Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja.meg 1 apro kerdes.sokat ocsaroltak a 636 os valtojat teszteken ujsagokban. Valami hozzaszolas? vagy csak a esznelkul rugdosott kuplung nelkuli valtas a oka?
na a hetvegen megnezem amit kineztem magamnak....... 1 ami meg nempasszol h behozatal,pesze lebaszom,csak az a fura h aszem nincs szervizkonyv es 3 kulcs meg van hozzaa......... na leszek kivancsi h mennyi lehet letekerve mert allitolag ora allasan 9800 van.(2005 636)................
nem ertem mert veszitete volna el a ninjasagat aval hogy joban kezelheto, kezelhetoseg ha job akkor biztonsagosaban gyorsab vagy!amugy a fekek a05oson jobak es az antihoping megfizethetetlen,loerore eroseb mit barmelyk 600asja es a legszeb amugy minden kawa nagyon jo
igaz nekem jobban tetszik a 2004 hatulja.de inkabb 2005.frankooob es szebb vaz ujabb atdolgozott motor......
kicsit lecsupaszitod,kormanytelo,franko gumi es kesz. kesobb is talan konnyebb majd eladni.
en inkabb utcara vagyok.foleg kanyarvadasz.probaltam csippelt-tuningolt R1 (2004) de csak remiszto volt.igaz siman is lehetett kezelni.nekem eleg a 600. mondjuk meg kilatasba van 1000RR 2007.de valahogy nemizgat......
a kipufogot akartam csak mutatni,de a szin se rossz
Rolival értek egyet. Senki ne gondolja, hogy a 2005-ös egy jófiú...
Szevasz!

Szerintem nem vesztette el a Ninjásságát azzal, hogy kicsit kezelhetőbb. (Ez írták a superbikeban is a gixer fanatikus tesztelők ). A stílusa megmaradt, ugyanolyan vadító .
Na jó de arra is gondolj, hogy egyszer el kell majd adni azt a mocit. Akkor meg jobban jársz az újabb modellel.
Tapasztalatból mondom:a 04 es -re csak egy kormánygátló kell,egy picit variált áttétel és ha már elég ügyes vagy verhetetlen leszel.én 4 éve gyilkolom,de a mai napig nem tudom kimotorozni ami benne van...a 05 ös hangyányit gyengédebb egy picit jobban kezelhető viszont éppen ez miatt elvesztette a "ninjaságát".le nem cserélem semmire mert jelenleg a piacon nincs jobb 600 as mint a 636!ja és a felesleges gyári cuccok levétele után lesz egy táskád amiben 13 kg felesleges anyag van!
Na, én ugyanerre godoltam.
persze 04se kutya elhiheted. főleg ha kapna 1 2 cuccot......
De lehet egy 05 kelleneamin már rajta vannak a cuccok ......
nemtom mi kellene
Vegyél egy 05-öst! Azzal még nagyon sokáig el fogsz tudni gurulni, és már másfél alatt van.
Szevasztok!
Mostanában én is azon agyalk hogy ha a biztosító egyszer fizet...
Fullosra megcsináljam a vasam vagy vegyek egy 05 öst?
Mind a kettő gyönyörű! de ez már a szívemhez nőtt
Még sosem ültem 1000-en igy nemtudom miről beszélsz mikor írod, hogy mennyire sok benne a kraft.
Nekem még a 636 is elég erős...rám hozza a frászt bármikor...
na látod ebben teljesen egyetértünk!nap mint nap motorozok közuton(mert muszály)egy lc4-el,bizony még ez is tud meglepetést okozni h milyen hamar odaérek ahová nem kéne!pedig az egy kimondottan utcai csibész vas!na most ugy meg jött a kedvem h öltözöm és megyek is vadulni egyett!
Ott nekem se de amerre én járkálok amúgy ott nagyon gyenge a tapadás. Van amikor már 4000-nél elforog a hátulja. Száraz út meg minden. Amúgy volt egy esetem tavaly a gixivel. A fősulira azzal mentem (Tavaszmező utca). Mikor hazaindultam azt mondja nekem egy srác. Itt el tudod küldeni egyes végéig? (Egy másik utca kb. 200m)
Mondom persze! Elkezdem küldeni a házak között majd úgy 90-nél érzem, hogy kezd előjönni a majré. (Egyirányú utca mindkét oldalon parkoló autók)Elengedem a gázt abban a pillanatban előttem 20-30m-re egy bal utcából amiről addig nem is tudtam előjött egy autó. Nekem volt elsőbbségem de a vén 70 éves geci még csak oda sem nézet! Vészfék jár a motor segge és látom, hogy már nem tudok megállni. Na pont befértem még az autó mellé. Ha nem engedem el a gázt akkora balesetem lett volna mint az állat! Gondolkoztam, hogy lerúgom a tükrét de aztán persze nem tettem. Ennyi. Közúton jobb nem száguldozni. Túl sok oda a powa.
ja hát ott csapom neki én is!nekem nem forog el a hátulja pedig egy legyalázott supercorsa van fönt!(szo szerint slick lett)1.2.3..és semmi csak tol mintha az ördög kergetné!
Még leggyakrabban a Hringre menet az M3 kivezetőjénél az uccsó lámpánál szoktam megkínálni neki.
Ott meg szokott leni a 4-ik vége.
Nem szoktam nézegetni de nem hiszem, hogy sokkal tovább pörgetném. Egyszerűen nincs rá szükség. Plusz rendszeresen elkapar még 3-ban is amikor előzök. (SC2, BT002 medium mindegy neki).
jol beszelsz csak eszel! de en ep ezert szeretem a600ast legalab halom neha ahangjat es nem azon veszem eszre magam hogyy mar megint200al megyek
max 6000-es ford utcán?ugyanmár!te sem mondhatod komolyan!
Először én is fostam Tőle. De aztán ráébredtem, hogy teljesen máshogy kell kezelni. Utcán max. 6000-es fordulat. 3-ik max 3/4 gáz. A többit mind autópályára és versenypályára tartogatom. Ésszel él az ember.
Nekem 2 éve az a hitvallásom, hogy semmi más nem számít csak a blokk. Hogy miért? Gyakorlatilag az egy kategórián belül lévő motorok versenypályán 1 secen belül vannak. Tehát a futóművük minden flancal és újítással együtt nagyjából ugyan azt tudja. És ez az a tudás amit 1:55-ig (Hungaroring) nem hozok ki a motorból. És nem is fogok soha olyan jó motoros éenni, hogy kihozzam. Utcán meg végképp nem számít, hogy full öhlins van-e alattad vagy sima Showa. Viszont ha a blokkod 7000 alatt döglött vagy 3000 alatt csapkod a lánc na ez az amivel naponta szembesülsz. Még a Tizedesnek is vannak gyengéi a blokkban. Sajnos 3500-400 között jól érezhetően megtorpan. Kéne egy PC bele. Persze 4500 felett egy csoda a gép és ezért annyira nem is zavar. (Gondolom az a lyuk még mindig több pacit takar mint amit a 750K4-em tudott 4000-nél. )
Szóval jöhet a duma, hogy az R6R micsoda jó motor(2,8 millióért) amikor 6-ban még egy 3-4 éves 636 is lenyomja. Egy azonos árú 750-ről nem is beszélve. Haverom aki megvette az giximet kérdezte, hogy az unokatesója R6R-je lenyomhatja-e az Ő mociját? Csak egy gúnyos kacaj volt a válaszom.
csodas egy gep ! de szerintem ez az oszes ninjara ervenyes zx 10esel kapcs csak anyit hogy az mar egy brutal gep en nekem nagyon eros nem birok vele