remélem mindenre sikerült válaszolnom. jaja! állítani ezeken a motorokon nem hiszem hogy bármit is tudsz.
minden központilag elektronikusan vezérelt. ez annyiban egyszerübb mint mondjuk az elektronika átirása hogy egy perc alatt ki tod venni és ujra alapbeállítás ( gyári)
a blokk felett a tank alatt van egy köteg vezetékamin találni egy müanyag dugaszt széthuzod és közédugod a játékot elrontani nem tod mert másikba nem passzol! ezen felül van egy sárga fehér szinü vezetékamit szintén be kell kötni a motor sága fehér vezetékébe ami ugyancsak a blokk felett kell keresni. ennyire egyszerü
http://www.nikkoracing.com/gpa...
a gyári oldalon 2002 től irja de a 636 hoz való van nekem a 600 hoz másik kell
a fogyasztásról nem tok mit mondani mert csak pár kört menem vele , de szerintem tulzottan nem befolyásolja.
ja tényleg van 9 eshez is nem figyeltem eddíg ezt a részét az oldalnak. leragadtam annál résznél ahol a 636 os box van. annak is csak az ára érdekelt nagyon ment a motor evvel a kis játékkal de mivel a párom motorozik vele ugy gondoltam neki bőven elég alapba is a gép! nagyon bőven!
Nem egészen így van kérem szépen Az általad linkelt Nikko Racing G-Pack cuccok között láttam ZX-9-hez is, ami sosem volt injektoros, vagy 2002 636-os ill. régebbi 6-osok. Na szóval ez nekem újdonság, hogy ezekhez az öregebb karbis gépekhez is létezik ilyesmi. Ezért is kérdeztem rá, mit tudsz róla. Mondjuk értelemszerűen a karbisoknál csak a gyújtásvezérlés modosítása játszik (ZX-9R 2.: 3650-12500 3.: 2950-12500rpm) De akkor is az újdonságerejével hatott a dolog
hali kilencfan! ez most teszt kérdés? vazze tudsz te mindent mért kérded? összes csavart ismered a kawákon! na mindegy ha másért nem csak hogy pörögjön a fórum válaszolok tőlem telhetően.injektoroshoz van eme elmés szerkezet.az elektronika vezetékét kell széthuzni a csatlakozónál a blokk felett és a box pedíg oda bedugandó.gyárilag 1 2 3 ban nem adja le a max teljesítményt de a powerbox ezt felülirja és teljes erejéből megy a gép minden fokozatban. tömören
Asztem ilyen csak befecsis gépekhez van. Ez a kütyű most mit is művel egy karbis gépnél pontosan? Mókol valamit a gyújtáson, hogy jobban haraptyanak a lovak? Vagy miféle tiltást "vesz ki", és miért pont 2-ben meg 3-ban?
Több kérdésem nincs
jövő hét hétfőn feladom ha neked jó így
minden központilag elektronikusan vezérelt. ez annyiban egyszerübb mint mondjuk az elektronika átirása hogy egy perc alatt ki tod venni és ujra alapbeállítás ( gyári)
0670 6180577 adj egy postacímet
a gyári oldalon 2002 től irja de a 636 hoz való van nekem a 600 hoz másik kell
a fogyasztásról nem tok mit mondani mert csak pár kört menem vele , de szerintem tulzottan nem befolyásolja.
küggyed a powerboxot..
zx636 hoz nikko racing power box féláron elado. uj ára :179 euro
Nem egészen így van kérem szépen Az általad linkelt Nikko Racing G-Pack cuccok között láttam ZX-9-hez is, ami sosem volt injektoros, vagy 2002 636-os ill. régebbi 6-osok. Na szóval ez nekem újdonság, hogy ezekhez az öregebb karbis gépekhez is létezik ilyesmi. Ezért is kérdeztem rá, mit tudsz róla. Mondjuk értelemszerűen a karbisoknál csak a gyújtásvezérlés modosítása játszik (ZX-9R 2.: 3650-12500 3.: 2950-12500rpm) De akkor is az újdonságerejével hatott a dolog
Asztem ilyen csak befecsis gépekhez van. Ez a kütyű most mit is művel egy karbis gépnél pontosan? Mókol valamit a gyújtáson, hogy jobban haraptyanak a lovak? Vagy miféle tiltást "vesz ki", és miért pont 2-ben meg 3-ban?
Több kérdésem nincs