lehet csak gyáriba van.
Sajna most nem érek rá 2hónapig utána meg lehet annyi felgyülemlett dolgom lesz,de van sok tapasztalt szerelő akit tudok ajálani csak kérdés ők is hogyan érnek rá.
De miért akarod cserélni?Megnyulása megvan adva meddig mehet és az alapján kell cserélni.
Ha a vezérmülánc feszítőt félúton jár akkor még nincs gond!
Ha nagyon hangos a gép lehet csak a feszítőbe a rugó gyengült picit,ez esetben ha még nemvolt ráfeszítve a rugóra rálehet 1alkalommal mivel a kawáknál elég gyengére veszik a rugóelőfeszítést gyárilag és csak 20éves gép.
Km ben meg kb. 60-120ekm közt szokott elérni cserés állapotot olaj,használat függvényében a lánc.De ennyi km után ilik a blokkot átlesni ezért nem javaslom az utángyártott lánccal való átfüzést bontásnélkül.
Példa Tom 7R je ahol a vezérmülánc vezető felső rész volt elkopva ha jól emlékszem.