Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látom szakértőkböl ismét nincs hiány
Szerintem mondjuk ne bánd, én biztos nem raknám be ezt a gányolást a motoromba.
sajna csak ez az egy DB van
90 euro azaz 20 ezer FT + a posta
jövő hét hétfőn feladom ha neked jó így
POSTACÍM:bAYER aTTILA 2600 vÁC,tAVASZ U.7 90 ájró? jövő héten küldd légyszíves,mert a héten már voltam postán
Engem is érdekelt volna de látom hogy elkelt a kütyü
remélem mindenre sikerült válaszolnom. jaja! állítani ezeken a motorokon nem hiszem hogy bármit is tudsz.
minden központilag elektronikusan vezérelt. ez annyiban egyszerübb mint mondjuk az elektronika átirása hogy egy perc alatt ki tod venni és ujra alapbeállítás ( gyári)
a blokk felett a tank alatt van egy köteg vezetékamin találni egy müanyag dugaszt széthuzod és közédugod a játékot elrontani nem tod mert másikba nem passzol! ezen felül van egy sárga fehér szinü vezetékamit szintén be kell kötni a motor sága fehér vezetékébe ami ugyancsak a blokk felett kell keresni. ennyire egyszerü
schophen@zelkanet.hu a mailcímem
0670 6180577 adj egy postacímet
http://www.nikkoracing.com/gpa...
a gyári oldalon 2002 től irja de a 636 hoz való van nekem a 600 hoz másik kell
a fogyasztásról nem tok mit mondani mert csak pár kört menem vele , de szerintem tulzottan nem befolyásolja.
Schopi!
küggyed a powerboxot..
Ja és gondolom valamennyire a fogyasztásra is hatással van.
És ez a 2003-2004-eshez is jó vagy csak a fiatalabbakhoz?És csak rádugod és mehetsz vagy esetleg valamit állítgatni kell a motoron?
már lentebb részleteztem de a kedvedért mégeccer beteszem.
zx636 hoz nikko racing power box féláron elado. uj ára :179 euro
Mi ez a kis ketyere?
ja tényleg van 9 eshez is nem figyeltem eddíg ezt a részét az oldalnak. leragadtam annál résznél ahol a 636 os box van. annak is csak az ára érdekelt nagyon ment a motor evvel a kis játékkal de mivel a párom motorozik vele ugy gondoltam neki bőven elég alapba is a gép! nagyon bőven!
jaja bocs nem voltan figyelmes
ahaha es mire is jo ez power box? es mi az ara?
naggyyon koszi az infot!
Igen az a bukogomba helye.


Nem egészen így van kérem szépen Az általad linkelt Nikko Racing G-Pack cuccok között láttam ZX-9-hez is, ami sosem volt injektoros, vagy 2002 636-os ill. régebbi 6-osok. Na szóval ez nekem újdonság, hogy ezekhez az öregebb karbis gépekhez is létezik ilyesmi. Ezért is kérdeztem rá, mit tudsz róla. Mondjuk értelemszerűen a karbisoknál csak a gyújtásvezérlés modosítása játszik (ZX-9R 2.: 3650-12500 3.: 2950-12500rpm) De akkor is az újdonságerejével hatott a dolog
hali kilencfan! ez most teszt kérdés? vazze tudsz te mindent mért kérded? összes csavart ismered a kawákon! na mindegy ha másért nem csak hogy pörögjön a fórum válaszolok tőlem telhetően.injektoroshoz van eme elmés szerkezet.az elektronika vezetékét kell széthuzni a csatlakozónál a blokk felett és a box pedíg oda bedugandó.gyárilag 1 2 3 ban nem adja le a max teljesítményt de a powerbox ezt felülirja és teljes erejéből megy a gép minden fokozatban. tömören
ha veletlen le lessz idod nezd meg nekem legyszii mert en ugy neztem h nemtart semmit
Hali!

Asztem ilyen csak befecsis gépekhez van. Ez a kütyű most mit is művel egy karbis gépnél pontosan? Mókol valamit a gyújtáson, hogy jobban haraptyanak a lovak? Vagy miféle tiltást "vesz ki", és miért pont 2-ben meg 3-ban?
Több kérdésem nincs